Gå til innhold

Crest White Strips og Clear Eyes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som den nybakte ebay-er har jeg bestilt Crest White Strips og lurer på å kjøpe Clear Eyes. Men; dette er jo produkter som det ikke er lov å selge her i landet, er det da lov å kjøpe via utlandet på nett?

Fikk plutselig litt kalde føtter her, selv om det neppe er snakk om den store straffen i så tilfelle :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg aldri tenkt på... Min forsendelse var i alle fall merket med "Crest Whitestrips" utenpå pakken, og gikk glatt gjennom tollen. Dersom det ikke er lov å importere disse varene, er nok det eneste som kan skje at du mister pengene du har lagt ut. Du risikerer nok ingen bot eller det som verre er!

Skrevet

Hvor mye betalte dere for "Crest Whitestrips"? Fra hvilket land bestillte dere?

Skrevet

Jeg bestilte Crest fra USA til den nette sum av 130 kroner inkludert porto. Den var såpass billig siden den hadde gått ut på dato, men det eneste man risikerer med det er at effekten har avtatt under lagringen. Noe jeg ikke merket noe til. :)

Skrevet

Selv om det ikke selges her betyr det ikke at det ikke er ulovlig i Norge, så jeg tror ikke du skal bekymre deg for det.

Skrevet

Jeg har bestilt fra UK. Betalte ca. 200 kr med frakt.

Jeg tror neppe jeg blir fengslet for denne handelen min, men det kunne jo vært greit å vite om det er lovlig eller ikke ;)

Skrevet
Selv om det ikke selges her betyr det ikke at det ikke er ulovlig i Norge, så jeg tror ikke du skal bekymre deg for det.

Clear Eyes er ulovlig iallefall. Det ble solgt her til lands for noen år siden, men ble trukket tilbake.

Crest W.S inneholder for høyt innhold blekemidler til at det kan selges fritt.

Gjest Miss_alexandria
Skrevet

Jeg og har lyst på crest white på ebay, men jeg har lovet meg selv å aaaaldri shoppe på ebay etter jeg ble avhengig av netthandelen, qxl og howcool... :sjenert::grine:

Men jeg bare MÅ sjekke det ut! :forvirret:

Skrevet

Hvorfor er Clear Eyes ulovlig og hvilken effekt har det?

Skrevet

Det er jo ikke ulovlig å bruke produktene her, selv om det ikke er tillatt å selge disse her i landet. Skulle tro det er helt uproblematisk å bestille dem fra nettet.

Skrevet

Jeg bestilte meg en flaske Clear Eyes i går, men jeg skal være streng på at jeg kun bruker det til spesielle anledninger, når jeg skal være ekstra fin!

(Hvis vi blir taua inn hele gjengen, får vi be om å dele glattcelle eller noe. ;))

Skrevet

Har dere prøvd Clear Eyes før? Virker det virkelig? Ser øynene mye friskere ut?

aner at det snart er nok et produkt jeg må ha... :sjenert:

Skrevet
Har dere prøvd Clear Eyes før? Virker det virkelig? Ser øynene mye friskere ut?

aner at det snart er nok et produkt jeg må ha... :sjenert:

Ja, det fungerer som bare det, øynene blir klare og hvite. Men som Sweet Jane sier, den må ikke brukes for ofte. Jeg skal iallefall bestille meg en flaske, de var billige på eBay :)

Skrevet

har de ikke noe som de selger på kosmetikk avdeliger som er likt clear eyes? men mildere da?

Skrevet

De har noe øyendråper på apoteket, sensitiv øyendråper eller noe, men tror bare disse minsker svie i øynene og ikke gjør dem hvitere...

Skrevet
har de ikke noe som de selger på kosmetikk avdeliger som er likt clear eyes? men mildere da?

Jo jeg kjøpte en gang noe slikt på et parfymeri iallefall! Husker ikke helt hva det het nå, men tror de ligger i en skuff et sted :)

Skrevet
Jo jeg kjøpte en gang noe slikt på et parfymeri iallefall! Husker ikke helt hva det het nå, men tror de ligger i en skuff et sted :)

Tror jeg vet hva du mener, og de er nok ikke lovlig å selge her i landet de heller, de hadde dem på bla. Cubus tidligere.

Overbeskyttende Norge i et nøtteskall. Små øyedråper som kan gjøre oss litt lekrere på litt slitne dager, se det er farlig det, å sånt må vi beskyttes mot. Men å bygge skikkelige veier som kunne beskyttet befolkningen mot lemlestelse og død, nei, se det er ikke så viktig det. Til å få fnatt av.

Hvis vi virkelig trenger beskyttelse, så beskytt oss nå der det virkelig trengs davel.

Jeezez. :roll:

Gjest Miss_alexandria
Skrevet

Jeg husker jeg fikk noen par slike av min søster da jeg gikk ut på byen og drakk før jeg var lovlig... :sjenert:

De fjernet det røde fra øynene og jeg så frisk og fin ut! Synd de ikke selger det i norge! :sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...