Gå til innhold

Formingsaktiviteter for barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke spesielt kyndig innen forming selv. Er det noen mer kreative sjeler som har tips om aktiviteter som er morsomme for en gutt på tre år? Han er ganske mye hjemme, og får ikke med seg formingsdagene i barnehagen, så jeg trenger litt hjelp til å lage vårt eget verksted :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_lise_*
Skrevet

plastelina, tegne, male, fingermaling, store nabbiperler er noe av det min 3 år gamle gutt liker å styre med. :)

Skrevet

Klippe og lime er også moro, og fin trening for finmotorikken. Kjøp en barnevennlig saks :) .

Skrevet

Vi leker endel med plastelina (eller Play Doh). Og det syns begge mine er kjempe moro...den ene er 1.5 og den andre er 7 :)

Skrevet

Takk for tips, tar gjerne imot fler. Play Doh er en stor hit. Jeg har kjøpt en barnesaks, og får skaffe en limstift også, så vi kan klippe og lime litt.

Skrevet

perler er kjempebra for motorikken. det finnes både små og store rørperler. dersom er nettopp har fylt tre vil de store være best, så kan han prøve de små etterhvert. de finnes mange morsomme perleplater også for gutter, bla dinosaurer, biler, andre dyr osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...