Gjest Frøken anonym igjen! Skrevet 16. januar 2003 #1 Skrevet 16. januar 2003 Hei, Jeg skrev inn her for noen dager siden og lurte på om jeg kunne være gravid. Tok en test og den var negativ på mandag. Men jeg tok testen på kvelden, etter å drukket et stor glass med cola, og tisset ikke så mye... Kan den ha slått feil da?? Jeg har enda ikke fått mensen, er fortsatt kvalm, og har mens murringer og det føles som om den kommer hvert sekund innimellom... men ingenting skjer... Skulle hatt mensen 11/1. Har bare en del helt hvit utflod, og noen ganger er trusa skikkelig våt!!?? :oops: HEnder det at mensen bare hopper over en gang? Burde jeg kontakte lege? teste på nytt? Uff, ja jeg vet jo at ingen her kan svare på alt jeg spør om, men synspunkter?? Blir litt nervøs igjen jeg nå... 1000 takk for at du har lest igjennom alt!! Klem frøken anonym!
Rufus Skrevet 16. januar 2003 #2 Skrevet 16. januar 2003 Hei.. Test igjen...så er du iallefall sikker på om du er gravid eller ikke... Jeg hadde det på samme måten i januar i fjor...mensen forsvant, men jeg var ikke gravid! (:D for det hadde passet svært dårlig!!) Tenkte ikke så mye på det, men når den heller ikke kom i februar tok jeg en tur til legen (etter flere graviditetstester :oops: )...tok masse prøver, men ingenting var feil...trolig var det stress og ganske store forandringer rundt meg som slo ut på den måten... Hadde bare en liten blødning i mai....og min mens kom tilbake i september!! For å ikke være bekymret kan du jo teste og om den er negativ da ta kontakt med lege...så slipper du være nervøs Lykke til...uansett hva du ønsker deg!!
bjørnen22 Skrevet 16. januar 2003 #3 Skrevet 16. januar 2003 Hei! Det er fullt mulig at man kan hoppe over mensen. Spesielt etter at man har slutta på p-piller; Da ken det hende at kroppen ikke husker at den skal ha eggløsning på en stund. Men du er jo akkurat i eggløsningsdagene nå, så... Alt det er jo individuelt fra person til person. Ta en test til, du, så er du sikker.
Gjest Frøken anonym Skrevet 17. januar 2003 #4 Skrevet 17. januar 2003 Hei hei! Tusen takk for svar... Jeg har ikke testet enda, venter noen dager til... Ihvertfall til lørdagen, sånn at det har gått en uke over! Uff, det skulle blitt en blå flekk under foten med en gang man ble gravid, så man slapp å gå rundt å lure så fælt!! klem frøken anonym!
Gjest Zalomine Skrevet 17. januar 2003 #5 Skrevet 17. januar 2003 Test med morgenurin denne gangen, og IKKE drikk masse i forveien (det "tynner ut" urinen så konsentrasjonen av hormonet som skal måles blir så lav at det kanskje ikke registreres. Dette er også årsaken til at det kan lønne seg å teste med morgenurin, denne er mer konsentrert, nettopp pga at du sover om natta, og ikke har "fylt på" eller "tømt ut" på en del timer.) Lykke til, håper det ordner seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå