Gå til innhold

Tankene mine får du.....

@lfakrøll

Anbefalte innlegg

Ja grått blir sikkert stillig på hus kjekt og ha en farge ikke alle andre har.

Jag skal også snart ut og male phu litt stress,

men har ikke så mye igjen så da er det jo greit.

Hørtes koz ut med grilling, åh kan tenke meg det frista

ekstra med en liten baby når du ser en på bare 14 dager.

Ha fortsatt en nydelig helg

klemmer fra pia :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da reiser jeg til Gøteborg og jobber som konsulent for Volvo Utveckling.

Blir spennende :blunke:

Tilbake på fredag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten rask tur innom :tunge1: før jeg stikker avgårde til Gøteborg igjen :-? . Har vært hjemme siden sent torsdag kveld, men hele helgen har gått med til strøk nr. 2 på huset.... bare 1 1/2 vegg igjen nå ... + vinduer...

Resultatet blir bra hvertfall....

Imorgen reiser jeg på ny ned til Gøta'n for å jobbe litt. Ikke verdens mest artigste jobb det å teste ut nye systemer - men vi får jo gjort litt annet enn vanlig jobb da.....

:blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, så det er derfor jeg ikke har "sett" deg på en stund, ja......

Reise sånn uten og melde skikkelig i fra? Dette får du refs for! Legg deg ned og ta 20 armhevninger! *ler*

Håper du koser deg masse!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et lite vink fra meg her i Gøteborg - dagen er snart slutt. Og Liseberg venter *juhu*

fikk jo endelig stilt om tastaturet til norsk også da - så jeg fikk logget meg inn her :hoho: vanskelig med sånne svenske ø, æ og å altså :wink:

to dager igjen på jobb her nede så er jeg hjemme igjen.

Qlio : Beklager :oops: *tilgitt??*

Dorian: dagstur er vel godkjent det også vel :ler: svensker er noen rare, men trivelige folk hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tankene mine får du ....... sitter og reflekterer litt rundt tittelen på dagboka mi... Kanskje på tide å bytte navn ? "Den lange veien å gå" eller noe sånt.....

Igår gikk det hull på en byll i @-hjemmet. På vår 2 års bryllupsdag. Vi fikk hull på det som har gått og gnagd oss begge viser det seg i litt over ett år - vi er tomme :roll: Tomme for de følelsene som man skal ha i et samliv. Vi er glad i hverandre, men det er liksom ikke noe mer. Vi har hatt det greit nok, trygt det siste året - men det skal jo være noe mer, ikke sant ??

Heldigvis, på bakgrunn av alt dette - det er ingen krangling, utroskap eller andre mystifistiske ting som utløser dette raset av følelser hos oss, eller handlingen vi har bestemt oss for å gjøre. Vi skal selge huset som vi har bygget og innredet med egne hender og gi slipp på samlivet med hverandre. Bedre å kaste inn håndkleet nå, enn å hale og dra i det til det bare er filler igjen.

Det kommer til å komme som et sjokk på kollegaer, venner og familie. Vi det perfekte par, med perfekt hjem, perfekt bil, perfekt økonomi - i andres øyne ! Og det er viktig at vi også har dette synet for å få ting til å fungere. Bak skallet har det ikke vært slik.

Mitt ønske om å opprettholde et plettfritt ytre (dumt av meg) har gjort det vanskelig for meg å slippe innpå meg nye venner slik jeg vet jeg burde. Beklager Qlio, Angel, Linnda og Sessa. Håper ikke jeg har forspilt mine sjanser...... :oops:

Dette er ganske nytt fremdeles for meg - men håper og tror at jeg kommer styrket ut av denne erfaringen. Har ikke noe vondt å si om min @mann - han har jo vært en av mine beste venner leeeenge. I 8 og et halvt år har vi vært sammen - gift de siste to.. Angrer ikke på noen av de dagene vi har delt...heller ikke at jeg giftet meg. Det føltes riktig den gang. Men mye kan forandre seg - desverre .... :cry: :cry:

Da byllen ble løst opp igår var det først lettelse som gikk mellom meg, og @mannen. Nå er det mye fortvilelse for fremtiden også, mange spørsmål som stilles. Hvor skal vi bo ? Hvor sterkt rustet kommer jeg til å være økonomisk? Og kommer vi til å være venner ? ...det siste håper jeg veldig på.....

Fler tanker kommer...... må konsentrere meg om annet nå på jobb ....

Sjefen og de nærmeste kollegaene som sitter i administrasjon sammen med meg er informert og er en enorm støtte :takknemlig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kJÆRE @LFAKRØLL!!

Uff vet nesten ikke hva jeg skal si :(

Det var veldig trist det gikk sånn som det gjorde med ekteskapet

deres.

Men vet du har slit det siste året og det må ikke ha vært lett.

Du virker som ei sterk dame så dette klarer du!!!

Håper dere klarer og være venner kansje det er lettere

når begge ser at dette var den beste løsningen??

Tenker masse på deg !!!!!!!

God klem fra pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kJÆRE @LFAKRØLL!!

Uff vet nesten ikke hva jeg skal si :(

Det var veldig trist det gikk sånn som det gjorde med ekteskapet

deres.

Men vet du har slit det siste året og det må ikke ha vært lett.

Du virker som ei sterk dame så dette klarer du!!!

Håper dere klarer og være venner kansje det er lettere

når begge ser at dette var den beste løsningen??

Tenker masse på deg !!!!!!!

God klem fra pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Huff, jeg vet ikke hva jeg kan si.

Dere vet nok best hva som er best for dere, men trist er det jo likevel. Jeg håper dere klarer å beholde vennskapet, og at dette går bra for dere begge.

Trist å lese, men jeg har få ord.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei @lfakrøll!

Dette fikser du, vettu!

Pass på å beholde vennskapet med mannen din, det vil være en stor hjelp og da blir ikke bruddet så brått.

Var igjennom det samme for noen år sia, og greide å beholde vennskapet med eks-kona ved å at begge jobbet litt for det :blunke:

Stor klem, og lykke til!

dorian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må ha gjort noe fryktelig feil i vårt vennskap, om du noensinne tviler på om jeg er der....... om du er sammen med @-mannen, om du deler alle (eller ingen) av tankene med meg, om du smiler eller ler. Du er og blir min beste @lfakrøll, uansett. Men jeg håper at jeg kan komme og besøke deg alikevel? Men kanskje du vil vente litt, la ting roe seg? Om du trenger og "rømme" noen dager, er dørene her på Rasta alltid åpne for deg. Ekstranøkler utleveres ved behov, jeg har en skulder ledig, og to ører som lytter (også via telefon).

:Tommelen opp:

Vet det er tøfft,

men du klarer det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei @lfa-vennen min!

Kjempe leit å lese om at det gikk denne veien for dere. Det gjorde meg trist. Men noen ganger så går ikke følelser og samliv samme veien desverre. Da er det faktisk bedre å bryte opp som venner før det ender i et katastrofalt uvennskap. Dere vet nok best selv hva dere føler og trenger fremover, men jeg vil du skal vite at jeg er her for deg. Du har mitt mobil nummer, så det er bare å ringe om du vil til Oslo en tur (hvis du foretrekker Oslo fremfor Rasta da ;) ) Hihih!! Men uansett... Jeg kan skjønne at det er tøft å måtte krype ut av det skallet man har hatt så trygt og varmt rundt seg, for nå å måtte snuse naken ut i verden på ny. Det er skummelt det! Har noelunde samme følelse selv akkurat nå. Men på langt nær så følelsesmessig som dine...

jeg ønsker deg alt godt i tiden som kommer og håper at alt vil ordne seg til det beste for deg og @lfa-mannen :) *STOOR VAAAARM KLEM*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for varme tilbakemeldinger! Gjør godt i en skadet sjel....

VET at jeg kommer meg gjennom dette - håper bare det blir på beste måte. Med vennskapet til @mannen i behold - som det ser ut som vi får til på nåværende tidspunkt.

Qlio: Har aldri tvilt på at du er der for meg, men føler at jeg ikke har gitt nok av meg selv i forhold til deg og mange andre. At ikke jeg har sluppet dere nok innpå meg. Du har vært topp du :) Vil gjerne ha besøk, trenger det fremover - men må få ting stabilisert litt først..... Mulig jeg tar meg en Oslo/Rasta-tur før du kommer til meg..... *takk*

Idag er dagen da vi skal ta av ringene - og fortelle foreldre....Hver for oss, har nok problemer med å fortelle mine egne om ikke jeg skal "sitte i rett" for hans også.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff jeg får helt gåsehud jeg vennen.. :cry: Lykke til! Jeg håper familien har forståelse og respekterer deres valg.

*go' klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære @lfakrøll!

I dag tenker jeg spesiellt på deg,

ønsker deg masse lykke til og er på telefon om det er noe.

Jeg har legetime 11:20 til etterkontroll, men etter det er det bare og ringe!

*klem*

Dette går bra, jenta mi!

Ser frem til å se deg snart, Ida savner deg også.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff av meg, nei sikkert best ig sitte i hver sin stue og fortelle.

Men du er sterk såp du kommer til og klare deg kjempebra i fremtiden.

TENKER MASSE PÅ DEG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Lunsj" ute idag.... møtte @-mannen på nøytral grunn, og fikk pratet litt mer..... godt å få lettet litt på følelser og tanker....

Og det viser seg jo at vi begge føler at vi står og stamper, og at vi får ta tiden til hjelp. Selge huset, og bilen..... 'etablere' oss på hver vår kant, og prøve å finne tilbake til hverandre hvis det faller seg naturlig....Hvis ikke så var ikke det meningen....

Uansett kommer vi til å være der for hverandre ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...