Gjest Anonymous Skrevet 16. januar 2003 #1 Skrevet 16. januar 2003 Og han var så skjønn! Han hadde ryddet og vasket hele leiligheten. Den var flekkfri. Så hadde han stelt istand med middag og levende lys, og en stor bukett med 12 roser! Jeg smeltet. Champagne var med i bildet, og vi hadde det så hyggelig.. Hva har kjærestene deres gjort for dere på spesielle anledninger??
AUF Skrevet 16. januar 2003 #2 Skrevet 16. januar 2003 Heldiggris!! :D jeg fikk roser et år tror jeg...
Kosepia Skrevet 16. januar 2003 #3 Skrevet 16. januar 2003 Gratulerer! 1.år er kjempekos Hmm... jeg med min gullfiskhukommelse skal huske hva vi har gjort.. Joda. Like før 1 år: han gikk ned på kne og spurte o jeg ville gifte meg med han. :D Selvfølgelig var det en dag jeg skulle ha noen venner hos meg, og han var "kasta" ut for kvelden. Men dagen etter koste vi oss på restaurant og slikt. 1.år: Mener å huske at det eneste vi gjorde var å gå på fin restaurant og kooooooooose oss :D 1,5 år: Jeg kom hjem med roser til han samt nytt undertøy til meg, og han hadde mørklagt hele leiligheta. tent masse stearinlys og gjort alt klart til en herlig kveld 2.år: Denne fikk vi ikke tid til å feire. Det var en måned etter at vi hadde kjøpt oss leilighet, samtidig som vi hadde besøk i halve juni + nesten hele juli (vi ble sammen i juli 2000) Om litt under 2 uker er det 2,5 år siden. Denne har vi i allefall planlagt å feire siden vi ikke fikk feiret 2 år. Vet enda ikke hva vi skal gjøre, det er litt opp til han, tenker jeg. Mulig det blir nok en tur på restaurant med god mat og hygge Vi får se hva som skjer
Gjest Zalomine Skrevet 16. januar 2003 #4 Skrevet 16. januar 2003 1/2 år: vi var i hver vår del av landet (21. desember, det året feira vi ikke jul sammen) Han ringte meg, og vi snakket lenge på telefonen. 1 år: Vi var på besøk hos hans foreldre... Han sto opp og passet på at søstrene kom seg på skolen, tusla ut i hagen og klippa ei rose til meg, som han overbrakte på senga. 1 1/2 år: vi var igjen hos hans foreldre. Eller mer nøyaktig: vi satt på bussen fra bergen til toten... kvelden tilbrakte vi hos hans foreldre. til sommeren kommer 2 år, spent på hva som skjer da... Ellers kan jeg si: 2 måneder: han dukka opp med 3 røde roser til meg, og et kort om at han elsket meg. første gangen jeg laga middag til ham: (vi var enda ikke sammen da) Han hadde med blomster til meg. Da vi "endelig traff hverandre igjen" (etter en sommerferie delvis fra hverandre helt i begynnelsen av forholdet) va 1 1/2 måned: Jeg og mamma var i Bergen, han kom til bergen., han hadde med to røde roser. (En til meg og en til mamma, men dama i butikken hade ikke skjønt dette, så de var pakka sammen...) Ellers smelter jeg like mye av "hverdagsromantikk", når han sier noe uventet, og veldig søtt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå