Gjest Dataforbannelse Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 I min iver etter å forsøke å legge hotmailkonto inn i outlook 2000 har det skjedd noe galt her. Da jeg skriver inn en mailadresse og trykker send, så får jeg beskjed om at "Følgende mottager har ikke e-postadresse" i et vindu. Dette gjelder noen adresser, andre går det helt greit med. Noen som har peiling på hva som kan være feil?
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 Uten å vite helt hva du har gjort med konto-oppsettet ditt, høres det ut som om feilmeldingen kommer fordi du har skrevet et navn i til-feltet på meldingen der det i kontaktinformasjon mangler e-post adresse i feltet for e-post. Åpne en av kontaktene du får feilmelding for - er det noen blanke felter ?
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #5 Skrevet 20. september 2006 Uten å vite helt hva du har gjort med konto-oppsettet ditt, høres det ut som om feilmeldingen kommer fordi du har skrevet et navn i til-feltet på meldingen der det i kontaktinformasjon mangler e-post adresse i feltet for e-post. Åpne en av kontaktene du får feilmelding for - er det noen blanke felter ? ← Tusen takk. Der lå feilen. Gjest er best!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå