Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Nå syns jeg det er altfor lenge siden vi hadde en hyggelig tråd her .. en der vi snakker om koselige ting ved å være i et forhold! Selv om det er mange skjær i sjøen for de fleste er det jo en grunn til at man holder sammen!!! Derfor: Hva er det koseligste kjæresten/mannen din har sagt til deg ??? Min kjære og jeg har hatt avstandsforhold to måneder nå, og skal ses igjen om kort tid. Han har de siste dagene flere ganger sagt følgende: " Vet godt hva jeg gleder meg aller mest til når du kommer hjem. Da er du sikkert sliten og vil sove, og så gleder jeg meg så innmari til å legge meg ved siden av deg og se på at du sover.... "
Gjest StoreSky Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 (endret) ååååååå! det var nusselig altså! har ikke noe spesielt...Hmm, mitt avstandsforhold sa at å se meg smile gjør at han alltid blir glad og alle dumme ting forsvinner. (makes me warm at heart -han er engelsk) (er litt allergisk mot over-nusselige ting, så det holder for meg) edit:skriveleif Endret 19. september 2006 av StoreSky
Gjest Søt Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 (endret) Min sambo, er helt utolig flink til å gi komplimenter og si søte ting. Men det aller søteste han sa.. var når han sa at han så på oss som en liten familie (han sa det i en litt annen setting, og ikke helt slik ,men dere forstår Da ble jeg veldig glaad og ga han et stoooort kyss. Men får ganske ofte høre søte ting, men dette overgikk alt. Fineste han noen gang har sagt til meg. Ble helt rørt, jeg Endret 19. september 2006 av Søt
Arkana Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 Samboeren min sier ofte søte og romantiske ting, men en av de jeg husker best er en gang vi satt i sofaen og så ser han veldig på meg før han sier "Vi har det så godt sammen vi". Og det var så fint, for det beskriver forholdet vårt så godt. Vi har det virkelig godt sammen, uansett hva vi gjør.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #5 Skrevet 19. september 2006 Jeg er skyhøyt forelsket for tiden (i den samme jeg har vært forelsket i så lenge jeg kan huske snart.. ) og den minste ting fra **** setter meg helt ut av spill Jeg kan sitte å se på telefonen min en hel dag, og bare det kommer en sms det står "Hei!" i f.eks. så går det trill rundt for meg og det kjennes ut som om jeg flyr i en utrolig fart gjenom skyene :icon_razz:
Gjest Bare innom Skrevet 19. september 2006 #6 Skrevet 19. september 2006 Vi var ute på biltur i Bergen for noen år siden, da vi plutselig så et skilt til "Paradis". Jeg spurte på spøk om vi ikke skulle ta en tur dit så vi fikk se hvordan "Paradis" så ut, da mannen svarte: "Hvorfor det? Jeg vet hvordan "Paradis" ser ut... mitt paradis er over alt der du er..." *smelt*
Gjest squeeky Skrevet 19. september 2006 #7 Skrevet 19. september 2006 Du er så vakker og det beste som har skjedd meg
Nelle Skrevet 19. september 2006 #8 Skrevet 19. september 2006 På søndag, da vi satt i sofaen og gjorde ingenting strakk han armen ut etter meg, smilte - så på meg, trakk meg inntil seg og sa han hadde savnet og kose med meg, så strøyk han meg over håret, kysset meg og sa "penejenta mi".
Gjest Søt Skrevet 19. september 2006 #9 Skrevet 19. september 2006 Jeg skal kysse kjæresten min lenge når han kommer hjem fra jobb etterpå,og fortelle han hvor mye han betyr for meg! Blir forelska av denna tråden, jeg
Gjest Meteora Skrevet 19. september 2006 #10 Skrevet 19. september 2006 Kjæresten min er så flink til å gi komplimenter. Gjøre små ting i hverdagen. Det er så mye jeg kunne ha sagt. Dette er noen ting jeg husker ekstra godt: Vi hadde pratet en stund i telefonen, da jeg sier noe (som han tydligvis liker) og han utbryter "Å, du, jeg elsker deg! Skal vi gifte oss?" Jeg ble litt lamslått da, gitt. Og en annen gang, når han ringte meg, og begynte samtalen med dette "Du, jeg har tenkt litt. Tenk at vi to kan få en Nathaniel (altså det vi vil døpe barnet vårt, hvis vi får) .." *smelt*. En annen ting jeg husker er også dette. Jeg har ikke hatt noen god dag, følt meg liten, elendig osv. og han kommer bort til meg og sier "Du, jeg vil være med deg for alltid. (pause, tenker) Om du er lille Meteora eller store Meteora, så er du min Meteora, og jeg elsker deg over alt i verden". En dag kom han også med en gave til meg. Han hadde stiftet sammen alle bussbillettene han har fått når han har dratt til meg, til et hjertet, og på det hadde han skrevet "I will never stop coming back for you" Det henger i vinduet mitt nå.
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #11 Skrevet 20. september 2006 Min kjære er veldig flink å si fine ting... Og før når vi hadde avstandsforhold og han bodde i USA og jeg her så fikk jeg stadig fine dikt han hadde skrevet. SMELT! Ofte når jeg er innom å sier hade til han om morgenen før jeg drar på jobb så sier han : You look so beautiful today baby, just like an angel. Og han snakker stadig om første gang vi møttes, jeg dro over til USA for å møte han. At når jeg kom gående ut av døra, mot han, så greide han ikke gjøre eller si noe. Jeg så ut som en engel som kom mot han, og at han aldri hadde sett noe vakrere. Dette første møtet kommer stadig frem, og han nevner det både titt og ofte. Nå er vi gift og jeg tenker ofte på hvor heldig jeg har som har funnet en mann som sier så mange fine ting. Og som sier jeg er vakker når jeg selv føler at jeg ser ut som en dass.
Malama Skrevet 20. september 2006 #12 Skrevet 20. september 2006 Tja "Vil du gifte deg med meg?" stiller høyt på lista over de søsteste tingene han har sagt, så fantastsik som det var å oppleve ham på kne, med ringene opp mot meg, om jeg ville... Klart jeg vil! Men søte små ting i hverdagen kommer som små dråper helt av seg selv av og til Jeg kommer ikke egentlig på så mange her og nå, men skal "droppe innom igjen" om jeg kommer på noen. Man blir litt i "go'humør" av sånne tråder, vi trenger det. Samlig skal tross alt handle om å holde sammen "i gode og onde dager", og da må vi ikke glemme å ta vare på de GODE
Rakel Skrevet 20. september 2006 #14 Skrevet 20. september 2006 (endret) Han tuller veldig mye i hverdagen. Kan si med drama i stemmen F. eks: "*navnet mitt* the best a man can get!" (etter det gillette-reklamen) og så flirer han stort og gir meg en smellkyss. Eller: "Jeg vant i lotto da jeg traff deg" Eller hvis han er fornøyd med seg selv: "Du vant virkelig storpotten i lotto når du traff meg" og så flirer han stort. Han sier ofte at han elsker meg, men han viser mer i handling enn å si så mye: Dersom det er noe som irriterer meg en dag f.eks., så kan jeg komme hjem og han er i full sving med dette. Kikker på meg med store gutteøyne og et smil, så skjønn.... Endret 20. september 2006 av Rakel
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #15 Skrevet 20. september 2006 Når han ikke fatter hvorfor jeg absolutt vil vaske håret og stelle meg litt før vi skal noe, fordi "du ser jo så flott ut". Selv føler jeg meg pyton, men han ser visst noe jeg ikke ser. Eller når jeg tidlig om morgen blir vekket med "søte kjæresten min, nå må du våkne". Eller når vi sitter og spiser eller ser på tv eller kjører ett eller annet sted og blikket vårt møtes og han plutselig ler og sier: Nå ser du bare så kjempesøt ut!"
Gjest gjesta Skrevet 20. september 2006 #16 Skrevet 20. september 2006 Ikke det søteste han har sagt men gjort.... Han kom på helge besøk til meg i Australia (fra Norge) og hadde bestilt det fine hotellet. Synes det er utrolig søtt at han tok den lange flyturen for å være i Sydney i to dager, for den turen er VELDIGlang og kjeldelig...
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #17 Skrevet 20. september 2006 Min kjære er veldig flink å si fine ting... Og før når vi hadde avstandsforhold og han bodde i USA og jeg her så fikk jeg stadig fine dikt han hadde skrevet. SMELT! Ofte når jeg er innom å sier hade til han om morgenen før jeg drar på jobb så sier han : You look so beautiful today baby, just like an angel. Og han snakker stadig om første gang vi møttes, jeg dro over til USA for å møte han. At når jeg kom gående ut av døra, mot han, så greide han ikke gjøre eller si noe. Jeg så ut som en engel som kom mot han, og at han aldri hadde sett noe vakrere. Dette første møtet kommer stadig frem, og han nevner det både titt og ofte. Nå er vi gift og jeg tenker ofte på hvor heldig jeg har som har funnet en mann som sier så mange fine ting. Og som sier jeg er vakker når jeg selv føler at jeg ser ut som en dass. ← Slikt blir det et godt liv og barn ut av Du er heldig
Gjest Tuppelure Skrevet 20. september 2006 #18 Skrevet 20. september 2006 For en skjønn tråd! Blir glad av å lese den! Skal vi se... Denne her topper nok lista mi: "Jeg har ikke planlagt dette, så jeg har ingen ring klar til deg... Men det føles helt riktig å spørre deg her og nå. Så kjære XXXXX, vil du gifte deg med meg?". Sukk!!!! En god nummer to: "Jenta mi, du er alt for meg".
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #19 Skrevet 20. september 2006 Ikke det søteste han har sagt men gjort.... Han kom på helge besøk til meg i Australia (fra Norge) og hadde bestilt det fine hotellet. Synes det er utrolig søtt at han tok den lange flyturen for å være i Sydney i to dager, for den turen er VELDIGlang og kjeldelig... ← Handling kan si mer enn ord :kys_2:
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #20 Skrevet 20. september 2006 Når han ikke fatter hvorfor jeg absolutt vil vaske håret og stelle meg litt før vi skal noe, fordi "du ser jo så flott ut". Selv føler jeg meg pyton, men han ser visst noe jeg ikke ser. Eller når jeg tidlig om morgen blir vekket med "søte kjæresten min, nå må du våkne". Eller når vi sitter og spiser eller ser på tv eller kjører ett eller annet sted og blikket vårt møtes og han plutselig ler og sier: Nå ser du bare så kjempesøt ut!" ← Så søt... du er heldig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå