iingvild Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Etter Akutten-episoden i går, ble det sakt at neste episode kommer etter nyttår. Det er igjen rundt 6 episoder i den sesongen tv3 holder på med? Hvorfor gjør dem det alltid sånn? Ødelegger hele spenninga med sesongoppbygging osv. Andre som irriterer seg?
Gjest gjesta Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Møkk!!! Nå som jeg hadde begynt å følge med på det igjen Får bruke litt kjeft på K jeg kjenner, han jobber nemlig i kanalen
Gjest Primula Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 irriterer meg også.De reklamerte stort med at det var sesongavslutning også var det jo en dritkjedelig episode!
Gjest Skya Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 Men hvordan endte gårsdagens episode egentlig? :klø:
Jerle Skrevet 19. september 2006 #5 Skrevet 19. september 2006 Bare sånn siden dere irriterer dere.... Hva med å laste ned de siste episodenen da?
Gjest gjesta Skrevet 19. september 2006 #6 Skrevet 19. september 2006 Bare sånn siden dere irriterer dere.... Hva med å laste ned de siste episodenen da? ← Juks det
iingvild Skrevet 19. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 19. september 2006 Jeg er bare irritert over tv3 jeg. Siden de gjorde dette i fjor også. At jeg har sett episodene før har ingen ting med saken og gjøre!!
Jerle Skrevet 19. september 2006 #8 Skrevet 19. september 2006 Juks det ← Ja det er i grunn det, men jeg har aldri tid til å se noe når det går på TV så da laster jeg ned det meste og ser når jeg har tid
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #9 Skrevet 19. september 2006 Jeg også irriterer meg over dette. Jeg sitter spikret til tvn hver mandag. Hvilken sesong er dette og hvor mange er laget? Men fra hvilken side laster dere de ned fra, jeg finner det ikke der hvor jeg laster ned fra
Montezuma Skrevet 19. september 2006 #10 Skrevet 19. september 2006 Åh, nå ble jeg faktisk litt glad! Da gjør det ingenting om vi forsetter å se på Rome på mandager!
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #11 Skrevet 20. september 2006 Dette er så typisk dritt tv 3! Akutten er den eneste serien jeg følger med på på tv3. Dette gjorde de i fjor også og påsto at det var sesongavsluttning! Det er en drittkanal, det er bare å innse det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå