Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2002 #1 Del Skrevet 22. mars 2002 Men kan noen si meg. Kan jeg gjøre endringer på et pdf format ? Skal lage et sanghefte, og har funnet noen figurer som er så søte men da i pdf format. hjelp. Eller har noen noen gode råd for dekor til forside ? Eline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 22. mars 2002 #2 Del Skrevet 22. mars 2002 pdf-formater har jeg desverre ingen stor erfaring med, men på et vis skal man alltid få laget et vanlig bilde ut av det. Kan godt prøve å hjelpe til jeg....12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junibrud Skrevet 22. mars 2002 #3 Del Skrevet 22. mars 2002 For å endre på .pdf så må du ha Acrobat Writer fullversjon... Det er et ganske dyrt program. Det er mulig at du kan gjøre det om til et bilde og endre på det da, med det blir mer en "workaround" enn en løsning... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppis Skrevet 22. mars 2002 #4 Del Skrevet 22. mars 2002 Du kan kopiere fra pdf ved å ta "print screen" (trykk ned Fn-knappen og Prt sc-knappen samtidig). Da kan du kopiere det inn i et annet dokument. Men du må skjære vekk det rundt, for du får med hele skjermbildet. Legg det feks inn i powerpoint, og skjær vekk det overflødige på bildet. Håper du skjønte noe av dette....12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 22. mars 2002 #5 Del Skrevet 22. mars 2002 Print screen er den beste metoden å lage bilder på fra pdf tror jeg. Det burde gå helt greit, men man bør kanskje ha et ordentlig bildeprogram for at det skal bli best mulig...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 22. mars 2002 #6 Del Skrevet 22. mars 2002 Jeg har Acrobat writer et sted.. vet ikke hvor jeg har gjort av CDen da.. hmm.. skal jeg lete for deg? Ellers kan du selvsagt holde inn "Print Scrn" knappen og lime inn i et bildebehandlingsprogram. Hvis du synes det er vanskelig kan du godt sende meg pdf filen så kan jeg fikse det. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2002 #7 Del Skrevet 22. mars 2002 Nå blir jeg snart en data guru ved hjelp av dere. Fikk det inn i powerpoint, men redigere bildet her, hvordan gjør jeg det da? Hva skulle jeg gjort uten KG ? Elin - takknemlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppis Skrevet 22. mars 2002 #8 Del Skrevet 22. mars 2002 Tror ikke du kan redigere på bildet, dvs forandre det. Men du kan skjære det til. Det gjør du ved å: Legge til verktøylinjen "Picture" og bruke det som heter "Crop", og kutte vekk det du ikke vil ha av bildet. Skjønte du noe av det...? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2002 #9 Del Skrevet 22. mars 2002 Øhh... eg fikk det til selv. Fremsto nesten litt teit der gitt. Men takk for responsen anyway -Eline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå