Gå til innhold

2mnd gammel baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare spørre, hvordan i all verden klarer noen baby å skli ut av en barnevogn? Eller som det står i artikkelen... "falt ned i skinnegangen" Hvordan klarer en baby å falle, når den er innpakket i barnevogn?

Høres ut som damen brukte trillevogn til en baby...???

Hvordan er det med dere her på KG. Hva slags barnevogn klarer en baby(2 mnd gml) å falle ut av? Den skal hvertfall ikke jeg kjøpe.

Baby

:overrasket:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønte ikke helt det der jeg heller...Man sklir ikke ut av en barnevogn når man er 2 måneder.

Skrevet

Den historien har jeg lest i flere av dagens aviser på nett og jeg forstår ikke hvordan noe sånt er mulig. En liten unge på to måneder som ikke kan gå, krabbe, knapt vri seg rundt om h*n ligger i en bagvogn. Jeg må bare innrømme at jeg tror det er litt mer til den storyen der enn at "ungen gled ut av vogna". Man passer bedre på barna enn så i nærheten av t-banen.

Skrevet

Jeg har lest om det flere steder i dag og ett sted så stod det at politiet sammen med produsenten skulle ha tekniske undersøkelser av barnevognen. Slik jeg tolket det var at hele bagen skled av understellet.. Og at babyen på den måten falt ned under t-banen.. Alt annet høres rart ut..

Skrevet

Uff, dette er tragisk....

men her hvor jeg bor ser jeg at det er de færreste (dvs egentlig kun europeere) som har nyfødte barn i bagvogn. De fleste har nyfødte barn i en sportsvogn som kan legges ned så barnet ligger. Det kan være noe slik kanskje? Bare et forslag altså, ikke spekulasjon i noen retning.

Skrevet

Mener å ha lest at bagen fallt av understellet.

Lurer også fryktelig på hva slags vogn dette kan ha vært!

Vil ikke ha sånn vogn til min lille, hvertfall.

Skrevet

Stussa selv på det der. Hvis det var hele bagen i vogna, så skrekk og gru!

Skrevet

Men hele bagen hadde da vel ikke klart å falle ned i en 15 cm sprekk?

Skrevet

Nei, men om baggen glir av vognas understell kan den vel velte, og babyen kan da falle ut av baggen, og derved ned i en sprekk som baggen i seg selv ikke kan falle ned i.

forferdelig er det uansett.

Skrevet
det gikk bra med barnet??

Barnet hadde tilsynelatende ingen skader, men ble for sikkerhetsskyld sendt til Ullevål for kontroll.

Skrevet

Fikk helt vondt når jeg leste om det, stakkars mor!! (og barn selvfølgelig!) Jeg funderte også på hvordan dette kunne skje. Lurer på om hun kanskje kan ha brukt f.eks en softbag oppi en sportsvogn, og ikke festet den skikkelig... Da skal det ikke SÅ mye til før bagen faller ut hvis vognen velter.

Skrevet (endret)

I går så jeg noe lignende. Det var en mor på vei inn i trikken med barnevogn, og mens de løftet vognen inn, skled bagen av og sto loddrett. Da falt ungen ut og landet på asfalten. Heldigvis gikk det bra med ungen. Moren ble helt fra seg, og det er jo forståelig.

Endret av Ninen
Skrevet
I går så jeg noe lignende. Det var en mor på vei inn i trikken med barnevogn, og mens de løftet vognen inn, skled bagen av og sto loddrett. Da falt ungen ut og landet på asfalten. Heldigvis gikk det bra med ungen. Moren ble helt fra seg, og det er jo forståelig.

Hva slags barnevogn var det?

En helt vanlig med mykbag?

Skrevet
Hva slags barnevogn var det?

En helt vanlig med mykbag?

Nå er ikke jeg helt inne i barnevogner, men den så ut som en helt vanlig en. Bagen var sånn som babyen ligger i (ikke sitter), og den hadde håndtak til å løftes i. Det virket som vognen ikke var ødelagt, for de løftet bare bagen på plass etterpå. Det så ut som bagen rett og slett skled av vognen, at den ikke var festet på noen måte, bare satt oppå.

Skrevet

Siste nytt er at babyen kun har skrubbsår, og at politiet og produsenten sammen skal undersøke festeanordningen til bagen i vogna.

Så da var det nok bagen som løsnet og fallt av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...