Solskinn Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Jeg kjøpte disse i dag, og tenkte bruke dem i morgen. Lurte på om noen andre har testet dem. Fungerer det greit å dele opp frukten kvelden før å legge posen i kjøleskapet for videre å ta dem med i matpakka? Holder de seg virkelig friske? Merker jeg er litt kritisk. Jeg er så trøtt og treig om morningen og liker gjøre matpakka klar dagen før.
Elbereth Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Har ikke prøvd over natta, men det fungerer fra morgenen til lunsj. Men denne frukt-ballong-pølsa dette blir tåler nok ikke hardhendt behandling, f.eks nederst i skolesekken
Gjest Fjellsippa Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Nå ble jeg nysjerrig. Har ikke sett det dere snakker om. Er det poser som dere kjøper på rull, for å ha frukten i, eller kjøper dere frukten i posene på butikken??
Solskinn Skrevet 19. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2006 For å reklamere litt så holdt posene seg fint over natta og frem til lunch, men som du sa Elbereth så må en være litt forsiktig med dem i sekken for den tålte ikke så mye. Men jeg var fornøyd med posene, altid kjekkere med frisk oppdelt frukt enn bare en banan eller et eple. Hva jeg snakker om? Jo dette er noen poser man får kjøpe i 10 pak som man skal putte frukt oppi slik at frukten holder seg frisk til lunch, eller mellommåltid. Posene rommer ca 1 eple og 1 kiwi kanskje i mengde og fungerer slik at man skal blåse luft inn i et rom på utsiden av frukta slik at posen frukta er i kommer i trykk og skaper vakum. Jeg har sett dem i en del butikker i det siste, og da henger de over fruktdisken. Rimi har dem i alle fall vet jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå