Gjest Gjest_Nysgjerrig_* Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Har mottatt mail fra La Redoute, med tilbud om 10% rabatt på varene og en "gratis" veske. Er det noen som har sett eller mottatt denne vesken? Vesken ser fin ut på bildet, men slike bilder er jo ikke akkurat til å stole på. Jeg har aldri bestilt fra La Redoute tidligere heller (foretrekker å handle i butikker), så jeg aner ikke hva slags kvalitet det pleier å være på give-away'ene deres. Er det noen som har noen formeninger om vesken og dens kvaliteter? Må innrømme at den vekket min nysgjerrighet
Karamba Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Jeg fikk også det tilbudet nylig, men synes ikke at den veska var noe. Ikke helt min stil... Vet ikke hvordan kvaliteten er. Jeg slo til på det forrige tilbudet de hadde med 20% avslag på valgfritt produkt og gratis kakeformer. Har ikke prøvd dem enda, men de så greie ut de...
Drua Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Jeg har bestilt, og får vesken, men jeg synes ikke den var noe fin jeg da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå