loffen Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Nå har jeg akkurat kost meg med de to første episodene av den nye serien 'Rome' på TVNorge. Jeg synes den var veldig bra, og gleder meg til fortsettelsen! Hva med dere?
Gjest StoreSky Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Hadde trodd den skulle være..enda mer fengslende. Men likte den absolutt, skal fortsette å se!! men har lest en biografi om Julius Cæsar, og historien er ikke helt lik...
Gjest Fruktfat Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 booooring... hadde ikke problemer med å svitsje, nei.
Gjest Fruktfat Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 men altså; er ikke dette en amerikansk produksjon? hvorfor er det engelske skuespillere? er det mer eksotisk for amerikanerne? virker det mer "utenlandsk"? samtidig som de slipper teksting?
Drua Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 Litt kjedelig, men så har jeg bare sett den første episoden foreløpig.
loffen Skrevet 18. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 18. september 2006 men altså; er ikke dette en amerikansk produksjon? hvorfor er det engelske skuespillere? er det mer eksotisk for amerikanerne? virker det mer "utenlandsk"? samtidig som de slipper teksting? ← Det lurte jeg også på!
Gjest Fruktfat Skrevet 18. september 2006 #7 Skrevet 18. september 2006 Det lurte jeg også på! ← det er like dumt som når det er "franskmenn" i amerikanske filmer; de prater engelsk med fransk aksent
Gjest gjesta Skrevet 18. september 2006 #8 Skrevet 18. september 2006 Fenget meg, men jeg må innrømme at jeg hadde litt høyere forventninger...
minienthe Skrevet 18. september 2006 #9 Skrevet 18. september 2006 seksuell og blodig, fikk et inntrykk at det var disse elementene de prøvde å trekke seere med. tviler på om jeg kommer til å se flere episoder på fast basis
Gjest Miss Paltrow Skrevet 19. september 2006 #11 Skrevet 19. september 2006 Fenget meg ikke! Svippet innom nå og da, men syns bare det var folk som hadde seg i hytt og pine. Kjedelig!
Gjest *Snart medlem* Skrevet 19. september 2006 #12 Skrevet 19. september 2006 men altså; er ikke dette en amerikansk produksjon? hvorfor er det engelske skuespillere? er det mer eksotisk for amerikanerne? virker det mer "utenlandsk"? samtidig som de slipper teksting? ← Jeg har lest at det er en BBC-produksjon :klø: Jeg liker Rome! Men jeg må si at de to første episodene var litt tunge - mange mennesker å bli kjent med, mange intriger og politiske forhold å sette seg inn i.
Gjest Fruktfat Skrevet 19. september 2006 #13 Skrevet 19. september 2006 Jeg har lest at det er en BBC-produksjon :klø: ← aha! da er det oppklart!
Gjest gjest1 Skrevet 19. september 2006 #14 Skrevet 19. september 2006 Nå har jeg akkurat kost meg med de to første episodene av den nye serien 'Rome' på TVNorge. Jeg synes den var veldig bra, og gleder meg til fortsettelsen! Hva med dere? ← Klarte knapt å se de ti første minuttene før det ble for kjedelig. Ble litt overraska etter all hypen.
loffen Skrevet 19. september 2006 Forfatter #15 Skrevet 19. september 2006 De var litt kåte ja! Tror det blir lettere etterhvert, når man blir kjent med personene jeg da. BBC? Det oppklarer jo saken.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #16 Skrevet 19. september 2006 Synes ikke den var kjedelig, men...: - det var da en del ulogiske hopp i fortellingen? Jeg fikk følelsen av at "her kutter vi en scene - folk forstår henger med allikevel.." Litt irriterende, synes jeg! - typisk teite "folkelivsscener" - litt "vi har brukt masse penger og kledd opp hundrevis av statister, men vi gidder ikke å lage det heeelt realistisk, så derfor er det greit at f.eks. smeden smir midt på gaten, og ikke i et verksted..." - de glemte Kartago-referansen i Catos tale i senatet. Skuffet! - dårlig data-animering av den brennende byen på slutten av episoden. Men alt i alt: Jeg skal fortsette å se på!
Gjest tv-titter Skrevet 19. september 2006 #18 Skrevet 19. september 2006 Rome er en produksjon delt mellom HBO og BBC. Rome series Med tanke på det er en serie med så vanvittig mye penger og ressurser, så er det helt utrolig at de har klart å skape en så utrolig døll serie. Den er utrolig kjedelig, forutsigbar og ufattelig dårlig innhold (kan ramse opp så mye).
Leifr Skrevet 19. september 2006 #19 Skrevet 19. september 2006 - de glemte Kartago-referansen i Catos tale i senatet. Skuffet! ← Kanskje ikke så rart siden det var Cato den eldre, hundre år tidligere, som var opphengt i Kartago. På den tiden serien foregår er Kartago for lengst lagt i ruiner.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #20 Skrevet 19. september 2006 Kanskje ikke så rart siden det var Cato den eldre, hundre år tidligere, som var opphengt i Kartago. På den tiden serien foregår er Kartago for lengst lagt i ruiner. ← I stand corrected!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå