Gjest Kardemomme Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Ja, nå har jeg tatt nok en eggeløsningstest og den viser at vi bare kan prøve i vei. Da blir det vel de neste dagene. Håper så inderlig på klaff denne gangen. Ønsk oss lykke til, jeg krysser fingrene for meg selv og min fruktbarhet
Fioletta Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Så spennende! Riktig lykke til, jeg krysser fingre for full klaff!
LindaL Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Masse,masse lykke til,går også og venter på om det har klaffa denne gangen,,jeg skal kysse fingrene for deg!stå på!!!
Glossy Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 Oj, så spennende!! Jeg krysser fingre for klaff denne mnd
Gjest Kardemomme Skrevet 22. september 2006 #6 Skrevet 22. september 2006 Nå har vi altså stått på. Jeg har hatt beina opp etter veggen, jeg har tatt slimløsende hostesaft og føler at jeg er klar som ett egg nå. Blir SÅ skuffa om det ikke klaffer denne mnd Har i allefall gjort vårt aller beste...
Gjest Kardemomme Skrevet 25. september 2006 #7 Skrevet 25. september 2006 Får ikke sove, ligger bare å tenker. Som sagt så har vi vært inne i PP3 og har vært aktive. Men det ligger en ekkel følelse og ulmer, og det er at det ikke klaffet denne gangen heller. Prøver å ikke stresse med det hele, men klarer ikke stoppe å tenke på det. Er SÅ mentalt klar for dette....!!! Og dagene går sååå saaakte... Mange i vennekretsen vår har allerede fått kul på magen og det kryr av nybakte foreldre og gravide rundt oss. Trengte bare å få det litt ut av systemet, kanskje noen klarer å presse noen positive tanker i det stressa huet mitt
ceca Skrevet 26. september 2006 #8 Skrevet 26. september 2006 Vil bare gi deg en god , og håper det klaffer denne gangen. Ceca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå