Imax Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Husker en barnesang (må plutselig grave opp gammel, glemt kunnskap nå som jeg har fått barn ), men ikke alle versene (tror jeg). Noen som kan hjelpe? Å han Ola han gikk en tur oppi Gudbrandsdalen Og så plutselig møtte han en stor, diger bjørn ååååÅÅÅÅÅ Hollerattihi og holleratti ho - krafs-krafs (lyd og bjørneklobevegelse) osv. Neste vers Ku Hollerattihi og holleratti ho - piiiischt piiischt (lyd og melkebevegelse) Neste vers: Budeie Hollerattihi og holleratti ho - smask smask (lyd og kyssebevegelse) Neste vers: Jeger - og bang bang (skytebevegelse)
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 Vi lærte den litt annerledes. Da var det Å han Ola han gikk en tur oppi Gudbrandsdalen og så møtte han en diger bjørn som blandet seg i hans sang ååå hollerattihi osv.. man tar vekk det med plutselig og legger til "som blandet seg i hans sang" i hvert vers. Den sangen var en av mine favoritter
Elbereth Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 Jeg leste det som tekst på barneseng. Og det var da en snodig sang å ville ha på barnesenga Husker sangen godt, ja. Men må definitivt får meg nye briller
Vannmelon Skrevet 20. september 2006 #5 Skrevet 20. september 2006 Jeg har igjen hørt den litt annerledes... Å, han Ola han gikk en tur oppi Gudbrandsdalen. Også plutselig møtte han en stor grisleybjørn. Åååå.. Holeratihi og holeratiho.... 2. En st. Bernardshund (lag "poter" og "peselyder" med tunga ut) 3. En rød elefant (lag snabel og si "suuuu") (ikke helt sikker på hvor dette verset kommer fra...) 4. Budeia så søt (trutmunn og smaskelyder) 5. Budeia sin far (Lat som dere holder et gevær og si "PANG". Refrenget slutter etter et pang).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå