Gjest Meep Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Merker at jeg begynner å trenge en concealer. Har ganske lys hud, ingen kviser, men med litt rødlig hud rundt nesen og litt mørke ringer under øynene etter et tidvis ambulerende søvmønster Nå trenger jeg hjelp til å finne en rimelig concealer. Helst ikke mer enn 200-300 kroner (jeg vet ikke hva som er vanlig). Må man bruke noen andre produkter på huden når man har på concealer? Er ikke så interessert i å dekke hele huden med produkter... Har tidligere bare brukt mascara, øyenskygge og rouge, så jeg er litt ny i dette her. Jeg har lys hud.
Latee Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 (endret) Helena Rubenstein's Magic Concealer er veldig bra. Fås kjøpt på strawberrynet.com til rundt 150 kr Endret 19. september 2006 av Latee
Gjest Meep Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Hvor lang tid tar det fra du bestiller til det kommer i posten på strawberrynet? Er litt vanskelig å finne fargen jeg trenger når jeg ikke kan prøve først :?
Gjest gjesta Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 Det tar vanligvis en 10 dager når jeg bestiller fra SN (noen ganger litt mer, andre ganger litt mindre). Prøv den ut i et parfymeri da vel?
Latee Skrevet 19. september 2006 #5 Skrevet 19. september 2006 Tar vanligvis 1-2 uker. Og som Sprilla sier, så kan du jo prøve den ut i et parfymeri først
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #6 Skrevet 19. september 2006 Jeg bruker YvesSaintLaurent sin Touche Eclat. Jeg har veldig lys hud og bruker farge "2". Den koster ca 220,- på taxfree på Gardermoen.. Den er veldig bra og varer i laaaang tid. Tror den koster rett under 300,- i parfymeriet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå