Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg vil anbefale deg å prøve en mineralfoundation.

Finnes det mineralfoundation i billigmerkene eller er det bare parfymeriene som fører denne.

Skrevet
Finnes det  mineralfoundation i billigmerkene eller er det bare parfymeriene som fører denne.

Ingen av disse. Du må til en hudpleiesalong :)

Skrevet
Ingen av disse. Du må til en hudpleiesalong :)

Ojsann, hva ligger de på i pris :sjenert:

Skrevet

Min fra B.E koster ca kr 400, men den varer i en evighet.

Skrevet

Du kan kjøpe mineral-foundation på nettet og

Ceca ;)

Skrevet

Ceca  ;)

Ja, jeg linket til Pure Luxe tidligere i tråden hvor man kan bestille rimelige prøver. Ellers er det greit å gå til en hudpleiesalong for å teste farger før man bestiller på nett.

Skrevet

Er litt usikker på å handle på nett fra utlandet .........

Men synes 400 kroner for noe jeg ikke har peiling på er litt dyrt ;)

Skrevet

Jeg handler mye fra purelux. Du kan betale det gjennom paypal som er helt trygt. Elsker purelux sminke! Og det er ikke dyrt heller.

Skrevet

Flere av billigkjedene begynner også å komme ut med mineralmerker/versjoner nå - L'oreal har en bla - ingredienslista er ikke helt ren (hva kan man vente) men har hørt at mange er svært fornøyd.

Er litt mer grensen på ingredienser til å prøve selv (jeg holder meg unna glo av samme grunn). Litt usikker på om den har kommet til norge ennå. Neutrogena har en mineralversjon og Mac også tror jeg , men kan ta feil her.

Det større firma det mer lugubre ingreds. virker det som, skal du få et rent mineralprodukt er det mest å holde seg til I.D eller småfirma som bla PureLux.

Er du usikker på å handle fra utlandet kan det også kjøpes rimelige prøver på Qxl - men anbefaler absolutt ColorfulSprinkles når det kommer til utvalg. Hun har nesten alle farger når det gjelder både prøver og fulle størrelser. Hun tar vanlig US retail for de fulle som uansett er mye billigere enn hos hudpleier.

Nå har jeg brukt mineraler i mange år og er heller ikke så veldig imponert med kunnskapen til noen av hudpleierene jeg har vært hos, hudpleie javel men med mineralkunnskap kan det være så ymse.

Jeg ville uansett begynt med prøver før du kaster deg ut i større kjøp - noen av årsakene er feil farger, allergi eller rett og slett at du ikke blir komfortabel med produktet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...