Chelsea Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 I motenummeret til KK nå i høst, med Top Model-Therese på forsiden, var det et kort lilla skjørt. Hun hadde det til lilla overdel og lilla sko. Noen som fortsatt har bladet? Mitt er blitt borte og jeg skulle gjerne sett etter det skjørtet.
Chelsea Skrevet 20. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 20. september 2006 I motenummeret til KK nå i høst, med Top Model-Therese på forsiden, var det et kort lilla skjørt. Hun hadde det til lilla overdel og lilla sko. Noen som fortsatt har bladet? Mitt er blitt borte og jeg skulle gjerne sett etter det skjørtet. ← INGEN SOM HAR BLADET OG KAN HJELPE MEG?
Grace Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 har ikke bladet men kanskje du finner artikkelen her??
Chelsea Skrevet 20. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2006 Har sett på KK på nettet men fant det ikke der dessverre. Er ikke så farlig heller, men jeg hadde liksom tenkt at jeg skulle spare på bladet nettopp for å finne skjørtet...
Gjest itla Skrevet 20. september 2006 #5 Skrevet 20. september 2006 Jeg har kastet bladet, men skjørtet skulle være fra H&M (jeg har også lyst på det). Problemet er bare at jeg ikke har klart å finne det i noen butikker, så jeg mistenker at de har skrevet feil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå