Gjest bente85 Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Jeg fikk en link her igår til denne versjonen, men den funker ikke! Så noen her som kan gi meg noen linker, som jeg kan gå inn på, å velge derfra? Går det an å bruke Windows Media Player til brenning av musikk?
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Du kan bruke mange program for å brenne musikk, bla Nero, WinMediaPlayer+++ Datamann
Gjest bente85 Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Du kan bruke mange program for å brenne musikk, bla Nero, WinMediaPlayer+++ Datamann ← Bare det at Windows Media Player er så vanskelig å skjønne seg på.
Gjest Tweek Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 Windows media player er sshhhhhiiiiiiiiit! itunes er 1000 ganger bedre!
Gjest bente85 Skrevet 19. september 2006 #5 Skrevet 19. september 2006 Går greit å forstå seg på iTunes da. Men nå har jeg lastet ned den omtalte versjonen igjen, så får den bare ligge på maskina.
Gjest Tweek Skrevet 19. september 2006 #6 Skrevet 19. september 2006 Windows er så rotete og jalla. itunes er utrolig enkelt. Det eneste man bruker er jo musikk vinduet. Og man slipper å bruke mappene hvor musikken ligger osv. bare tull. Ser jo dessuten mye bedre ut. Og når jeg laster ned fra limewire, legger de sangene jeg lasta ned seg rett i itunes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå