Gå til innhold

god pulverkaffe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har noen noe tips om en god pulverkaffe? (har dessverre ikke kaffetrakter, ellers ville jeg kjøpt filterkaffe).

hittil har jeg prøvd brasero og nescafe gold men syns ikke de er så gode. vil ha en med god fyldig smak! noen tips? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den eneste pulverkaffen jeg har funnet som er OK er Löfbergs Lila, men den tror jeg desverre du må til Sverige for å få tak i.

En annen mulighet er å kjøpe en presskanne. De koster ikke mange kronene og fås i forskjellige størrelser. Litt mer "styr" enn pulverkaffe, men da får du i hvert fall god kaffe!

Skrevet

Nå banner jeg vel i kjerka, men vi har faktisk funnet en pulverkaffe på Lidl som vi synes er god (bedre en Nescafe iallefall). Den heter Gold tror jeg, med blå kork.

Det er det eneste vi kjøper på Lidl. (Mannen min tar skippertakhandling av kaffe og drar innom Lidl en sjelden gang og hamstrer kun kaffe, når han står ved kassa med kun 15-16 glass pulverkaffe tror de andre kundene det er knalltilbud så de fyker til kaffehylla :ler: )

Gjest Fjellsippa
Skrevet

Jeg synes Nescafe Mørkrost er veldig god. Samme glasset som vanlig Nescafe, men grønn etikett. Den har kraftigere smak.

Skrevet

En annen mulighet er å kjøpe en presskanne. De koster ikke mange kronene og fås i forskjellige størrelser. Litt mer "styr" enn pulverkaffe, men da får du i hvert fall god kaffe!

:Nikke:

Skrevet

Hvis man drikker mye kaffe, er det ikke så sunt med presskannekaffe. Filterkaffe er mindre farlig. Du får kaffetraktere ned i noen få hundrelapper, er det et alternativ å skaffe en? Eller ønske seg til jul?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...