Gjest Primula Skrevet 19. september 2006 #1 Del Skrevet 19. september 2006 heisann. Vi lurer på om vi skal ta en tur til sol og varme i januar. Vi har da en baby på seks månedner og et annet barn på fem år. HVor vil dere anbefale oss å dra? Tips oss gjerne om reiseselskap og hotel også. Blir glad for mange svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest allium Skrevet 19. september 2006 #2 Del Skrevet 19. september 2006 Det er ikke mye sol og varme i Spania i januar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #3 Del Skrevet 19. september 2006 På Kanariøyene er det jo OK temperaturer i januar. Har ingen konkrete reisemål eller -selskaper å konmme med, men anbefaler dere et eller annet "anlegg", hvor man kan bestille barneseng, -stol, og hvor det generellt er barnevennlig. Vet det kan være litt kjedelig for de voksne, men min erfaring er at når barna har det bra, har mor og far det bra også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 19. september 2006 #4 Del Skrevet 19. september 2006 Hei! Jeg er på Gran Canaria på vinteren, og like utenfor Arguineguin ligger et Sunwing hotell med både barnebasseng og aktiviteter for barna. Samtidig er avstandene korte på øya, slik at det er mye å finne på både for barn og voksne. Det er som regel deilig temperatur der på vinteren. Vi hadde noen stormer i fjor, men stort sett lå temperaturene rundt 25-30 grader. Nydelig God tur, dere vil kooooose dere! Du finner også tips + kan skrive i gjesteboka for å få tips på canariposten.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Primula Skrevet 19. september 2006 #5 Del Skrevet 19. september 2006 Det er ikke mye sol og varme i Spania i januar. ← er det ikke? på gran canaria da? vi har bare vært i hellas på sommeren før vi, så jeg vet ikke mye om vinter- feriemål. synes det blir for langt å dra til thailand o.l med en baby. vi vil jo på ferie for å bade og sole oss, men vi trenger ikke temperaturer på over 30 liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Primula Skrevet 19. september 2006 #6 Del Skrevet 19. september 2006 Hei! Jeg er på Gran Canaria på vinteren, og like utenfor Arguineguin ligger et Sunwing hotell med både barnebasseng og aktiviteter for barna. Samtidig er avstandene korte på øya, slik at det er mye å finne på både for barn og voksne. Det er som regel deilig temperatur der på vinteren. Vi hadde noen stormer i fjor, men stort sett lå temperaturene rundt 25-30 grader. Nydelig God tur, dere vil kooooose dere! Du finner også tips + kan skrive i gjesteboka for å få tips på canariposten.com ← takk for tips. vet du hvilken turoperatør som har reiser dit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest allium Skrevet 19. september 2006 #7 Del Skrevet 19. september 2006 er det ikke? på gran canaria da? ← Jeg tenkte på fastlands-Spania. Kanariøyene vet jeg ingenting om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjellsippa Skrevet 19. september 2006 #8 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) takk for tips. vet du hvilken turoperatør som har reiser dit? ← www.ving.no Endret 19. september 2006 av Fjellsippa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 20. september 2006 #9 Del Skrevet 20. september 2006 Anbefaler også Gran Canaria, Arguineguin! Vi pleier å leie privat leilighet + kjøpe flybilletter selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå