Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Parfymen "Violet" i Angel serien til Thierry Mulger

Skrevet

Svarte klassiske høyhælte støvletter i skinn

Ulljakke, svart (varm)

Skinnhansker (rosa eller svart)

Pumps

Ny stor veske

Hvite "Torghansker" (slike uten figertupper)

Svarte "dressbukser"

Skrevet

Et par sko jeg så på Selma Blair i seneste Elle, perfekte svarte pumps med gullkjede over foten. Mæn, det er like før jeg drømmer om de.

Skrevet

Ønsker meg noen fine brune støvletter, som ikke går helt opp til knærne men liten hæl. Hadde jeg hatt bilde, så hadde jeg ikke ønsket meg dem lenger for å si det sånn...

Skrevet

En tykk vinterjakke, men det koster endel tusen :sjenert:

Skrevet

Støvletter, de perfekte. Som antakeligvis ikke finnes.

Skrevet

Svarte, relativt nøytrale, men ikke kjipe, støvletter, av en type som man kan gå i på brosteinsgater uten å bli helt utslitt. Og IKKE Campers e.l. (som i mine øyne er kjipe saker). Jeg så noen fra Ecco som var OK, men 36 var for stort...

Skrevet

Ønsker meg:

-sorte pumps

-nye støvletter

-ulljakke

-nye jeans med smale ben

-cardigans (får jeg aldri nok av..)

-lange gensere som jeg kan ha belte på

Det var det jeg kom på nå.... :)

Skrevet

- den perfekte sorte cardiganen i GOD kvalitet, gjerne med noen søte detaljer. Utrolig vanskelig å finne...

- fargerike cardigans, en lilla hadde ikke vært feil, sennepsgul, rød, marine...

- noen kule ankelboots, gjerne grå

- laaaange hansker

- et deilig stoort skjerf - i mine villeste drømmer et fra Missoni

- dressbukse i ull, grå el sort

- en luksusparfyme, for eksempel Creed Love in White *drømme*

Skrevet

De perfekte jeans som sitter perfekt og ikke siger...og som holder fasongen mer enn en dag! Og lammeulls genser som IKKE nupper, uten at det skal ruinere meg selvsagt. Og to-tre favoritt bh-er fra Debenshams....(noen som skal til England snart???)

Skrevet

Grå cardigan (helt enkel i lammeull e.l, faktisk ikke så lett å finne)

Den perfekte leppestiften (også vanskelig, ser etter en som er bringebærfarget og som er ganske fet fordi jeg blir fort tørr på leppene)

Venter på foundation og flere øyeskygger fra Pure Luxe :)

Flere jeans. Har lyst på grå drainpipes.

En ny flaske av en av mine favorittparfymer, Relaxing Fragrance fra Shiseido

I tillegg elsker jeg alt av smykker og stæsj, er helt avhengig. Nå ønsker jeg meg et usannsynlig kult perlesmykke fra Thune :sjenert:

Skrevet

Øredobber og armbånd fra Everyday Princess, flere strømper og undertøy fra Vera&William og................................................................... en Chanelveske...

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg ønsker meg rett og slett jakke og bukse i Narvik-serien til Norrøna :)

....og svarte støvletter da. Har funnet de perfekte, men lommeboka er sterkt uenig.

Skrevet

- Sorte semska støvletter med kilehæl og gummisåle

- Konjakkbrune høye støvletter som passer

- Hvit vinterkåpe

- Mørk jeans som sitter perfekt

- Ny øyensminke, gjerne høstnyheter fra Chanel

Skrevet

En allværsjakke fra Peak Performance som jeg har siklet på lenge, kosebukse til å bruke hjemme, parfyme fra Chanel og sko til vinteren/høsten (kanskje støvletter).

Skrevet

Høye svarte, klassiske støvletter med passe høy hæl

Brune sko med litt hæl som passer både skjørt og bukser

Myke, gode cardigans i ull; blå og lys rosa

Vest

Sort ullkåpe

Skrevet

Som så mange andre her; de perfekte støvlettene. Gjerne i sort skinn :)

Også ønsker jeg meg en rød og en blå bukse som bare sitter perfekt og som er kule å se på. Kanskje i fløyel? Har bare så lyst på noe annet enn jeans for en gangs skyld. Noen som har noen tips til hvor jeg kan finne dette?

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Det jeg ønsker meg aller mest akkurat nå, er øyenskygger fra ID. Er lei av billige, dårlig og lettknuselige øyenskygger.

Og selvfølgelig støvletter. Har ikke funnet den perfekte støvletten nå, men i mitt hode er de mørkebrune i glatt skinn, med lav og kraftig hæl. Rund tupp og ingen pynt. Middels høye. Syns egentlig ikke jeg er så kravstor som jeg pleier, men har ikke funnet noe interessant enda.

Og så er det de evinnelige buksene da, som jeg aldri finner. Akkurat nå vil jeg ha en svart, smal bukse i jeansstoff med normal livhøyde (alle jeg finner er så høye i livet).

I tillegg må jeg ha meg en ny olabukse. Har lett etter en lys en, som ikke er ujevn i blekingen eller som ser veldig bleka ut på en feil måte. Normal passform og så lite stretch som mulig. Men det er visst bare å gi opp.

Ønsker meg egentlig også en ny kåpe, selv om jeg har en jeg er veldig fornøyd med (kan dermed ikke prioritere det i år). Jeg har lyst på en i svart, gjerne med et slags rutemønster i stoffet/vevingen. Dobbeltspent og med rund krage.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...