Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan jeg kan behandle bilder (fra digitalt kamera) så jeg f.eks. klipper ut en person på bildet og limer det inn i en annen bakgrunn?

Programmer?

Fremgangsmåter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du bare skal klippe ut en bit av et bilde og lime inn i et annet bilde, kan du bruke mspaint f.eks. Skal du klippe rundt personen og gjøre det litt mer proft anbefaler jeg deg å bruke enten Paintshop Pro eller Adobe Photoshop. Begge koster en god del penger dersom du velger å få tak i dem på lovlig vis.

Skrevet

Henger meg på denne, jeg. Finnes det noen ålreite bildebehandlingsprogram hvor du kan gjøre det helt grunnleggende gratis noe sted? Nei, Paint bruker jeg ikke, for det blir aldri bra.

Har PSP på denne maskina, men dersom jeg i fremtiden vil gjøre ting lovlig, mener jeg..? ;)

Gjest Kaffomann
Skrevet (endret)
Henger meg på denne, jeg. Finnes det noen ålreite bildebehandlingsprogram hvor du kan gjøre det helt grunnleggende gratis noe sted? Nei, Paint bruker jeg ikke, for det blir aldri bra.

Har PSP på denne maskina, men dersom jeg i fremtiden vil gjøre ting lovlig, mener jeg..?  ;)

Jeg gjør mine grunnleggende ting i Gimp. Det er egentlig et veldig avansert billedbehandlingsprogram av det jeg har hørt, men synes ikke grunnleggende ting som å klippe, kopiere, legge til Hitler-bart o.s.v. er spesielt vanskelig.

Endret av Kaffomann
Skrevet

Jeg har GIMP, men får slett ikke til å bruke det. Mulig det er jeg som er teit men det er alt for avansert for meg.

Skrevet

Lastet ned picasa i går, og det er akkurat så simpelt som jeg vil ha det. Her får jeg enkelt beskåret bilder og endret farger, i tillegg til at jeg kan legge på hitler-bart hvis jeg vil. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...