Gjest gjesta Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Gjett hva jeg svarte? ← Den første med "ja"
Snefrid Frost Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 Fikk dessverre bare lov å bruke ett av ja-alternativene
Gjest gjesta Skrevet 19. september 2006 #5 Skrevet 19. september 2006 Fikk dessverre bare lov å bruke ett av ja-alternativene ← Men du, gikk det virkelig helt greit å ha med en tredjepart i sengs når du var i et fast forhold?? Her i huset hadde det absolutt ikke funka for noen av oss.
Snefrid Frost Skrevet 19. september 2006 #6 Skrevet 19. september 2006 Har mange flotte minner. Mine erfaringer med trekantsex o.l. har jeg fortalt om i andre tråder på KG. Det er bare å søke
Gjest Alf Kaida Skrevet 19. september 2006 #7 Skrevet 19. september 2006 Har jeg? Ja. Kommer det til å skje igjen? Nei.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #8 Skrevet 19. september 2006 Har jeg? Ja. Kommer det til å skje igjen? Nei. ← Samme her. Helt greit. Men det er ikke å spesielt at det er verdt den følelsesmessige risikoen man tar om man er i et forhold. Alt kan snakkes om, men jeg tror det er nesten umulig å forutse hvordan man vil reagere på det i ettertid. Tross alt er det tre personer, og tre personers tanker, involvert. Tror det funker best for single som ikke skal omgås senere. Men det er nå meg og min mening. IdaCra
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå