@lfakrøll Skrevet 31. juli 2003 Forfatter #141 Skrevet 31. juli 2003 Logge på MSN kanskje ? Ingen i kontaktlisten på nei..... *logger av igjen*
@lfakrøll Skrevet 31. juli 2003 Forfatter #143 Skrevet 31. juli 2003 Nå vet jeg ..... finne ny avartar først.... også kan jeg begynne mekke hjemmeside *juhu* Det er flott tidtrøyte
Gjest Zalomine Skrevet 31. juli 2003 #144 Skrevet 31. juli 2003 Du kan få komme hit om du vil... Komfyren skal skurbbes, klær skal brettes sammen, noen skal vaskes, og noen skal henges opp. Soverommet skal ryddes, men dit inn slipper vi ingen, så det gjør sambo, men stuene skal ryddes også, og det skal vaskes på do. Og på badet. Jepp, mine foreldre kommer i morgen kveld. Her er det full shining pågang, sambo jobber til 9 i moregn kveld, og jeg gidder ikke gjøre alt alene, så her står vi på så svetten renner. (Ja, det er 26 grader på kjøkkenet der jeg jobber, så svett blir jeg garantert) Lyst til å hjelpe meg? Vi har musikk til arbeidet, overraskende sjokoladebiter tilbys av og til, og dersom han blir ferdig mde soverommet, slik at vi kan sove der i natt, så kan du ligge på sofaen i natt. Bare ei natt da, for den er bortlovet til mine foreldre etter det....
@lfakrøll Skrevet 31. juli 2003 Forfatter #145 Skrevet 31. juli 2003 Musikk til arbeidet ?? Og sjokolade ??? Ingenting er vel bedre enn det..... *vurderer* Må vel holde meg hjemme - for hva sier vel mannen min hvis jeg er borte når han kommer hjem Men, takk for det generøse tilbudet Fredagsbarn - til tross for at det innebærer jobb for meg. Eller var det kanskje en slags koordinator du var på utikk etter ??
@lfakrøll Skrevet 31. juli 2003 Forfatter #146 Skrevet 31. juli 2003 Nææææææmen - dobbeltposting igjen ???
@lfakrøll Skrevet 31. juli 2003 Forfatter #147 Skrevet 31. juli 2003 Ny avartar på plass. Eller ny og ny :oops: , fant en under rengjøring på maskin min som jeg har hatt tidligere ..... men synes den er så søt...
Gjest dorian Skrevet 31. juli 2003 #148 Skrevet 31. juli 2003 Hallois! Hva i all verden er et vognteppe? Koselig dagbok! dorian
@lfakrøll Skrevet 4. august 2003 Forfatter #149 Skrevet 4. august 2003 *blææææh* Jobb igjen. Første dag idag. Store bunker med papir. Masse mail. Mas fra første stund Merker jeg har hatt ferie - neglene er blitt ubehagelig lange å bruke på tastaturet
Gjest Qlio Skrevet 4. august 2003 #150 Skrevet 4. august 2003 Det vognteppet er bare nydelig! Gleder meg til å bruke det. Du er bare skjønn" Tusen takk for hyggelig telefonsamtale i dag, det er alltid koselig og snakke med deg! Nå håper jeg snart at jeg får tatt meg en tur til deg, det er jo din tur nå (eller for lengst eller noe sånt.....). Om du kjeder deg om dagen er det bare og ringe, jeg er jo som regel hjemme jeg! Ha en flott dag, tante @lfakrøll!
@lfakrøll Skrevet 4. august 2003 Forfatter #151 Skrevet 4. august 2003 *knis* tante @lfakrøll - takk ! Elsker å leke tante jeg da Fant forresten ut at jeg skulle legge ut bilder av utg.døra vår siden vi nå har byttet den ut. Slik så det altså ut FØR - og slik ser det ut NÅ Gjenstår litt arbeid som dere ser - de grå feltene på sidene er der hvor vi skal mure opp naturstein ...
Lenemor Skrevet 5. august 2003 #152 Skrevet 5. august 2003 Det ble jo kjempefint da!! *litt misunnelig, bare litt*
Gjest Qlio Skrevet 5. august 2003 #153 Skrevet 5. august 2003 Tusen takk for flott teppe, at det fallt i smak kan du se selv! Ida's teppe
@lfakrøll Skrevet 5. august 2003 Forfatter #154 Skrevet 5. august 2003 Takk Lenemor !! Og Qlio : den jenta di er ikke lite skjønn da *sukk* Nå sitter jeg på jobben. Andre dag på jobb - og overtid! Men har så sinnsykt mye å ta igjen for de tre ukene jeg var borte. I tillegg til at PC'en min havarerte mens jeg hadde ferie. Så det har vært litt ekstra stæsj med det da.... også skal jeg være borte i 3 arb.dager kommende uke og 3 arb. dager uka etter der igjen. Skal til Volvo i Gøteborg og kjøre test av ny versjon av et program vi bruker. Godt å komme seg litt ut av det vanlige kontoret - men det blir forferdelig stress i forkant denne uka her - og ikke minst uka etter de to ukene. For å komme ajour igjen :o Men får trøste meg med at det blir noen ekstra kroner ut av det da... som vi kan kose oss med .... Akkurat nå sitter jeg egentlig å venter på at den hersens printer'n skal bli ferdig å kjøre ut fakturakopier... *blæh* Hvem dustete jurist har bestemt at iflg. norsk lov så må vi ha papirkopier av alle fakturaer ? Vis meg han og jeg slår han rett ned Blir sinnsykt mye papir - og hvertfall når vi kjører ut for 3 avd. for 3 uker.... fakturerer masse hver dag.... Har bestilt vask til bilen imorgen - skal bli deilig å få shinet den igjen. Hadde tenkt å ta den innvendig selv - litt rekreasjon det egentlig synes jeg... det er ikke så mye rot i den, men sand - og skit som samler seg her og der..... Kl. er ni alt ja.... det var den dagen... også idag som det har vært så fint vær da... har jeg notert meg.. og det er visstnok meldt enda bedre etter det jeg har skjønt. Men hva med meg da... joda jeg skal mest sannsynlig jobbe overtid både imorgen og torsdag også jeg *blæææææh* Og dobbeltblæææh - hvor pokker blir den fordømte mensen av da... dag nr. 55 idag !!! og ingen tegn ... hadde litt ømme pupper her om dagen som vanlig... men det ble borte igjen Ikke bedre av at jeg drømte til morgenen at jeg testet to blå heller .... :-? Noe som sikkert ikke vil skje..... Har bestemt meg for å etterleve en sunnere linje nå også... har lest litt mer om PCO og hva det innebærer. Og har bestemt meg for å legge om å kostholdet mitt - litt etter litt.... PCO og Lindberg = sant.... dette syndromet og hans ernæringsråd passer faktisk godt sammen... så vi får se hvor flink jeg kommer til å være. Tar en ting av gangen + starte å trene igjen nå etter ferien så.... Nå - endelig stoppet printeren ... tsjalabais folkens !
pia1006 Skrevet 6. august 2003 #155 Skrevet 6. august 2003 Takk for koselig prat på MSN i dag, håper det ikke blir så lange til neste gang vi treffes. Det var et nydelig teppe du sydde til Ida åhh jeg håper jeg også lærer meg og sy når jeg får smått. Den nye døre vvr jo nydelig og for en forskjell kjempeflott!!!! Natta......klemmer fra pia
Gjest Mayamor Skrevet 7. august 2003 #156 Skrevet 7. august 2003 Ville bare si tusen hjertelig takk for du orker å lage et vognteppe til meg også... :kysse: Som sagt: det har ikke noen hast... Gjør det når du føler for det... Med den forandringen på ytterdøren - så det jo ut som et annet hus... Kipt å komme tilbake på jobb og få følelsen av at en bare må jobbe inn igjen den tiden en har vært borte... :-? Men det kommer vel seg om noen dager... Klem fra Mayamor
@lfakrøll Skrevet 7. august 2003 Forfatter #157 Skrevet 7. august 2003 Nei - nå er det vel på tide å pakke sammen og reise hjem fra jobb. Enda en lang dag på jobb.... må bare - må... Skal hjem til restemat (lasagne) og et hus som ikke ser ut Jaja - bedre å hoppe i det enn å krype kanskje :wink:
Lenemor Skrevet 8. august 2003 #158 Skrevet 8. august 2003 Fy søren for et fint vognteppe!! *litt mer misunnelig*
@lfakrøll Skrevet 9. august 2003 Forfatter #159 Skrevet 9. august 2003 Nå er vi godt igang med å male huset. Malte sydveggen igår etter jobb - holdt på til nesten elleve. Heldigvis var det ikke rått i været... idag har vi malt veggen som vender mot vest...... Bytter dessuten farge - fra beige til grått..... tror det blir veldig bra.... @-mannen er på 10-års klassejubileum etter ungdomsskolen idag. Håper de hadde et godt stereoanlegg - for lokalet de skulle være på ligger 300 meter i luftlinje fra der det var "Idol"-konsert i sandefjord idag... med nesten 10 000 mennesker Som gressenke for kvelden har jeg da tilbrakt på besøk hos fetter'n min og familien hans.... lille Albert som ble født for 14 dager siden *sukk* Vi grillet og koste oss, og satt faktisk ute til jeg reiste nå kvar over ett... kjempedeilig..... Slappe av litt mellom malingsstrøkene :blunke:
Gjest Qlio Skrevet 10. august 2003 #160 Skrevet 10. august 2003 Så flinke dere er!!! Her er det også beising om dagen, men jeg passer Ida og huset, og Qliomannen beiser. Fin fordeling, synes jeg!!! I tillegg koker jeg kaffe og holder malingsspann, til naboenes glede...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå