Loolaa Skrevet 16. januar 2003 #1 Skrevet 16. januar 2003 Dette er ikke akkurat noe verdenstema, men viktig nok akkurat på bryllupsdagen. Er det noen som kan anbefale en god mascara som ikke renner om jeg skulle få noen tårer i øyekroken? Jeg har prøvd mange forskjellige som slagsdamene sier skal være "såå gode", men de bare drysser og legger igjen fine mascarakorn under øyet. Lekkert!
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 16. januar 2003 #2 Skrevet 16. januar 2003 Kanebo 38 skal være en slik mascara som ikke renner eller drysser. Den brukes mye til brude-makeup nettopp pga. sine gode egenskaper. Milla
Gjest Augustbrud02_ Skrevet 16. januar 2003 #3 Skrevet 16. januar 2003 Kanebo 38 skal være en slik mascara som ikke renner eller drysser. Den brukes mye til brude-makeup nettopp pga. sine gode egenskaper. Milla Denne brukte jeg i våt bryllup, og til tross for uttallige tårer satt den absolutt hele dagen. Jeg synes den er helt suveren, og anbefaler den virkelig!
Cilla Skrevet 16. januar 2003 #4 Skrevet 16. januar 2003 Kanebo 38grader er absolutt å anbefale ja. Tåler alt. Brukte den i en periode der vi hadde dødsfall i nærmste familie, og mascaraen besto definitivt testen. har kjøpt andre som er vannavstøtende men angrer hver gang.
viwi Skrevet 16. januar 2003 #5 Skrevet 16. januar 2003 Jeg brukte Lancome sin vannfaste. Og var utrolig fornøyd med den. Den satt hele dagen selv om tårene rant flittig. Og jeg hadde iallfall ikke problemer med dryss :D
RoadQueen Skrevet 16. januar 2003 #6 Skrevet 16. januar 2003 Jeg bruker Kanebo 38 grader og synes den er suveren - tåler alt - latter, tårer, regn, svette..
Megan Skrevet 16. januar 2003 #7 Skrevet 16. januar 2003 Jeg bruker Kanebo 38 grader og synes den er suveren - tåler alt - latter, tårer, regn, svette.. Hiver meg på lovprisingen av Kanebo 38 jeg. :D
Frøya*0803 Skrevet 16. januar 2003 #8 Skrevet 16. januar 2003 Jeg gikk også til anskaffelse av Kanebo 38 etter å ha hørt om den på KG. Den renner ikke, og er veldig grei å fjerne, men etter noen timer drysser den. Så jeg er på leting etter en annen til bryllupsdagen. Hilsen meg :D
tuva77 Skrevet 16. januar 2003 #9 Skrevet 16. januar 2003 helena rubenstein waterproof renner ikke og ikke drysser den heller etter min erfaring.
Bonzo Skrevet 17. januar 2003 #10 Skrevet 17. januar 2003 Jeg brukte også Kanebo 38 i bryllupet vårt, samt to begravelser like etterpå. Den sitter uansett hvor mye man svetter eller gråter. Har også brukt den på div. festeligheter. Har aldri merket at denne drysser, bortsett fra når den skal av. Den flakker liksom av i biter. Det som også er fint er at man får skikkelig fine øynevipper av den. (iallefall jeg) Mannen min kommenterte dette, og han er ikke den som legger merket til slike detaljer.
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2003 #11 Skrevet 17. januar 2003 Max Factor - Aqualash - billig og helt feilfri spør du meg!
Gjest *Perser* Skrevet 17. januar 2003 #12 Skrevet 17. januar 2003 Enig med Viwi her. og vil bare si lenge leve Lancome! kjøpte nå dior mascara, og det var ikke verdt 300kr, aldri mer dior...... Lancome er best og selvfølgelig med extra volum
Mrs. B Skrevet 17. januar 2003 #13 Skrevet 17. januar 2003 Jeg vil også anbefale Kanebo 38C. Har brukt den fast i et år nå og kommer nok aldri til å bytte den ut! Koster 165,- på Esthetique og 120,- på tax-free (hamstrer flere i samme slengen jeg ja). :D
Mrs. H Skrevet 22. januar 2003 #14 Skrevet 22. januar 2003 Jeg brukte Kanebo 38C i vårt bryllup og den rant ikke i det hele tatt. En annen som også er veldig god (og heller ikke renner) er Estee Lauder sin Illusionist. Personlig syns jeg også at vippene blir penere og lengre med denne mascaraen enn med Kanebo sin så jeg skulle ønske jeg visste om Illusionist før jeg giftet meg. Uansett bør du "prøvekjøre" mascaraen før den store dagen. Ha den f.eks på deg på trening eller i dusjen og se om den smitter av under øynene. Lykke til :-)
Loolaa Skrevet 22. januar 2003 Forfatter #15 Skrevet 22. januar 2003 Heisan Nå som Juni02 har løftet opp denne tråden, benytter jeg sjansen til å takke for tips! Tror jeg følger flertallet og går for Kanebo 38 i første omgang, jeg har noen måneder på meg til å prøve ulike typer. Loolaa
Rose Skrevet 22. januar 2003 #16 Skrevet 22. januar 2003 Farg vippene til den store dagen hos en kosmetolog - koster ikke mer enn et par hundre kroner, smitter garantert ikke av og holder minst en måned!
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 22. januar 2003 #17 Skrevet 22. januar 2003 Farg vippene til den store dagen hos en kosmetolog - koster ikke mer enn et par hundre kroner' date=' smitter garantert ikke av og holder minst en måned![/quote'] En slik permanentfarge gir ikke den samme fyldigheten og intensiteten som en god mascara gjør så det er ikke å anbefale til en brudemake-up som gjerne skal legge fokus på øynene. Milla
Nala Skrevet 22. januar 2003 #18 Skrevet 22. januar 2003 Støtter forslaget om å bruke Kanebo 38. Brukte den selv da jeg gifta meg i fjor sommer. Og jeg grein, det kan jeg love dere :blunke: Mascaraen satt imidlertid heeeeele kvelden. Anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå