Gjest Attraktiv. Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Selv er jeg over gjennosnittet pen. Jeg er veldig flink til å lage mat. Og så er jeg singel. Det virker som om mine venninner vil holde meg borte fra mennene deres, selv om jeg aldri har lagt ann på dem. Jeg blir ikke invitert hjem til dem når mennene er hjemme, etter at jeg ble singel. Har til og med blitt spurt om jeg hadde fått meg ny type, og med beskjed om å ligge unna hennes. Jeg hadde ikke vært inne på tanken en gang om at jeg skulle flirte med hennes mann. Så jeg er kommet frem til at dere er redd for at jeg skal stikke av med mennene deres. Ser ingen annen grunn til at dere unngår meg når dere er sammen med mennene deres. Når det er bare jeg og dere er dere ok nok. Det virker bare som om dere vil holde meg unna mennene dere. Jeg vet ikke om mennene deres har sagt noe som gjør dere så redd. Så hva sier dere? Har jeg rett? I så fall kan dere slappe av. Ingen av dere har en mann jeg vil ha. Jeg vil også gjerne høre hva gutta sier.
Gjest StoreSky Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Nei jeg er ikke redd for det. Vil han ha en annen, så vil han det. Ikke noe å gjøre med det. Og tar han en annen BARE for utseende så er han ikke verdig meg! Men nå kjenner jeg ikke noen menn/gutter som tar en dame BARE for utseende sin skyld heller.
Gjest Bellatrix Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Nei, jeg er ikke redd for at venninna mi skal stikke av med mannen min.
Gjest squeeky Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 Jeg er vel det som går under katerogien "pen". Mangler aldri beilere...men ingen av venninnene mine føler seg truet av meg. Kanskje du gir signaler som gjør dem bekymret?
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #5 Skrevet 19. september 2006 Nei. Jeg har flere venninner som er både pene og sjarmerende, og som kommer godt overens med kjæresten min. Men jeg stoler på både dem og han. Om jeg skulle vært redd noe ville det nok heller vært ting som skjedde utenfor mitt synsfelt; på byen eller på jobb.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 19. september 2006 #6 Skrevet 19. september 2006 Nei, jeg er ikke det. Jeg var ikke det heller, men jaggu gikk jeg på trynet der. Hun var ikke pen en gang. Så det har nok ikke så mye med saken å gjøre det...
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #7 Skrevet 19. september 2006 Jeg har helt bevisst valgt venninner som er jævlig stygge, så jeg slipper den bekymringen
loffen Skrevet 19. september 2006 #8 Skrevet 19. september 2006 Jeg har helt bevisst valgt venninner som er jævlig stygge, så jeg slipper den bekymringen ← Jeg er også penere enn alle venninnene mine.
Gjest Neffi Skrevet 19. september 2006 #9 Skrevet 19. september 2006 Selv er jeg over gjennosnittet pen. Jeg er veldig flink til å lage mat. Og så er jeg singel. Det virker som om mine venninner vil holde meg borte fra mennene deres, selv om jeg aldri har lagt ann på dem. Jeg blir ikke invitert hjem til dem når mennene er hjemme, etter at jeg ble singel. Har til og med blitt spurt om jeg hadde fått meg ny type, og med beskjed om å ligge unna hennes. Jeg hadde ikke vært inne på tanken en gang om at jeg skulle flirte med hennes mann. Så jeg er kommet frem til at dere er redd for at jeg skal stikke av med mennene deres. Ser ingen annen grunn til at dere unngår meg når dere er sammen med mennene deres. Når det er bare jeg og dere er dere ok nok. Det virker bare som om dere vil holde meg unna mennene dere. Jeg vet ikke om mennene deres har sagt noe som gjør dere så redd. Så hva sier dere? Har jeg rett? I så fall kan dere slappe av. Ingen av dere har en mann jeg vil ha. Jeg vil også gjerne høre hva gutta sier. ← ha ha ha, jeg tror ikke du generellt er spesielt godt likt
Gjest squeeky Skrevet 19. september 2006 #10 Skrevet 19. september 2006 ha ha ha, jeg tror ikke du generellt er spesielt godt likt
Gjest Norwegian Blue Skrevet 19. september 2006 #11 Skrevet 19. september 2006 Tja, i og med at jeg faktisk har opplevd at en eks har vært utro med en pen venninne så kan det vel skje. Men gode venninner, som jeg var glad i og stolte på, ville jeg aldri bevisst holdt borte fra kjæresten av redsel for at han skal kaste seg over hun Hvis jeg unngår folk er det fordi jeg ikke vil være med de, uavhengig om de er pene eller ikke.
Flowery Skrevet 19. september 2006 #12 Skrevet 19. september 2006 Nope! Ikke redd i det hele tatt. Jeg er selv over gjennomsnittet pen også har jeg en mann som vet å sette pris på at man har noe mellom ørene også.
Lykkelig eks-frue Skrevet 19. september 2006 #13 Skrevet 19. september 2006 Nei egentlig ikke, i allefall ikke nå for jeg har heldigvis ingen mann. Men har aldri vært det heller. Ikke pga utseende. Men jeg har hatt "venninner" som har tydlig gått inn for å flørte og prøve og forføre mine tidligere menn. Men disse mennene har hatt vett nok til å holde seg unna. Men "venninnene" fikk ikke komme til meg igjen for å si det slik.
Gjest Bare innom Skrevet 19. september 2006 #14 Skrevet 19. september 2006 Selv er jeg over gjennosnittet pen. Jeg er veldig flink til å lage mat. Og så er jeg singel. Det virker som om mine venninner vil holde meg borte fra mennene deres, selv om jeg aldri har lagt ann på dem. Jeg blir ikke invitert hjem til dem når mennene er hjemme, etter at jeg ble singel. Har til og med blitt spurt om jeg hadde fått meg ny type, og med beskjed om å ligge unna hennes. Jeg hadde ikke vært inne på tanken en gang om at jeg skulle flirte med hennes mann. Så jeg er kommet frem til at dere er redd for at jeg skal stikke av med mennene deres. Ser ingen annen grunn til at dere unngår meg når dere er sammen med mennene deres. Når det er bare jeg og dere er dere ok nok. Det virker bare som om dere vil holde meg unna mennene dere. Jeg vet ikke om mennene deres har sagt noe som gjør dere så redd. Så hva sier dere? Har jeg rett? I så fall kan dere slappe av. Ingen av dere har en mann jeg vil ha. Jeg vil også gjerne høre hva gutta sier. ← Nå er jeg kanskje litt på kanten her, men jeg tror ikke jeg kjenner deg, så grunnen til at jeg ikke inviterer deg hjem til meg ligger nok der, ikke fordi jeg er redd for at du skal ta mannen min. Jeg er ikke redd for at noen av venninnene mine, eller andre kvinner for den sak skyld, skal ta mannen min fra meg. Hadde jeg skulle tenke på dette hele tiden, da hadde jeg blitt innlagt på psyk. temmelig raskt! Han velger om han vil bli hos meg, og han velger også om han vil gå fra meg. Jeg har ingenting å si om den saken... Når det er sagt, så opplever jeg selv det samme fra tid til annen. Når mannen min er borte er det enkelte som "skyr meg som pesten" i selskapssammenheng, mens de er like hyggelige som vanlig mens vi er på tomannshånd. Når mannen kommer hjem er vi derimot hjertelig velkomne i selskapene deres. Jeg tror ikke det er sjalusi som ligger bak i vårt tilfelle, jeg er ikke pen eller sjarmerende nok til det
Gjest Søt Skrevet 19. september 2006 #15 Skrevet 19. september 2006 (endret) Nei, jeg er ikke redd for det nå lenger. Har ei venninne som er meget pen, som kjæresten min har vært intressert i.. Fikk også høre at han fortsatt var det når vi begynte å tulle litt rundt. Så ja, i begynnelsen var jeg det faktisk .. Hadde en ekkel klump inne i meg når vi så henne.. Dette var "jenta han aldri fikk" følte jeg.. Men så snakket vi om det, (for jeg var så sykelig sjalu) og fant ut at det ikke var noe mellom dem, og hadde aldri vært heller.. Men tror ikke det hadde noe med utseende å gjøre, nei.. Og jeg ser ikke noen "trussel" i andre pene venninner, heller. Det er meg han valgte, meg han kommer hjem til hver kveld, og meg han kysser og elske rmed så lidenskapelig. Jeg VET at han aldri ville ha byttet det ut med noen andre. Og HVERTFALL ikke fordi de er penere! Fortalte jeg at jeg er en elendig kokk, selv? hehe.. Han synes jeg bare er søt når jeg drar frem toro posen for 4. dag på rad Endret 19. september 2006 av Søt
Gjest Gjesta Skrevet 19. september 2006 #16 Skrevet 19. september 2006 Det er mange menn som syns det er kjedelig å være sammen med kjæresten/kona si og venninnene hennes, at det blir for mye syklubb og slarving da, så kanskje det er derfor?
Gjest Chantal Skrevet 19. september 2006 #17 Skrevet 19. september 2006 Jeg har en kjempe pen venninne. Som deg omtrent. Flink til å lage mat og ja, nesten guds gave? Er ikke redd for at en eventuell kjæreste av meg skulle stukket av med henne. Vil vel ikke være sammen med en fyr som får meg på sånne tanker heller. Da er jo begge like idioter, og null verdt.
Gjest niomi Skrevet 19. september 2006 #18 Skrevet 19. september 2006 Har du ikke tenkt tanken at det er fordi du blir 5. hjul på vogna at du ike blir bedt når det er parsammenkomster?
Donnie Darko Skrevet 20. september 2006 #19 Skrevet 20. september 2006 ha ha ha, jeg tror ikke du generellt er spesielt godt likt ← så sympatisk og snill du er...
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #20 Skrevet 20. september 2006 Selv er jeg over gjennosnittet pen. Jeg er veldig flink til å lage mat. Og så er jeg singel. ← Hva er dette for noe? En kontaktannonse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå