Gå til innhold

Trenger tips:må finne på noe

Anbefalte innlegg

Skrevet

En av mine besteveninner skal gifte seg til neste år med en av mine beste kamerater. Har så lyst å gjøre noe under middagen eller etter for dem, men skulle så gjerne vært noe annet en en tale (tror det blir mange av dem)

Trenger tips til noe jeg kan finne på. Eks. lysbildefremvisning, eventyr eller annet.

Hva har dere opplevd i bryllup som alternativ til tale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine venninner skrev sang. (Siden forloveren min ikke ble tvunget til å holde tale. )

Den var kjempekoselig, og jeg gråt gjennom hele.

Dette var eneste sangen i vår t bryllup.

Skrevet

Syntes et eventyr som lysbildefremvisning hørtes artig ut.... "Det var en gang ei lita jente som het..... og hver dag redde hun sengen sin (bilde av et bomba rom med ditto seng)...." (hvis hun var av den rotete typa da... ).. *le litt*

Kan bli skikkelig artig!! :)

Skrevet

Hva om du lager et "eventyr" om de to og har lysbildefremvisning med passende bilder til? Det kan jo fort bli litt morsommere enn en vanlig tale.

Skrevet

Var i et bryllup hvor bestevenninnen til bruden hadde laget en sang til brudgommen om bruden. Hun fremførte den til kaffen, spilte gitar til. Det var nydelig! Hører jo med at denne jenta var utrolig flink til å både synge og spille gitar, er jo ikke alle som er det... Men det er alltid fint med noe personlig fra gode venner i bryllup!

Skrevet

I bryllupet vårt hadde en av gjestene skrevet en sang som brudgommen måtte fremføre. Den handlet om diverse dumheter han hadde gjort opp gjennom tidene, og det ble ganske morsomt.

Men dette funker bare hvis man føler seg ganske trygg på at det er greit for den det gjelder.

Skrevet

Har vært i flere bryllup med lysbilde framvisning, blir gjerne veldig bra. Det morsomste jeg har sett var der søskna til brudgommen hadde laget film. Det var fra barndommen, med brudgommens sang ved siden av. Skal jo litt til for å få tak i slikt materiale, men det var sinnsvakt morsomt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...