Gå til innhold

Oppriktig lei meg! damer, føleser & utroskap

Anbefalte innlegg

Gjest Søvløs.no
Skrevet

Vanskelig å sove når man tenker fælt på ting gitt !

Skrev et innlegg her for noen måneder siden om kjøresten min som vill ha pause ( vet desverre ikke hvor det ligger :S ) , for ting var kanskje ikke som det skulle være. (Hun skulle bare sjekke føleser for en annen osv.) D viste selfølgelig ikke jeg.

Det endte hverfall med at det blev slutt , siden jeg ikke takklet klarte tanken på at kjærsten min hadde hvært betatt og hatt sex med en pers i "pausen"

Ok, siden jeg ikke i min villeste fantasi kunne innbille meg at Xen min var i stand til slikt ble jeg veldig nyskjerrig på hva andre hadde skrevet om lignende, så jeg pløyde gjennom ganske mange topics om utroskap, føleser for andre osv.

Til min store skrekk var jo dette et tilsynelatende helt vanlig problem for damer virker det som.

Å ha føleser for andre , mens de selv sier at de har verdens beste kjærste hjemme altså!

Dette gjode meg virklig redd, og ikke minst deprimert! ! !

Det må jo være noen damer som kan gå et helt liv uten å bli syklig betatt av andre menn en den de er sammen med?

Er menn å kvinner så forskjellig ?

Jeg må si at jeg begynner nesten å tro på de som sier at evig kjærlighet er bulls%#t ,

selv om jeg selv alltid har trodd at d finnes.

Håper virkelig det er noen få damer igjen som faktisk har nok tro og kjærlighet i seg til å klare seg med den mannen dere elsker et helt liv !

Er det virkelig slik mange sier her ;at man må bare belage seg på at kjærsten blir forelsket i en annen mens hun er sammen med deg ?

I så fall gir jeg opp! Hva er vitsen da ?

Ps: tips til gutter !!!

Ikke les om uroskap osv på kg. Kan hende du aldri gidder å bry deg med å bygge et seriøst forhold igjen! Noen ganger er det kanskje best å være godtroende :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hmm.. Ja, alle disse trådene om utroskap her inne, kan få en litt deppa.. Har også tenkt over om det virkelig finnes evig kjærlighet og troskap når jeg har lest over dette.

Syns du skal glemme x-en din, og tenke fremover.Ikke alle damer tenker som du leser her.. Gudskjelov!! Jeg kunne aldri klart å ha følelser for to personer. Ikke på sexuelt nivå, elelr kjæreste nivå. Det blir helt feil..

Du finner aldri ekte kjærlighet hvis du lar tanker om utroskap, svik og løgn svirre i huet. Ikke la en persons handling være grunnlag for neste kjærlighet. Kjæresten min hater utroskap . Har hendt jeg har kommet hjem å vært så fra meg, pga all utroskap og elendighet det er å se rundt oss. Men har slått det fra meg. For hvor mange forhold er det ikke som klarer seg bra gjennom livet? Litt-tidlig-om-morgen-svar her nå, men poenget er bare at du ikke må la deg påvirke og la alt du leser og hører gå deg til hodet. For til slutt kan det ødelegge deg...

Endret av Søt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...