Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere som bestiller/har bestilt fra colorfulsprinkles.com - er det vrikelig så billig??

om jeg bestiller en id foundation full size 2g til 14.99 dollar, så får jeg opp frakt slik at totalsum blir ca 21 dollar... kommer det da noe itillegg? dvs bare 140kr eller noe det da...

noen som har erfaringer å dele? anbefales?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt flere ganger der.

Helt trykt,og kjekt at du får kjøpt prøver/samples.

Har maaange øyenskygger.

Skrevet

du får full size id foundation til 150 kr hos beautybridge.com

allså 9gr IKKE 2gr.

Skrevet (endret)

Et lite spørsmål for de som pleier å handle der?

Hva velger dere på * State og *Zip når det er kun amerikanske delstater som er oppført??

Endret av carolina78
Skrevet

Hvis jeg husker riktig må du velge et alternativ for int. shipping (ikke DHL) Adresseark for USA kommer automatisk opp, men du må velge international shipping da får du opp adresseark for utenlandske adresser!

Skrevet
du får full size id foundation til 150 kr hos beautybridge.com

allså 9gr IKKE 2gr.

er detv da med frakt?

den totlae prisen?

Skrevet

Hvordan bestiller man der? Må man sende mail til henne med kontoopplysninger? Da jeg skulle bestille en gang, stod det at det var noe feil med bestillingsskjemaet. Mener å ha lest her før at det samme har skjedd med andre.

Skrevet

2 gram høres veldig, veldig lite ut. (Jeg har bare brukt Pure Luxe, men det er vel samme greia, skulle jeg tro.)

Skrevet

Pure Luxe selger vel etter størrelsen på boksen og ikke vekta. 5gs boks - liten som også brukes til prøver - samme boks bruker å inneholde ca 1g hos andre.

I.Ds 0,57gs boks er større enn denne. Men så har ID enormt dype innerlokk også.

Det blir vel noe sånt tenker jeg 10g hos PL blir vel 30/20gs boksen som da vil tilsvare 9g hos ID. ID sin 2gs må vel da sammenlignes med 5 eller 10gs boksen til PL.

Forvirrende?? :-)

Skrevet

Aha, da var det ikke så gæli likevel da! Carry on then! ;)

Skrevet

jeg har en 2gr fra id som nå er brukt opp, og synes den er akkurat passe;) vet der er en 9gr også, for den har jeg også . i sommerfargen min :sjenert:

tenkte å bestille 2gr siden da slipper jeg moms&tull siden det kommer under 200kr.

Grunenn til at jeg skrev "fullsize" er fordi den står under det på den nettsiden nemlig...

men da bestiller jeg bare da, det komemr jo ikke annet enn den frakten på da.

ser ut til at man kan betale med visa, ville aldri gitt kontonr slik andre har gjort jeg altså...

Skrevet

Må bare høre, den størrelsen som du kan kjøpe her hjemme, er det 2 gram eller 9 gram?

Skrevet

9gr er den vanlige i hudpleiesalong. Men jeg kjøpte en sånn startkit hos hudpleier og da var det med 2g.

kjøpte da foundation, solpudder, bisque, kost for 500kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...