Gå til innhold

Tankene mine får du.....

@lfakrøll

Anbefalte innlegg

Du er både klok og sterk @lfakrøll! Ser ut til at du har fått livet mer i perspektiv nå og det at din kjære tar tak i situasjonen også tyder jo på at han bryr seg skikkelig om deg :) Jeg håper det går bra hos familierådgivningen og at dere får enda mer perspektiv på følelser og slikt.

Tenker på deg!

Sessa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At dere har det tøfft er helt naturlig når dere er i denne prosessen. Det er jævelig tøfft. Enda tøffere er det og innse at man trenger hjelp. Det er tungt og be om hjelp, så HURRA for @-mannen!

Ønsker dere lykke til med salg av bolig, rentefesten og markedet er på deres side. Lykke til med megling, veldig sundt og få flere perspektiver på ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så tøff @lafakrøll at du klarer og tenke sååå

klart i denne situasjonene er helt utrolig.

Kjempebra AT @LFAKRØLL MANNEN innser at fam rådgivning

kansje hjelper.

Håper ting løser seg for dere!!!

GOD KLEM FRA PIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Takk for hyggelig gratulasjon i dagboken min! :D

Kjekt at du oppdaterer dagboken i ny og ne, så jeg (vi) vet hvordan ståa er og hvordan det går med deg!

Er enig med de andre; Du tenker utrolig klart og klarer å fokusere til tross for situasjonen dere er i! Bra jobba, det skal du ha honnør for! :D

Håper dere finner ut av ting sammen, og at de på familierådgivningen kan være til hjelp for dere!

Tenker masse på deg! Håper det ikke er så lenge til vi kan treffes igjen, savner deg og Qlio MASSE! mer enn dere aner! Men ta først og plei deg selv, så får vi ta det neste møtet vårt når du føler deg klar for det! OK! Og hvis du ikke orker å ha møte i din hjemby, så kan vi jo alltid fikse noe annet!

Ha det bra så lenge da vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To ganger er jo ikke nødvendig å poste innlegg - men trodde ikke jeg hadde fått postet i det hele tatt jeg :oops: fikk masse feilmeldinger :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg ikke akkurat veldig sterk og rasjonell hele tiden, men ... :oops: Føler kanskje at jeg har krevd litt mye av @mannen....som da han istad sendte meg en mail og nevnte i en bisetning at han hadde tenkt seg på byen på lørdag. Hvor jeg detter sammen på stolen på jobben - krampetak i magen. Og svarer litt "overfølsomt" tilbake at jeg ikke synes noe om det pga at et visst menneske helt sikkert også dukker opp på byen da..... Hvorav gutten svarer meg at det ikke er så viktig for han - han kan heller finne på noe annet.... @lfakrøllen roet seg litt ned da... Føler at jeg oppfører meg som moren hans når det gjelder dette temaet - at jeg overvåker hva han gjør i forhold til henne (som han forøvrig har kuttet utenomjobbkontakten med ) Men jeg klarer ikke la være på dette punktet - det er såpass viktig for meg og få ryddet opp i før jeg kan gå videre, med eller uten @mannen.

Tror han har innsett dette litt selv også - fordi han istad sa at han var innstilt på å ikke kaste alt vi har hatt sammen avgårde sånn plutselig. Altfor vanskelig..... Sa jeg var glad han hadde bestilt time til familierådgivning på eget initiativ også - og han sa da at han var innstilt på å ta tiden til hjelp og at vi trengte hjelp til å finne ut av det hvis vi skulle klare det......

Han ga meg en god klem og sa at han var glad i meg ..... *flyr* første tegn til nærhet han har tatt uten at jeg har stjålet en klem, etter at vi bestemte oss for å ta tenkepause....

V40'n som han har tenkt å overta, har vært på verksted siden tirsdag (noen stag som måtte byttes - heldigvis garanti siden bilen bare er 2 år gammel) Så i mellomtiden har jeg fått låne bil (jobber hos forhandleren) en dødssprek bensinsluker av en bil, Landrover Freelander med V6 motor i....gjett om jeg har kost meg da... Er litt opptatt av bil til jente og være jeg ja... :ler:

Siden han tar V40'n blir jeg sittende med vår gjeldfrie bil - en 10 år gammel toyota corolla, som jeg økonomisk sett kanskje bør beholde...men orker ikke plutselig og uforutsette regninger på reparasjoner... Så jeg har vært og hørt hos en kollega på hva jeg må ut med i mnd. for en splitter ny Renault Clio 1,2 16 V (liten bil, men holder i hauger for min del) Hadde tenkt å legge 20' i egenkapital....Tilbudet kom idag... 1390,- i mnd - og det er vel ikke gærn't. Hvertfall ikke sett i forhold til at jeg da har en kliss ny bil med 3 års garanti ???

Lurer på å gå for det....men må vente til vi har solgt huset...

Megler kommer forøvrig imorgen ...ble ikke noe på onsdag....

Har kommet såvidt igang med trening igjen også - nå som jeg får i meg litt mer mat.... Svømte sammen med ei venninne på tirsdag etter jobb - kjempedeilig - også var jeg på SATS idag..... deilig det også....vel og merke etterpå :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres ut som om det fortsatt er håp for dere, og det gjør meg glad. Håper dere gjør denne ekstra innsatsen fordi dere er glade i hverandre, og ikke redde for være alene eller se den andre med en annen. Jeg tror på det første, og ønsker dere lykke til med en ny start ved selging av hus og møte hos familierådgiver. De rådgiverne er ikke alltid teite, de har nok sin misjon i samfunnet!

Kos deg med trening, det er godt og bruke kroppen!

Selv har jeg begynt litt forsiktig med gåturer med vogn,

har mistet en kg og mangler nå "bare" 6,6 kg til "før-gravid-vekt".

Ha en flott dag, vennen!

P.S Jeg hadde kjøpt den bilen (men drømmer mer om bensinslukeren du kjører nå.........). *Qlio også litt bilgal*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere gjør denne ekstra innsatsen fordi dere er glade i hverandre' date=' og ikke redde for være alene eller se den andre med en annen. [/quote']

Jeg er jo redd for å se han med en annen - men vet at det er fordi jeg er så glad i han som jeg er .....at jeg håper ikke han "gjør seg bort" med noen andre før vi har prøvd å ta tiden til hjelp ...

Kommer til å gjøre det .... må bare vente litt til for å se hvordan det slår ut med hus etc.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten lagt inn en lottolapp nå - så nå skal jeg bli millionær til lørdag... eller de neste 4 etter det :ler:

Mamma'n min skjemmer meg bort også - hun er så bekymret for matinntaket mitt, til tross for at det har hjulpet nå de siste dagene. Så hver morgen står det deilig frisk salat i en boks til meg - så jeg har til lunsj. Kjempedeilig - så det tror jeg at jeg må fortsette med..... når jeg kommer for meg selv igjen...

Til nå har jeg fått - ost og skinkesalat, skinkesalat, salat m/reker i, salat med krepsehaler, salat m/crabsticks og salat m/fenalårskinke i.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen i dagboken min!

Ønsker deg også en god helg,

og bare kom når du har tid og anledning.

Det er en liten en her som elsker å bli bært på.......

P.S

Den lille er ikke meg..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort det !!

1 stk. splitter ny Renault Clio 1,2 16V Sort metallic ble bestilt istad kl. 15

- levering slutten av oktober...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You crazy woman!

:sprettoy: :rosasmil: :sprettoy: :rosasmil: :sprettoy: :rosasmil:

Gratulerer så mye,

misunner deg litt det å få en helt ny bil........

Deilig og kjøre, nydelig lukt......

- skulle vært gutt, jeg! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny bil :sjarmor:

Du er sprø,men tenk så deilig med ny bil åh håper jeg også gjør det en dag.

Håper alt ordner seg for de og mannen din ønsker dere alt godt!!

Klemmer fra pia :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gal jeg ??? Neida ..... setter bare pris på meg selv jeg ... :ler:

Ting har forandret seg siden siste.... har bestemt oss for å bremse hussalget litt. Det er for j..... å kvitte seg med en plass som den vi har, uten å ha forsøkt å få ting til litt først.... Vi føler at vi er på god vei..har søkt hjelp...

Jeg har vært hos legen idag. Fikk i første omgang sykemelding ut uka....

@mannen har fått tillatelse til å ta en 3-dagers på jobben. Men han skal bare.... :roll: Bedre å få en sykemelding...

Men, nå har vi hvertfall satt igang en prosess for å prøve å ting til....nå har vi 3 uker på oss før vi skal til Kirkens familievernkontor 6.oktober - så vi kan jo ha klart å bearbeide ting veldig selv på den tiden....Men vi trenger nok et ekstra puff opp de tøffeste bakkene.....

Både jeg og @mannen må forsake en del - og det er det verdt...... hvertfall føler jeg det sånn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker dere masse lykke til, vennen!

Det var utrolig deilig og høre stemmen din igjen i dag,

du hørtes litt sliten ut..... Godt dere nå skal ta litt "fri".

Ha en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg glad...

Ingenting er bedre enn at dere prøver igjen... :hjerte:

Er helt imponert over måten dere takler denne situasjonen... :kysse:

Krysser fingrene for dere.

Lykke til på familierådgivning...

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min uke med sykemelding er over - og som det ser ut nå, så er jeg tilbake på jobb på mandag. Ringte akkurat sjefen for å si fra....og han hørtes lettet ut....

Har som sagt hatt en uke "fri" fra jobb. Tirsdag formiddag benyttet jeg i byen, kjøpte meg litt nytt undertøy, en ny bukse - lav på livet, og med viiide ben. Også gikk det en faen i meg... det lange håret jeg har spart til leeenge nå (over ett år) og som nå var nedenfor skuldrene, og bleket litt lysere - ja det forsvant :ler: Nå sitter jeg her med superkort hår som er blitt mørkt igjen..... :P Trives best med kort hår jeg... langt er ikke meg i det hele tatt..... :blunke:

Tirsdags ettermiddag pakket vi bilen, og satte kurs for Norefjell. Mannens firma har hytte der..... Stoppet først en liten tur for å handle på Coop Obs!. @mannen hadde informert sine leverandører at han kom til å bli utilgjengelig pga. privat krise - og at vi rømte avgårde, og slo av tlf. for å prøve å redde det... En av leverandørene kvitterte med å gi oss universalgavekort på 1500,- kr. Og fikk klar beskjed om å bruke alt på å kose oss..... Vi var ikke sene vi...så vi handlet mat og godt drikke for 1449,- :hoho: Måtte nesten le da vi kom til kassa .......virket nesten som vi hadde regnet på det vi tok med oss i handlekurven.....

Vi har med andre ord spist og kost oss de siste dagene - deilig mat...lange turer i fjellet - jeg fikk litt gnagsår da... teite fjellsko.....jeg som trodde jeg hadde fått gått dem inn, men nei da... :evil:

Kveldene har vi benyttet til å prate, prate, prate, lese litt.... badstu... spilt kort... og pratet litt igjen....

Føler at vi nå har kommet en god del nærmere hverandre igjen enn før vi reiste oppover - så at vår lille rømning har hatt sin misjon er det ikke tvil om.... @-mannen har til og med begynt å lese en selvhjelpsbøkene vedr. samliv som jeg har lånt meg på biblioteket. Ikke i tvil lenger om at han vil rydde opp i ting jeg nå.... for han leser så og si aldri :o Han har dysleksi - men leser helt greit....men lesing er ikke det han gjør sånn uten videre, uten at han må.... Stolt jeg ....

Rett før vi kom hjem istad så spurte han også "nå som vi prøver å få ting til så bør vi vel ta på oss ringene igjen ?" Tanken har streifet meg også, men ville så gjerne at det skulle komme fra han. Siden det er han som har vært mest "sta" på at vi må flytte fra hverandre for å klare å finne ut av ting......

Vi er også enige om masse ting for å forbedre vårt samliv - ting vi begge to har følt at vi har måttet forsake - uten at den andre part noen gang har tvunget oss til det, eller nevnt det med et ord.... Vi har rett og slett bare kuttet ut fordi man trodde den andre ikke syntes noe om det... Rare vi... :oops:

Idag er det vinkveld med jentene - gleder meg.... sikkert noen som er nysjerrig på hvordan vår "misjonsreise" har gått også.... Vet at de helst ser at vi finner ut av ting....

@mannen fikk tlf. fra en annen leverandør rett etter vi hadde kommet inn døra hjemme (fikk nemlig "lov" å skru på tlf. igjen da :blunke: ), og han lurte veldig på hvordan det hadde gått da... @mannen sa at ting var mye bedre nå enn da vi reiste, og leverandøren ble så glad at han sporenstreks inviterte med @mannen ut for å spise ikveld...passer jo fint siden jeg skal avgårde også :P

Som dere sikkert skjønner ser jeg adskillig lysere på ting, selv om vi fortsatt har en laaang vei å gå.......

Og imorgen tenkte jeg meg til byen for å handle inn stoff og tråd. Skal sette igang med vognteppet til Mayamor :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...