Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker meg bare en ting nå(yeah, right), og det er en LILLA BUKSE!!

Skrevet

Akkurat NÅ;

en mann jeg kan kommunisere med annet enn på mail og sms og telefon :kjempesinna:

Skrevet
Denne. Liker fargene veldig godt! Fin å legge, varer lenge og kler grønne øyne ;)
Skrevet
Og så er det de evinnelige buksene da, som jeg aldri finner. Akkurat nå vil jeg ha en svart, smal bukse i jeansstoff med normal livhøyde (alle jeg finner er så høye i livet).

Jeg har det motsatte problemet, alle slike bukser jeg finner er så lave i livet!

Skrevet

Nye BH'er, undertøy og strømper fra Vera&Villiam, sorte støvletter, kul strikkelue, Mulberry Bayswater veske i sort, tykk grå strømpebukse og Monsoon leppestift i fargen Mocca 10.

Skrevet
Denne. Liker fargene veldig godt! Fin å legge, varer lenge og kler grønne øyne ;)

Jeg har akkurat den kvartetten, og er ikke imponert over pigmenteringen til de mellomtonede skyggene. Den helt mørke og den helt lyse går bra å legge, men de andre blir veldig lett skjoldete. :sur:

Skrevet

Jeg ønsker meg

- duoboots støvletter

- rød bukse som sitter bra

- en hushjelp :ler:

Skrevet

Ganske mye egentlig!! En vinterkåpe, høye støvletter, sort smal jeans, noe nytt stilig undertøy, noen nye CDer og EN NY BIL!

Skrevet

Jeg vil å fine støvletter, kosete deilig vinterjakke men er kresen, og finner sjeldent noe jeg virkelig liker :(

Skrevet (endret)
Svarte klassiske høyhælte støvletter i skinn

Ulljakke, svart (varm)

Skinnhansker (rosa eller svart)

Pumps

Ny stor veske

Hvite "Torghansker" (slike uten figertupper)

Svarte "dressbukser"

Pluss Ebbakjolen og hvit satinjakke fra H&M og flere cardigans...

Endret av Tanita
Skrevet
Jeg har akkurat den kvartetten, og er ikke imponert over pigmenteringen til de mellomtonede skyggene. Den helt mørke og den helt lyse går bra å legge, men de andre blir veldig lett skjoldete. :sur:

Mens jeg synes de er kjempefine, har ingen problemer med dem i det hele :) Konsistensen er hard, og det liker jeg. Bruker spesiell børste da, bruker ikke de pittesmå børstene som hører til pakken.

Skrevet

Jeg ønsker meg undertøy og strømper fra Vera & Williams, en ordentlig rød kåpe i 60-tallssnitt, ekte perlekjede i vintage-look, kasjmir-cardigans og den perfekte, røde leppestiften.

Ellers vil jeg gjerne ha sengetøy i egyptisk bomull og en gammel art-deco lenstol i brunt lær med nagler på vangene.

Skrevet (endret)

Akkurat nå om dagen er jeg på utkikk etter en vinterkåpe. Ikke knelang,men gjerne til midten av rumpa. Vil helst ha en sort i ull...

Så ser jeg etter noen vintersko med fôr inni og flat under. Jeg er lei av å vakle rundt på flere cm høye tynne hæler på vinterføret....(heldigvis er det en stund til vinteren!)

Så har jeg sett på nye smykker fra Arts and Craft, og funnet masse,masse jeg har lyst på. Kunne gjerne vist dere bilder,men finner ikke noen netteside?!

I tillegg trenger jeg en ny litt finere bukse og et finere skjørt. Ønsker meg veldig et knelangt skjørt i tweed. Noen som har sett noe fint?

Har sett litt på H&M; (går ikke ann å legge inn direkte-link...)

Det første på side 5

og

Det første på side 2

Er litt skeptisk til å bestille på nettet uten å prøve det først. Finner det nemlig ikke i H&M butikkene jeg har vært i til nå...

Av sminke og hudpleie,så har jeg satt litt stopp for shopping for tiden. Har alt for mye på badet, og siden jeg ikke bader i penger,så må jeg spare litt,men kjøper jo selvfølgelig ting jeg trenger.

Vil kjøpe Shiseido dagkrem med faktor og Serum fra Cellex-C

Godt jeg har bursdag i oktober! :sjarmor:

Endret av Malina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...