FashionySara Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Var å kikket litt idag, Nikita selger sin til ca 700, mens en annen frisør på samme senter(metro), selger sin til 1300..blir jo litt usikker i en sånn situasjon!
Gjest gjesta Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Mener du at du er redd for at Nikita selger en etterligning, eller misfortod jeg? Det er nok ikke verre enn at den andre salongen har overpriset tangen, ellers er det kanskje Nikita som har salg.
Gjest Fruktfat Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 nikita har kun merkevarer, de kjøper inn stort og kan derfor selge billig. det ser man jo godt på f.eks high hair produktene de ofte har tilbud på
FashionySara Skrevet 19. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2006 hun på Nikita sa nemlig det at det snart kommer en ny og bedre enn, derfor denne er på salg..lurer på om jeg skal vente? er ute etter den beste. Det morsomme var at den jeg fant til 1298,-, kostet 1449,- på strømmen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå