Fakse Skrevet 27. august 2003 #181 Del Skrevet 27. august 2003 Vil bare gi deg en god *Klem*, vet så alt for godt hvordan du har det nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 28. august 2003 Forfatter #182 Del Skrevet 28. august 2003 10 kg. lettet av skuldrene mine igår. Fikk endelig fortalt foreldrene mine. Og det gikk jo som forventet det - de ble fortvilet på våre vegne. Mamma satt seg ned for å prate, forsåvidt også pappa - men han blir så rastløs, så han må liksom finne på litt annet å pusle med også.... Fikk luftet mine tanker og hva vi hadde snakket om - fikk litt input fra mamma og pappa. Prøvde å trykke i meg litt mat - nytteløst. Enda jeg er sulten Foreløpig konklusjon er at vi uansett utfall bør selge huset. Hus, jobb, lite tid etc. spiser oss med hud og hår.... så mye for det plettfrie ytre.... Skal vi klare å få en ny start event. må vi ha blanke ark, hvertfall så og si, og ha den fritiden vi har til å bruke på hverandre. Men først av alt trenger vi å være litt hver for oss - det er vi begge innstilt på. Hvertfall lenge nok så @-mannen kan venne seg til å lage mat selv.... Han er dårlig på det der altså Så får vi gjøre opp status etter en god stund hvor vi står...... hvem vet, kanskje er det en skikkelig kneik eller så er det ikke ment å vare.... Heller mer mot den siste jeg nå da.... :-? Og det gjør vel forsåvidt han også..... Glad for at vi har åpnet oss for venner og familie nå - en byrde mindre. Og det renner inn med gode ord, meldinger etc...... Folk bryr seg altså Men nå - dagens økt på jobben.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 28. august 2003 #183 Del Skrevet 28. august 2003 Ville bare innom og gi deg en nettklem... :kysse: Får tårer i øynene av å lese om dere... Synes der begge virker som om dere klarer på prate sammen. Langt fra alle som klarer det. Ta tiden til hjelp: Er det meningen at det blir dere to - klarer dere disse brasene også... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 29. august 2003 #184 Del Skrevet 29. august 2003 En klem fra meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 29. august 2003 Forfatter #185 Del Skrevet 29. august 2003 Uff - inatt hadde jeg en tøff tørn... @mannen var ute med jobben i forbindelse med noe strategilegging - strategi meg her og der tenker jeg..... var nok mest øl og middag som fristet tenker jeg Uansett, jeg reiste hjem etter jobb - men først nedom byen for å kjøre bilen gjennom en vaskeautomat. Skulle til Larvik senere for å ta bilder av den, legge den på internett - og også sende bildene på mail til en som var/er interessert i å kjøpe den..... Slapp å være sammen med @mannen da den lille tiden han var hjemme for å dusje og skifte... Reise til mamma etter at jeg var ferdig med det bil-styret...... satt der til jeg reiste hjem ca. kl. 22 Fikk ikke til å gå og legge meg heller - så det ble til at jeg satt og så gjennom TV'en. Sendte en melding til @mannen om at hvis han ville kunne jeg hente han, men ikke senere enn halv ett..... fikk til svar at han greide seg bra, men at han var full - og at folk passet på han.... Likte ikke det jeg da...for han pleier aldri innrømme at han er full så - bare litt brisen Men prøvde å ikke tenke på det , og sovnet tilslutt. For så å bli vekket av tlf. igjen halv to..... en dritings mann som ville at jeg skulle hente ham.... gjorde det, og fikk ikke akkurat sovnet igjen med en gang da jeg kom tilbake... Fikk stablet @mannen i seng, tatt av sokker og klokke....og dyttet dyna rundt.... Han var istand til å unnskylde seg til morgenen idag - og det er jeg glad for.... Har avtalt å prate med en godt voksen mann han jobber sammen med til tirsdag etter jobb. Få et "profesjonelt" syn på ting. Han har vært ute i hardt vær visstnok - skikkelig hardt også..... Kanskje han gir oss et par syn på ting vi ikke har for øyeblikket ? Uansett utfall - så er vi enige om at vi har godt av å selge hus og bil. Skaffe oss hver vår boplass - også får vi ta det derfra....... Vi vet jo innerst inne at vi funker veldig bra sammen - det er bare det at den siste tiden nå har ting skrantet litt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 29. august 2003 Forfatter #186 Del Skrevet 29. august 2003 Uff - inatt hadde jeg en tøff tørn... @mannen var ute med jobben i forbindelse med noe strategilegging - strategi meg her og der tenker jeg..... var nok mest øl og middag som fristet tenker jeg Uansett, jeg reiste hjem etter jobb - men først nedom byen for å kjøre bilen gjennom en vaskeautomat. Skulle til Larvik senere for å ta bilder av den, legge den på internett - og også sende bildene på mail til en som var/er interessert i å kjøpe den..... Slapp å være sammen med @mannen da den lille tiden han var hjemme for å dusje og skifte... Reise til mamma etter at jeg var ferdig med det bil-styret...... satt der til jeg reiste hjem ca. kl. 22 Fikk ikke til å gå og legge meg heller - så det ble til at jeg satt og så gjennom TV'en. Sendte en melding til @mannen om at hvis han ville kunne jeg hente han, men ikke senere enn halv ett..... fikk til svar at han greide seg bra, men at han var full - og at folk passet på han.... Likte ikke det jeg da...for han pleier aldri innrømme at han er full så - bare litt brisen Men prøvde å ikke tenke på det , og sovnet tilslutt. For så å bli vekket av tlf. igjen halv to..... en dritings mann som ville at jeg skulle hente ham.... gjorde det, og fikk ikke akkurat sovnet igjen med en gang da jeg kom tilbake... Fikk stablet @mannen i seng, tatt av sokker og klokke....og dyttet dyna rundt.... Han var istand til å unnskylde seg til morgenen idag - og det er jeg glad for.... Har avtalt å prate med en godt voksen mann han jobber sammen med til tirsdag etter jobb. Få et "profesjonelt" syn på ting. Han har vært ute i hardt vær visstnok - skikkelig hardt også..... Kanskje han gir oss et par syn på ting vi ikke har for øyeblikket ? Uansett utfall - så er vi enige om at vi har godt av å selge hus og bil. Skaffe oss hver vår boplass - også får vi ta det derfra....... Vi vet jo innerst inne at vi funker veldig bra sammen - det er bare det at den siste tiden nå har ting skrantet litt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 29. august 2003 #187 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg får vondt når jeg leser dagboken din. Brudd er vondt når man står oppi det, det er ubeskrivelig vondt. Om man velger og gå hver for seg, betyr det ikke at man ikke føler noe for den andre. 8 år setter sine spor, og følelser (gode og vonde) kan ikke skrues av som en lysbryter. Noen ganger; dessverre. Det ville vært så mye enklere, på en måte. Jeg har i dag ett veldig godt forhold til min eks som jeg var sammen med i 7 år. Snakket faktisk med han i går (Sessa trengte noen priser), og det var hyggelig. Det tok litt tid før det var "greit" og se han, og hvertfall sammen med en annen dame. Men det går. Alt går. Og det blir lettere etterhvert. Men det er tøfft og vondt når det står på, og det er mange minner som dukker opp. Oppdaget minnenes kraft da vi skulle dele boet, da var det rett før jeg trakk tilbake alt og sa at jeg angret meg. Kanskje du skal ha en god venninne sammen med deg når dere skal gjøre det? Moralsk støtte? Være alene sammen med en god flaske vin er nok kanskje og tøye strikken litt langt...... om du forstår hva jeg mener. Jeg gjentar mitt tilbud om husvære, skulder og øre. Bruk meg ved behov, jeg er ikke vanedannende, og du kan kjøre bil etterpå. Du er alltid velkommen hit, Ida har sikkert ikke noe imot og gi deg en skulder og gråte på, og telefonen er som regel alltid med meg. Jeg ringer deg ikke, du vet at jeg er her, ta den tiden du trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 30. august 2003 Forfatter #188 Del Skrevet 30. august 2003 Det går opp og det går fort ned igjen. Får vel bare trøste meg med at i motbakke går det oppover - selv om det ikke er like lett å tenke den tanken hele tiden. Ting har stabilisert seg litt mer følelsesmessig, jeg sover om natten - kanskje mest fordi jeg er utslitt i hodet av alle tankene - spising derimot er det dårlig med. Lagde pizza igår kveld for å prøve å få i meg noe, men det gikk dårlig.... Ei jeg jobber sammen med, forøvrig også god venninne, dro meg med ut i lunsjen - så vi var på restaurant og spiste ciabatta - første matbiten på 5 dager .... Godt å ha sånne venninner... Tenkte jeg skulle bruke trening som terapi, men tør ikke begynne med det før jeg har fått matlysten tilbake. Er redd jeg vil svime av ellers.... Prøver å være flink til å få i meg drikke - men det er ikke mye som smaker desverre. Idag reiste @mannen på hyttetur sammen med barndomskamerater - årlig greie de har. Han ringte istad, alle var informert - og sjokkskadet som resten av de som er informert. Skjønner folk jeg - så godt som vi har skjult dette @mannen kommer hjem imorgen ettermiddag/kveld - da er det min tur til å pakke ned klær og reise bort til mamma og pappa for å sove der førstkommende uke. Så får vi skje hva som skjer deretter - orker ikke planlegge for mye fremover. Tar en dag av gangen ....... Får besøk idag av bestisen + en venninne til. Har invitert til ost og kjeks, vin + muligens litt sipping ...... redd for at det kanskje blir litt av det ja. Og er vel ikke redd for det egentlig.... tør å miste maska nå.... Men føler meg naken.... Nevnte tidligere oppe i dagboken at @mannen har hatt ei jente på jobben som han har god kontakt med - og som han har brukt litt bevisst nå, for å få luftet tanker og følelser. Og det samme har jeg, iform av en mann på min jobb. Greia er at @mannen bruker henne mer enn jeg bruker min "samtalepartner" - og det kjenner jeg er litt sårt... Det stikker nemlig litt i meg - når han unngår å skru på mobilen, fordi han er redd for å såre hvis det skulle komme en melding fra henne. Han tar med seg mobilen når han skal hente posten etc..... Sa fra at jeg syntes dette var teit - og at jeg forventet at vi kunne være ærlige på dette.... Han trodde han hadde gjort dette til mitt beste - men han skjønte jo at det gjorde ting vondt verre - desverre.... Men dette er bare vonde tanker som stikker meg midt i det hele - og sikkert naturlig... Er jo normalt ikke sjalu..... Og hvorfor skal jeg egentlig være det ? Er vel kanskje at jeg nå føler at jeg plutselig ikke stiller så høyt lenger, men heller mer på lik linje med henne - egentlig ikke så høyt heller - han prater jo mer med henne enn meg .... *blæææh* Ble mye rare tanker dette. Hjelper å få dem ned hvertfall...... Nå skal jeg straks kjøre avgårde til ei annen venninne - gå en tur med henne og hunden hennes. Få litt luft.... - deilig ! Før jeg reiser hjem for å rydde litt før gjestene ankommer..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nokså Skrevet 30. august 2003 #189 Del Skrevet 30. august 2003 Jeg har aldri skrevet noe i dine dagbøker før - men jeg har lest i dem :oops: Hadde bare lyst til å si at du virker sterk og jeg beundrer deg. Å ta et slikt valg som det dere har gjort er tungt. Det står respekt av å ta et oppgjør med livet en lever istedet for bare å flyte med. Å ta et valg er mye vanskeligere enn ikke. Lykke til videre. Hvem vet hva som venter bak neste sving. Håper at alt ordner seg slik du ønsker til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 31. august 2003 Forfatter #190 Del Skrevet 31. august 2003 Takk for kjempehyggelig hilsen Nokså ! Har hatt flere aha-opplevelser de siste dagene, folk som en kanskje ikke har regnet som ens nærmeste venner og derav på en måte har avskrevet litt i denne prosessen, viser seg å bry seg veldig og tilbyr seg både det ene og det andre for å hjelpe. Gir meg håp om at en ikke blir så alene som en har forestilt seg selv de siste dagene. Også vet jeg jo med meg selv at jeg ikke må mure meg inne nå som jeg står alene. Jeg må dra meg selv i skjortekragen for å komme meg litt mer ut...... Ting jeg har vurdert for å fordrive litt tid den første tiden: *håndarbeid - innebærer jo tid hjemme alene, og man trenger jo den tiden også. * språkkurs - tysk, spansk eller fransk * trening - alt. yoga eller annen type avslapningsteknikker - i tillegg til min vanlige "svette" trening på SATS da... *besøke venner og familie i større grad * invitere venner og familie i større grad * pusse opp leilighet ??? Har funnet ut at tiden nok skal gå..... Hadde besøk igår kveld som nevnt - og det var kjempehyggelig. Da bestisen kom først hadde jeg vært alene hjemme i "vårt" hus, og det kjenner jeg er tøft. Mange minner - samtidig som jeg vet at det er det første vi må gi opp; huset. Materielle ting.... Var som sagt litt trist, så det ble litt tårer og snørr.... Men ting gikk over etter litt, jeg fikk pratet og pratet, og hun var helt stille. Og tro meg det er IKKE normalt Uansett, da jeg gikk og la meg senere på natten så jeg faktisk ganske så optimistisk på ting - gikk og la meg i "vår" seng, sovnet som en stein, og våknet ikke før nå nettopp. Kikket over på hans side av sengen (høres jo ut som vi har en gigantseng - noe vi ikke har ) - der var det jo ingen, men det var egentlig ikke noe sårt....... Idag vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre - må få vasket noen maskiner med klær sånn at det er ajour, rydde litt etter meg. Legge sammen noen klær - og pakke klær selvfølgelig. Fra idag skal jeg jo sove hos mamma og pappa..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 31. august 2003 #191 Del Skrevet 31. august 2003 Høres ut som om det går ganske bra med deg, forholdende tatt i betraktning. Det gjør at jeg puster litt lettere også. Skulle ønske du bodde rett ned i svingen, så kunne jeg bare stukket innom med ett smil, en klem og gått videre. Jeg håper du sier i fra om du trenger meg til noe. Ida er lett og flytte på, og siden vi har tatt både buss og t-bane kan vi sikkert ta ett tog også. Jeg vet så altfor godt hva du går igjennom, men det blir bedre, om ikke så lenge. Når huset er delt, og du har egen leilighet, er det lettere og se fremover. You can do it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 31. august 2003 #192 Del Skrevet 31. august 2003 Du har det ikke enkelt nå, forstår jeg. Og det er vanskelig når det er kneiker i forhold. Noen kan selvfølgelig bli for bratte også..... Jeg kjenner dere jo ikke, men noen ganger er det veldig ok å ha noen å snakke med som overhode ikke er involvert i noen av "partene", enten man fortsetter et forhold eller ikke. Familievernkontor kan være et sted man kan benytte for å få hjelp til å sortere tanker og følelser.... Om man fortsetter sammen eller ikke, kan det uansett være greit med en "ryddejobb" Ha en god søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 31. august 2003 #193 Del Skrevet 31. august 2003 Ville bare inn og gi deg en god klem @lafakrøll!!! Tabker masse på deg om dagene og det er veldig vondt å lese dagboken uff ikke lett og skille lag selv om det mange ganger er det beste: Ha en super uke!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 1. september 2003 #194 Del Skrevet 1. september 2003 Dette var trist å lese, @lfakrøll :cry: Jeg sender deg en (((varm klem))), og håper at dere begge to greier å komme over dette bruddet på best mulig vis. Huff ja...kan tenke meg at det er både uvant og vanskelig å starte et nytt liv uten @-mannen, men samtidig sikkert en stor lettelse også... Ta imot trøstetilbud fra venner, det kan sikkert hjelpe deg videre prosessen som du nå er inni. Jeg ønsker deg lykke til med fremtiden, og håper at du får en lykkelig tid etter at den værste tiden har roet seg...for det kommer det helt sikkert til å gjøre! Klem fra Zafir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 2. september 2003 #195 Del Skrevet 2. september 2003 Hei vennen. Først av alt: ((((( KLEM ))))) Har nettopp kommet hjem fra ferie så jeg har ikke fåt oppdatert meg i dagbøkene før idag. Det var veldig trist å lese om beslutningen deres, selv om jeg på en måte kanskje hadde regnet med det etter det du har skrevet de siste månedene. Håper det går bra med deg, og at du føler at det er den rette beslutningen. Det var nok ikke lett å ta dette steget, jeg får gåsehud bare av å sette meg inn i din situasjon, men du er en sterk og flott jente, og jeg har ikke den minste tvil om at du vet hva du gjør og hva som er det rette for deg. Det er et modigt valg, ikke feigt... Kqanskje dere tilogmed finner tilbake til hverandre engang? hvem vet!...uansett så ønsker jeg deg lykke til videre i denne tunge prosessen, og vit at jeg tenker på deg! Husk at jeg og Qlio vil besøke deg så snart du føler for det! Og trenger du å "rømme" til vestlandet så har jeg en ledig seng! Ha det så bra vennen..ta en dag av gangen..... Go-klemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 3. september 2003 #196 Del Skrevet 3. september 2003 Må bare innom og se hvordan det går med deg-dere... :kysse: Greia er at @mannen bruker henne mer enn jeg bruker min "samtalepartner" - og det kjenner jeg er litt sårt... Det stikker nemlig litt i meg - når han unngår å skru på mobilen, fordi han er redd for å såre hvis det skulle komme en melding fra henne. I fare for å leke hobbypsykolog (men så gjør jeg det alikevell... :oops: )... Du er ikke litt sjalu da? Kanskje dere ikke er så ferdig med hverandre som du kanskje tenkte...? Jeg lar det bli med den kommentaren... :oops: Ta tiden til hjelp... Og som du selv sier... Tenker på deg... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 3. september 2003 #197 Del Skrevet 3. september 2003 Stikker bare innom for å si at jeg er her jeg også *go'klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 4. september 2003 Forfatter #198 Del Skrevet 4. september 2003 Takk takk for innspill - Mayamor og Sessa.... Sjalu ?? Tj...njeiii... vil vel ikke karakterisere meg selv som sjalu, men at det stikker litt ved tanken på å se ham med noen andre er det jo ikke fritt for.... Han har jo tross alt "vært min" i 9 år nesten... Men det gjelder jo andre veien også... Bor nå hos foreldrene mine, og det funker greit nok det... mamma passer på å sende med meg salat til lunsj hver dag - så nå spiser jeg hvertfall lunsj. Ellers går kveldene unna - har aldri vært så travel før jeg :oops: Kanskje litt for å glemme.... Var på vinaften m/smaking med ferga i går kveld.... ble en koselig kveld med jentene på jobben. @mannen tilbudte seg å hente meg - så han gjorde det ....pratet såvidt sammen før han slapp meg av hos mamma og pappa. Idag skal jeg på besøk til fetter'n min og kona....og bebisen deres Helga er det ingen planer for - bortsett fra litt maling. @mannen reiser på fjellet med en kamerat og hunden hans. Komme litt bort fra mas og kjas..... Ting går fremover - men hvor vi ender opp når vi har solgt hus og fått tenkt oss litt rundt hver for oss - vet ingen ! Ikke vi engang..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 7. september 2003 #199 Del Skrevet 7. september 2003 Hvordan går det med deg? *bekymret* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 9. september 2003 Forfatter #200 Del Skrevet 9. september 2003 Ja, hvordan går det med meg ? Den siste uka, spesielt sist helg var tøff. Min magefølelse sa meg at det var noe mer bak….og etter en konfrontasjon med @mannen så viste det seg å stemme. Tok det tungt, hvertfall på det stadiet jeg er kommet og alle de tankene jeg har sortert. Orker ikke skrive ned disse – men kort fortalt så har jeg kommet til det hvor jeg er ærlig med meg selv og vet at jeg savner den gamle @mannen. Ikke den jeg har hatt det siste halve året – og han savner heller ikke den @lfakrøllen som har vært den siste tiden. Egentlig sier han at han har problem med å savne meg i det hele tatt…. Men hvem savner vel noen når man prøver å drukne seg selv i et nytt kvinnemenneske, som er i samme situasjon som han selv – flyttet ut fra typen for 3 uker siden (mot sin vilje sier hun) ”jammen jeg trenger å være sammen med henne – hun støtter meg” Men å se at det ikke er normalt eller sunt for noen av dem hvis de skal klare å rydde opp i sine egne forhold først ……. Nei det klarer de ikke… Jeg satte et ultimatum for han på søndag – da hadde jeg fått nok, begynte å bli fysisk dårlig. ”Du kan velge, enten velger du å rydde opp i det du har, og innerst inne håper å finne ut av – eller så velger du henne. Jeg skal gi deg tid som du ber om, men jeg kan ikke sitte og se på at du disponerer tiden din, og min, til å være sammen med henne fremfor å finne ut hva du egentlig vil. Er du interessert i å holde døren åpen for å bli sammen med meg igjen og at vi skal få det bra igjen – ja da gjør du ikke sånt! Klarer du ikke velge – ja da skal jeg lukke døren for deg….for jeg er så glad i deg at jeg orker ikke at det skal gå ut over meg selv som det gjør nå…..” Tror han fikk tenkt seg om litt ….samtidig som han fikk lest et laaaangt brev jeg hadde skrevet til han rundt mine egne tanker og følelser, og hva jeg mente vi har gjort galt…hva vi har hatt feil fokus på…..Han sa etterpå at først etter å ha lest dette skjønte han at vi hadde de samme ønskene, målene og drømmene – men at vi hele tiden har vært så opptatt av tosomheten – at vi har glemt at vi faktisk er to enheter i det samlivet….. Han har lest det brevet flere ganger har han sagt…og håper det kan hjelpe han til å se ting litt mer nyansert…og sortert…. Jeg har spurt om han vil være med på familierådgivning, men han mente at det ikke hadde noe for seg – noe jeg nå mener at det kan ha…. I går snudde han imidlertid på flisa, han hadde vært hos homeøpaten for den vanlige sjekken med mel- og melkeintoleransen sin. Og homeøpaten(H) hadde fort merket at det var noe mer – så @mannen hadde åpnet seg for han og fortalt det som det var. H hadde tatt seg tid til å prate, og det viste det seg han hadde vært gjennom det samme ved nyttår. Han sa til @mannen ”ikke gjør samme feilens om meg, ikke vær så jævlig sta ” H. hadde nemlig ikke villet gå til familierådgivning, noe han angret på nå. På vei fra tilbake til jobb ringte @mannen meg og fortalte at han hadde bestilt time hos Kirkens familierådgivningskontor. Stolt av deg sa jeg til @mannen da…. Da han hadde kommet på jobb hadde han også gått ned til sin kollega som han ”hadde så behov for å være sammen med privat” og sagt at de ikke kunne treffes mer hvis han skulle ha sjans til å finne ut av ting. Han vurderte også å kutte kontakt med henne på MSN…… Var hjemom for å hente badedrakta mi i går kveld – og han var pottesur… Klandrer nok meg for å ha ødelagt for han …..Prøvde å ikke la det gå innpå meg. Vet jo at han på sikt vil innse at det ikke hadde vært så lurt….. Så sånn er ståa per i dag egentlig…… @mannen skulle ringe megler i dag også. Huset skal selges okke som…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå