Gjest Vinterbrud 08 Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Har søkt på borddekking, med det jeg finner er stort sett så gammelt at linkene ikke virker Kikket på ditt bryllup også, men de hadde ikke så mye bilder... Driver å planlegger bryllup og er ute etter tips til borddekking. Vi skal ha et vinterbryllup på en gammel herregård, har tenkt på å bruke fargene hvitt, grønt og sølv. Skal selvfølgelig også ha masse levende lys. Vi vil ha en romatisk men ganske avslappet stil. Ikke helt sikker på hvilke blomster vi bør satse på for å være gjennomførte? Er veldig glad i hvite tullipaner, for de er både elegante og avslappet men fungere vel ikke akkurat i en brudebukett. Så lurere derfor på om vi skal bruke hvite roser i stedet? Blir kjempe glad om dere har noen tips eller linker til bilder som kunne passe til vårt "romantiske, avslappede og gammeldagse senario". Kanskje noen planlegger eller har hatt et lignende bryllup og kan komme med noen gode ideer?
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Goole søk for tabel arrangement Her er det endel å lete i skulle jeg tro :D Du kan jo også legge til søkeord som ideas eller winher eller annet
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 http://matochfritid.yle.fi/specialartikel.php?id=1027 Her er noen bilder og tips som kan se ut som de passer til planene deres
Gjest Gjest1 Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 Vi har tatt inn noen hvite roser nå som er kjempesøte og romantiske, passer perfekt til en gammeldags stil. Husker bare ikke hva de heter akkurat nå, så sjekker i morgen og googler et bilde hvis jeg finner
Kath Skrevet 19. september 2006 #7 Skrevet 19. september 2006 (endret) Nå vet jeg ikke hvilke farger dere vil ha bortsett fra hvite blomster, men jeg kan komme med noen tips: Bruk konditorfarge eller vannfarger (fåes kjøpt på panduro) å putt noen dråper i vannet i noen av vasene (gjorde dette i et bryllup jeg var i, ble utrolig fint! Skal dere ha kubbelys, bruk gjerne 2 forskjellige størrelser, og knyt gjennomsiktige satengbånd rundt i den fargen dere velger! Kjøp stener (fåes på IKEA) gjerne naturstener eller i ønsket farge, strø disse utover bordet (blir nydelig) Fyll gjerne noen av vasene med små steiner i bunnen. Kjøp inn noen lovehearts og putt disse i små gjenomsiktige tøyposer med satengbånd i ønsket farge eller kjøp små bokser www.lovehearts.com Det var det jeg kom på nå Endret 21. september 2006 av kathjuli07
Gjest vinterbrud 08 Skrevet 20. september 2006 #8 Skrevet 20. september 2006 Tusen takk for alle svar, ideer, bilder og linker Kom gjerne med enda flere ideer ol hvis noe skulle ha noen.
lilja80 Skrevet 29. september 2006 #9 Skrevet 29. september 2006 Siden dere skal ha vinterbryllup, kan det kanskje være fint å ha snøkrystaller i dekorasjonene? Kanskje få ta i noe i glass eller noe sånt? Eller i sølvfarge?
Tiger Skrevet 1. oktober 2006 #10 Skrevet 1. oktober 2006 Noen islykter ved inngangen er vel et must i et vinterbryllup...
Tiger Skrevet 1. oktober 2006 #11 Skrevet 1. oktober 2006 Hmmm... må visst øve meg litt på å legge inn link...
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #12 Skrevet 1. oktober 2006 Her er islyktene: http://naturfag.no/forsok/vis.html?tid=215...thin_tid=214850
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå