Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Har noen sett kjæresten min? Etter to deilige uker i syden kom vi hjem og han er borte… Det er en type som går rundt og tusler i leiligheten, men han kjenner jeg ikke. Min kjæreste er morsom, kjekk, kosete og småkåt hele tiden. Han som plutselig dukket opp her er innesluttet, slenger masse dritt og har så vidt gitt meg en suss siden vi kom hjem. Hvordan kan noen plutselig forandre seg sånn i løp av så kort tid. Uten at jeg kan se at noe spesielt har skjedd....Her sitter jeg og forstår lite. Har forsøkt å snakke til han som er her nå, men kommer ikke gjennom. Vet ikke om han er lei seg eller lei meg.... En lignende ”notis” som denne hengte jeg på bad døren når jeg gikk på jobb i dag tidlig. Tror dere den gir noe respons?? Vet ikke hva jeg skal gjøre. Gruer meg til å dra hjem fra jobb….. Lei av høffelighets fraser og tause timer forran TV`n. :cry:
FrøkenHobart Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Det kan være hverdagstrollet som har tatt han!
Gjest Neffi Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 Ja, det var var faktisk oppfinnsomt og kreativt av deg og sette opp en etterlysning.. Lykke til Det er nok bare hverdagstrollet ja....
Gjest gjesta Skrevet 19. september 2006 #5 Skrevet 19. september 2006 Hmm, det hørtes ikke noe gøy ut. Veldig vanskelig å være sammen med noen som ikke kan snakke om hva som er galt. Håper du får respons på lappen.
Ciara Skrevet 19. september 2006 #6 Skrevet 19. september 2006 For en god idé å henge opp en slik lapp! To the point, litt avvæpnende og søt. Håper han skjønner deg
Gjest StoreSky Skrevet 19. september 2006 #7 Skrevet 19. september 2006 Søtt med lapp! den skal jeg huske! Har desverre ikke noen råd...
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #8 Skrevet 19. september 2006 Jeg håper trådstarter kommer tilbake og forteller hvordan kjæresten reagerte på lappen. :rosasmil: Håper dere får snakket om det i ettermiddag!
Gjest squeeky Skrevet 19. september 2006 #9 Skrevet 19. september 2006 Huff, må være fælt når han snur så plutselig...håper lappen hjalp. Men husk; Ikke la ham trykke deg ned!
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #10 Skrevet 19. september 2006 Haha! Utrolig kreativt!! WOW?? Lykke til, håper det ordner seg
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #12 Skrevet 19. september 2006 Enten har han vært utro ellers er han lei deg.. Sorry
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #13 Skrevet 19. september 2006 Enten har han vært utro ellers er han lei deg.. Sorry ← Ikke enig. Jeg er sånn om dagen jeg også, og det er på grunn av jobben. Kan komme på tusen andre ting som gjør at han oppfører seg sånn. Men de trenger tydeligvis å snakke sammen uansett! Kreativ måte å få oppmerksomhet og fokus på, håper det fører fram
Gjest Gjesta Skrevet 19. september 2006 #14 Skrevet 19. september 2006 Enten har han vært utro ellers er han lei deg.. Sorry ← Han høres smådeppa ut. Kanskje han er trist fordi ferien er slutt, kansje han har brukt for mange penger på ferien, kanskje det er trøbbel på jobben, osv. Tror vi jenter gjør oss selv en bjørnetjeneste når vi så lett tror det er oss selv eller forholdet det er noe galt med hvis kjæresten er sur og lei i en periode.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 19. september 2006 #16 Skrevet 19. september 2006 Hei jenter! Tusen takk for alle de fine meldingene. Kom hjem samtidig i dag og han har ikke sagt et ord om lappen. Den ligger på badet... Han har faktisk vært en liten smule munter nå i kveld så jeg har bestemt meg for å ikke nevne noe om det til han. I hvertfall ikke helt enda. Selv om jeg ikke har fått en eneste suss enda Han får få litt tid på seg. Er jo ikke sikkert at det er noe alvorlig. Jeg velger pr. skrivende stund å tro at han har krøpet inn i "hulen sin" ref. Mars/Venus boken. Og sakte er på vei ut av den. Den var veldig fin den meldingen med at han kanskje er blakk etter ferien, kipt på jobben osv. Det hjelper så godt å få litt konstruktive tilbakemld. fra dere der ute. Stor til alle sammen *SMASK* fra fortvilet jente forhåpentligvis på bedringens vei.....
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #17 Skrevet 20. september 2006 Hvordan var det før syden-ferien ?
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 20. september 2006 #18 Skrevet 20. september 2006 Hvordan var det før syden-ferien ? ← Før og i ferien har vi snakket om både barn og giftemål. Ikke noe konkret, men tror han er ganske klar for begge deler. Litt opp og ned ellers, men ikke mer en hos andre
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #19 Skrevet 20. september 2006 Da må det bare ha vært en aldeles super duper ferie - og en liten nedtur å komme hjem til det vanlige livet Hvis du som kjenner han godt synes at han ser ut som før og ikk eplaget eller stresser på noen måte - ville jeg ikke brydd meg mer med det. Du kan jo spørre hvordan det går på jobben for eksempel. Gjør dere for lite sammen. Blir det tv-n og sofakroken i stedet for på byen, i naturen, på kino med venner ? Prøv å "forlenge feriestemingen" litt her hjemme.
Gjest Gjesta Skrevet 20. september 2006 #20 Skrevet 20. september 2006 Håper det ordner seg for dere! Det med lappen var en super ide! *husker det til enste gang.. *
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå