Tusenfryd Skrevet 16. januar 2003 #1 Skrevet 16. januar 2003 Jeg har litt lyst til å komme med litt treningstips. (og kopierer innlegget mitt i en annen debatt som tok av i en litt annen retning) Mange går på trening, men på få treningssteder som jeg kjenner til er det liten tid til å forklare øvelsene skikkelig. Særlig når man har å gjøre med mennesker som aldri har trent - som jeg har ofte. Selv om du kanskje ikke er typen til å ligge på stuegulvet å trene, anbefaler jeg faktisk å gjøre det nå. Denne billedserien fra Dagbladet viser en masse lure greier som du kan ta med deg. http://www.dagbladet.no/dinside/2003/01/15/358712.html Det er gode og tydelige bilder, og veldig godt forklart i teksten hva du skal gjøre og ikke minst ikke gjøre. Jeg har allerede anbefalt denne billedserien til noen som skal begynne å trene hos meg og som aldri har trent før. Å gjøre øvelsene riktig er det viktigste av alt. Jeg sier alltid på timene mine - at vinneren er ikke den som løfter høyest (overkropp, ben, side hva som helst) men den som kniper hardest og løfter riktig. (ups - nå kjente noen meg kanskje igjen...neinei.... jaja...) I tillegg til å faktisk lære noe å ta med på trening neste gang, er det slett ikke skadelig å gjøre disse øvelsene hjemme til Dagsrevyen eller noe. La det gå under kategorien hverdagsbevegelse. Og husk også - det er Åpent hus hos Friskis & Svettis i Oslo - og sikkert andre steder - hele uken! www.friskissvettis.no
Gjest Cruella Skrevet 17. januar 2003 #2 Skrevet 17. januar 2003 Kjempefine tips, Tusenfryd! Trening igjen på mandag, gleder meg! Lisa-Beth
LilleMy Skrevet 17. januar 2003 #4 Skrevet 17. januar 2003 Herlig Tusenfryd, den linken var god! Nå har jeg laget en aldri så liten Power Point presentasjon på øvelsene, og den skal printes OG FØLGES! Skal legge den på soverommet, badet, her hvor PC'n står og andre steder hvor jeg ikke kan unngå å se den.... Og hvis det er fler som vil ha den ferdig til print, så send meg en pm med mailadr.... LETS DO IT, GIRLS! :D :D :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå