Gå til innhold

Den andre kvinnen

Anbefalte innlegg

Gjest Livet går videre
Skrevet

Jeg leser av og til om folk som opplever at mannen/dama deres er utro med en søster/veninne/kollega etc, hvordan forholdere dere dere til h*n etter at dere er blitt bedratt? Selvfølgelig er det den som er i et forhold som har det største ansvaret for at ting ikke skal skje, men det må da være vanskelig å forholde seg til en "venninne" som styrer med mannen din?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en del år tilbake var kjæresten min utro med bestevenninen min.

Jeg har aldri snakket et ord med noen av de igjen, og kommer heller aldri til å gjøre det.

Skrevet

Du finner vel neppe noen med æren i behold som "kjenner henne" Tenker de som oftest "kjente henne"

Gjest Gjest_Maren_*
Skrevet

Jeg opplevde at min mann var utro med det som jeg trodde var mine bestevenninne. Fikk vite dette etter mange år - 12 år etterpå faktisk og sliter noe helt vanvittig. Mannen min angrer veldig og er rett og slett dårlig av måten de har behandlet meg på ... Vi får profesjonell hjelp, heldigvis ... hvis ikke, så hadde jeg neppe fortsatt ekteskapet. Venninnen min er et avslutta kapittel - jeg kommer ikke til å snakke med henne så lenge jeg lever - for en falsk kvinne :overrasket: . Hun har storflørtet fra første gangen min mann traff henne - det er noe jeg også har fått opplyst fra hennes eksmann ... Hun hadde nemlig gått til ham og fortalt at mannen min hadde prøvd seg på henne - men at hun hadde avvist ham ... herremin for en falsk bitch - jeg blir kvalmen av henne.

Det å oppleve at mannen er utro med din beste venninne kalles dobbelt svik ... det er dobbelt så hard som om mannen har et forhold til en ukjent kvinne. Jeg kommer til å streve med dette lenge - opplever en vanvittig sorg ... det er rett og slett bare ubeskrivelig trist og leit.

Skrevet

Har kjennt noen jenter som er den andre, dvs de er hun som har et forhold til en gift/samboende. De lever i håpet om at han "elsker meg" og vil gå fra henne når bare..... De lever i håpet, et håp som endres til en livsløgn, og preger vedkommende mer og mer, til slutt er hun bare en skygge av seg selv, en bitter karikatur som ikke tror på seg selv eller noen andre.

Som har investert de beste år av sitt liv i et tapsprosjekt de ikke kommer ut av.

Skrevet

Det er vondt med utroskap. Tror uansett at det tar to til tango, kunne ikke tenkt meg at jeg bare ville blitt oppskaket og sint over at en bekjent kunne blitt min manns elskerinne, men ville blitt like skuffet og sint over hans valg....Kjenner ei som har fortsatt kontakten med den som hadde et forhold til mannen hennes, mannen ble hun kvitt, men elskerinnen er hun stadig i kontakt med :overrasket:

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Eksen min var utro med en som jeg i klasse med, og hadde god tone med, på folkehøgskole. Litt kjipt de 4 resterende månedene av skoleåret, men klarte å unngå henne ganske så greit, og hun unngikk nok meg også. Helt på slutten av året var jeg i godt humør og smilte å sa hei når jeg passerte henne en dag, men ellers har jeg ikke snakket noe med henne i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...