Morgan Skrevet 16. januar 2003 #1 Del Skrevet 16. januar 2003 Er nyttårssalget i gang nå,jenter?Må vel ut og myse litt,se om jeg kan sikre meg noen kule ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 16. januar 2003 #2 Del Skrevet 16. januar 2003 Det har vel vært i gang et par uker - begynner nok å bli rimelig utplukket nå... og snart slutt... men heng i - så skal du se du får gjort noen kupp du også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 16. januar 2003 #3 Del Skrevet 16. januar 2003 Du er nok veldig sent ute nå vil jeg tro. De beste kuppene gjør man de aller første dagene av januar. Jeg har bare handlet til ungene...typisk, men har funnet flotte klær, nye vinterdresser og skotøy til halv pris. Ecco Goretex til 300.- det er jo "gratis". Jeg finner "aldri" noe på salg til meg selv, da ender jeg opp med noe som jeg overhodet ikke hadde råd til. Men det er jo morsomt da.... dessuten så har jeg begynt å lure på om jeg har mistet en regning eller noe slikt, har faktisk penger igjen....må være noe galt fatt!!!!!.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 16. januar 2003 #4 Del Skrevet 16. januar 2003 Fordelen ved å handle nå, kan være at det ikke lenger er salgspriser, men dumpingpriser! Lisa-Beth *som har fri i dag og hører sentrene rope på meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. januar 2003 #5 Del Skrevet 16. januar 2003 sliter enda med for kraftige traumer etter juleshoppingen til at jeg orker tanken på å shoppe. er dritt lei. *ravna* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morgan Skrevet 16. januar 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 16. januar 2003 HUH??Jeg er vant med at butikkene skal rydde og ordne i sortimentet,før de setter tingene ut for salg.De har tross alt fri i julehelgen! Det får da være måte på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 16. januar 2003 #7 Del Skrevet 16. januar 2003 Nei nei...ravna...da...Shopping er jo medisin for kropp og sjel....hehe.. Jeg har faktisk tenkt meg en aldri så liten tur i butikkene selv i dag...nå er det på tide at de siste pengene blir brukt opp...ikke noe å samle på. Og nå er det mors tur gitt...å få noe nytt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 16. januar 2003 #8 Del Skrevet 16. januar 2003 Enig, Ravna! Vi fortjener det sikkert! Lisa-Beth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 16. januar 2003 #9 Del Skrevet 16. januar 2003 Oooops, mente Sofia! Lisa-Beth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. januar 2003 #10 Del Skrevet 16. januar 2003 det er nok ikke en varig tilstand, jenter.. kommer nok dager hvor bankkortet går varmt for meg også, men jeg står nok over dette salget. tror jeg har den heller skjeldne diagnosen som kalles shoppe-utbrenthet? får begynne forsiktig med litt småshopping uti februar kanskje. *ravna* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morgan Skrevet 16. januar 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 16. januar 2003 Det kule er jo at man føler man får mye for pengene ved salg.Men har det ikke lett for at du kommer hjem med litt mye "rølp"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 16. januar 2003 #12 Del Skrevet 16. januar 2003 Hehehe...må flire til Ravna. Shoppe-utbrenthet...godt ord. Morgan....rølp? Nei...ikke jeg. Selv ikke på salg. Er nøye uansett. Kan til og med grense mot konservativ...eller kjedelig fornuftig om du vil. Er vant til å ha lite penger...og sløser ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 20. januar 2003 #13 Del Skrevet 20. januar 2003 Flirer av Ravna! Når du starter i begynnelsen av februar, kan du forsiktig begynne å nærme deg butikkene, etterhvert utvider du med å gå inn i butikkene, så fortsetter du med å ta på klærne for deretter å prøve dem. Til slutt ender du opp i en shoppecrescendo uti mars når vårtendensene virkelig gjør seg gjeldende med å shoppe hemningsløst; Shop till you drop!!! Lisa-Beth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2003 #14 Del Skrevet 21. januar 2003 hehe, lisa-beth. :D det var akkurat noe slikt jeg hadde i tankene.. *ravna* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå