@lfakrøll Skrevet 16. januar 2003 #1 Del Skrevet 16. januar 2003 Så sitter jeg her og har bestemt meg for å bytte ut graviditetsdagboka med en generell dagbok. Det er vel mer under denne kategorien jeg hører nå - mer om hvorfor senere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 17. januar 2003 Forfatter #2 Del Skrevet 17. januar 2003 Tja, hvor skal jeg begynne..... Etter et råd jeg fikk fra en meget klok dame så bestemte jeg meg for å starte en dagbok. For de som har fulgt litt med i graviditetsdagboken min så har ikke mitt forhold til mannen min vært på topp i det siste. Og har vel mer eller mindre lagt babymekkingen på hylla.... Jeg "betrodde" meg litt til denne damen, og fikk råd om å skrive ned tanker og følelser. Om jeg ikke ville at andre skulle få greie på hva jeg skrev så kunne jeg brenne papirene etterpå - men hva gjør jeg ? Joda, jeg skriver - men jeg lager meg dagbok på nettet og skriver i åpent forum jeg .... Så til kjernen. Jeg og mannen min har vært sammen i 8 år snart, gift siden august 2001. Sterke økonomisk og materiellt sett. Men nå i det siste har det skortet litt på den "evigvarende" kjærligheten. Vi omgås rett og slett bare - han er nok litt mer flink til å si jeg elsker deg etc.. jeg kjenner at jeg har fått litt problem med det. Mest fordi jeg ikke er sikker på hva jeg føler lengre....Klart jeg er glad i gutten, men det er mest blitt som nære venner. Vet ikke hvorfor dette skjer med oss heller, har ingen god forklaring - vi blir sett på som et "vellykket" par i kretsen rundt oss. Fine jobber, fine biler, fint hus, god økonomi etc....Men det er jo ikke disse tingene som spiller noen rolle egentlig... ! Som dere sikkert skjønner så er jo ikke akkurat sex-livet på topp heller. Og det er det lenge siden det har vært - var vel egentlig mangelen på sex som fikk meg til å analysere hvorfor det ikke ble noe på meg...til tross for at jeg har gjort flere iherdige forsøk på å forføre ham :oops: Satt meg naken foran ham, nydusjet og klar. Sexy undertøy, silke etc...men har i det siste blitt avfeid med at han MÅ støvsuge soverommet først, rydde kontoret, det er fotball på TV - *grrr* fotballen irriterer meg altså. Hvem velger vel italiensk fotball på lørdagskvelden fremfor en veldig ivrig og villig kone i sexy undertøy... !?!? Leste i et annet innlegg her inne på KG om ei som var fortvila over manglende sex. Hun og partneren var veldig intime ellers, kyss og klem, sitte i armkroken etc... men når det kom til sex så var det minimalt med det - ca. 1 gang i mnd. .... Jøss tenkte jeg...dette kunne det jo ha vært meg som hadde skrevet - for akkurat sånn har jeg hatt det nå en god stund.... Idag reiste forøvrig @mannen til Barcelona på jobbreise over helga - og vi har alltid "hatt oss" før en av oss skulle være borte over flere dager. Men ikke denne gangen - og heller ikke forrige helg da jeg var på reise med min jobb... Seksuelt frustrert jeg nei :o Og bedre blir det jo ikke av å få masse oppmerksomhet av andre mannebein - har ikke falt for de dårlige sjekketriksa enda. Men fortsetter mitt forhold til @-mannen som det er nå - så kan jeg ikke garantere at jeg ikke vil gjøre noe dumt....Og det er vel dette som har fått meg til å sette meg ned for å sortere litt tanker og følelser. Det er lettere sagt enn gjort.. Hmmm... Nei, nå får jeg vel sette igang med jobben...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 19. januar 2003 #3 Del Skrevet 19. januar 2003 Du er jo en søt jente, så jeg kan skjønne hvorfor andre mannebein forsøker og få deg i halmen og i armkroken sin. *ler litt* De har jo øyne, og ørene deres oppfatter sikkert også at du har noe mellom øra også.....når de har fått summet seg, mener jeg! Jeg håper at du og @mannen får ordnet opp, slik det er nå har ingen av dere det godt hverken alene eller sammen. Jeg mener ikke nødvendigvis at dere MÅ fortsette sammen, la hvertfall ikke det ytre holde dere tilbake, OM dere finner ut at dere ikke passer sammen er det bedre og gå hvert til sitt. For litt over 2 år siden gikk jeg ut av ett 7 år langt forhold, og det er tøfft. Beintøfft. Men når jeg ser tilbake på hva jeg har utrettet alene og sammen med Qliomannen angrer jeg ikke ett sekund. Har dere forresten forsøkt samlivsterapi? Jeg gjorde dette med min forrige samboer (selv om det ikke fikset forholdet vårt er vennskapet inntakt). Litt snålt, men godt og få satt ord på en del følelser (selvom det føles bare snålt at det sitter en mann der som spør og graver litt). Uansett; Lykke til, og jeg ønsker deg kun det beste for det nye året! Må 2003 bli ditt år, vennen! Kjempeglad i deg, det vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 21. januar 2003 #4 Del Skrevet 21. januar 2003 DER er du altså! Ble en smule frustrert og trist da jeg så låsen på Graviditetsdagboka di...skjønte jo at nå er det noe som skjer med @lfakrøll-vennen Jeg er trist på dine vegner at du føler at samholdet med @-mannen er blitt såpass forandret til det negative...*klemmer @lfakrøllen* Som jeg skrev i forrige dagboka di så har jeg vært der du er nå...men det ordna seg for oss. Selv om jeg var 100% sikker på at nå var forholdet ferdig...og forberedte meg mentalt på å bli uten make. Hva som skjer med deg og @-mannen kan ingen vite, ikke du heller akkurat nå. Men jeg håper at dere får tatt en avgjørelse sammen på hva som bør skje videre...forstår at du blir fryktelig lei deg og trist for hvordan forholdet er akkurat nå. Ønsker deg lykke til uansett utfall, og uansett hvor lang tid ting tar...og håper at du får det godt med deg selv vennen. Ta vare på deg selv da Klem fra Zafir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 22. januar 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 22. januar 2003 Takk for koselig innlegg Zafir - godt å vite at man ikke er alene i verden, selv om det kan føles sånn innimellom ! Siden sist har dagene gått opp i røyk - jeg driver med årsavslutning på jobben. Så det blir mye sene kvelder og lite tid til tankevirksomhet. @-mannen var i Barcelona i helga på jobbtur - så jeg fikk litt tid alene hjemme, noe jeg benyttet meg godt av. Sov lenge, gikk en lang tur, vasket huset fra bunn til tak og kom endelig til bunns i den "strykebunken" min som har ligget der lenge :-? Da @-mannen kom hjem på mandag fikk vi pratet litt, men bare litt om hvordan vi sto i forhold til hverandre. Han skjønte jo også at dette bar galt avsted hvis vi lot det skure og gå særlig lenger. Var egentlig godt å bare snakke om det. Jeg som begynner å sippe for ingenting, beholdt faktisk roen. Kanskje fordi jeg er innstilt på at dette kanskje ikke løser seg - vet ikke jeg. Vedr. samtaleterapi Qlio så har jeg ikke tenkt så langt enda - men damen jeg nevnte som jeg hadde snakket med er en sånn dame Men vi ser det ann litt før vi tar det steget. Egentlig så tror jeg ikke det hadde kommet frem noe nytt da - fordi vi prater veldig åpent med hverandre fra før - og fikk luftet masse på mandag jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 24. januar 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 24. januar 2003 Årsavslutningen er ferdig !! *juhu* Revisor kom og prøv deg... *ler* Veldig god slutt på uka det. Imorgen skal jeg ha jentene på jobben hjemme på ost og kjeks, og selvfølgelig rødvin ! Vi skal ut og gjøre byen utrygg - med stopp på karaokebar !! Gleder meg veldig til det... lenge siden latteren har sittet så løst for min del som i lunsjen idag da de siste planene vedrørende morgendagen ble lagt. Klarer igrunn ikke glede meg over så mye nå om dagen. @-mannen kom hjem veldig fornøyd igår. En leverandør sponser tur på noen på jobben hans, deriblant ham - og denne gangen med følge. Har mast om å få være med hundrevis av ganger før, men det har aldri vært med følge. Typisk at det kommer nå som ting ikke er så bra.... Det hele skjer i slutten av februar, langhelg på Gaustablikk høyfjellshotell...og den samme leverandøren inviterte til langweekend m/følge i Barcelona i slutten av mai.. Typisk :o Vi får først se hvordan det går før jeg kan glede meg over det.... Takk for praten på MSN Qlio - godt å dele litt tanker og følelser. Selv om jeg gikk veldig brått - fant plutselig ut at klokka var veldig mye og at jeg måtte hjem og sove.... Har vært litt utafor på jobben om dagen - og ikke den gode kollegaen jeg pleier være. Så kom jeg på jobb til morgenen idag og det lå en mail fra en kollega og ventet på meg, begynte å gråte etter første setningen jeg... Sakset fra mail : HEI XXXXXX. DU HAR HØRT SLITEN UT DE SISTE DAGENE NOE JEG BURDE TATT MER HENSYN TIL. DET ER ALT FOR LETT OG LENE SEG TIL NOEN SOM KAN DET MESTE,NÅR EN SELV ER I KNIPE. JEG HAR EN TENDENS TIL Å SPØRRE OG LURE PÅ TING SOM JEG SELV BURDE FINNE UT AV, HADDE JEG BARE TENKT MEG OM. JEG LOVER Å BLI FLINKERE TIL Å IKKE BRUKE 2348 SÅ FORT NOE ER VANSKELIG ELLER, JEG ØNSKER Å TA EN SNARVEG TIL NOE JEG BURDE KLART SELV. HÅPER AT DU TILGIR MEG ATTER EN GANG. TØR IKKE TENKE TANKEN PÅ HVA JEG SKULLE GJORT HVIS DU SLUTTET I XXXXXXXX. DET HAR IKKE BARE MED JOBB-SAMARBEIDET Å GJØRE.MEN IKKE MINST DE FINE STUNDENE VI HAR PÅ FESTER,SAMMENKOMSTER,JA TIL OG MED. JULEBORD HAR DET BLITT. JEG HAR ALDRI HATT SÅ GODT VENSKAP TIL EN JENTE FØR. JEG STOLER 100% PÅ DEG.OG HAR NOK FORTALT DEG PRIVATE TING SOM JEG IKKE HAR FORTALT EN GOD KAMERAT ENGANG. VELDIG GLAD I DEG. I KVELD HAR JEG SITTET OG GÅTT IGJENOM ALLE KASSALAPPENE MOT KASSEJOURNALEN FOR JANUAR HITTENTIL. ER LITT STOLT FOR JEG FANT EN FEIL NOE SOM KAN HJELPE KASSAOPPGJØRET MED 1400,- KRONER. HAR TENKT Å GÅ IGJENNOM NOVEMBER OG DESEMBER OGSÅ.HÅPER JEG FINNER MER DER. HVIS JEG IKKE FINNER MER KOMMER JEG TIL Å DEKKE DET SOM MANGLER AV EGEN LOMME. JEG SER JEG HAR GJORT EN NOE SLETT JOBB I FORHOLD TIL Å SJEKKE ALT SOM ER SLÅTT PÅ KASSA. NOE SOM STRAFFER SEG NÅ.DET ER ENE OG ALENE MITT ANSVAR AT KASSA ER RIKTIG TIL ENHVER TID. NÅ ER KLOKKA 22:39 OG JEG ER UTSLITT. DET TRILLER LITT TÅRER NÅ. VELDIG GLAD I DEG " Er ikke han søt da ... ? Rart jeg ble rørt... Nei - nå får jeg avslutte før jeg tar helga .....So long... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 25. januar 2003 #7 Del Skrevet 25. januar 2003 Heisan @lfakrøll!!! Jeg forstod ikke noe når jeg ikke kom inn på graviditetsdagboken din, hm joda forstod jo hatt alt ikke var bra snufs. Tror det er lurt og få skrevet ned følelser og tanker for og lette hode litt. har et vennepar som giftet seg i juli 02, vet ikke hvor lenge de kommer til og holde ut. Kjempetrist :cry: Et annet par angrer at de ikke gikk til terapi før de mente det kunne ha reddet ekteskapet så ikke vent for lenge. Håper det ordner seg for deg øfakrøll, tenker masse på deg vennen Klem fra pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 26. januar 2003 #8 Del Skrevet 26. januar 2003 Tok litt tid før jeg oppdaga denne dagboka, men nå er jeg her. Trist å lese om alt som skjer for tiden, og jeg håper bare at det løser seg til det beste for deg, uten at jeg kan vite hva det beste er. Vil bare at du skal ha det godt, det fortjener du så inderlig vel! Vet ikke helv hva jeg kan si jeg, annet enn at jeg føler med deg, og virkelig håper at alt ordner seg! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 29. januar 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 29. januar 2003 Her er jeg igjen - det går litt tid mellom hver gang. Ikke flink til å skrive dagbok jeg, kommer aldri til å bli og har aldri vært. Jentekvelden hjemme på lørdag ble supervellykket. Vi var i orntli' karakokehumør - men da vi kom til baren hvor det skulle være karaoke, så var det ikke det akkurat den lørdagen da...men en duo som spilte isteden. Vi 4 jentene var ikke snauere enn at vi lånte et par mikrofoner og sang med dem isteden vi Kjempegøy ! Søndagen opprant med strålende sol, god form og et stuegulv og stue forøvrig som ikke lignet grisen...så jeg startet friskt med opprydding og vask før jeg gikk meg en lang tur.... Kom til en konklusjon på søndag mens jeg ryddet da : Jeg skal få meg piercing i tunga. Og som sagt så gjort - igår skjedde det, og var absolutt ikke så vondt som mange skal ha det til. Selve stikket var over på 2-3 sek....hevelsen i ettertid var verre, selv om ikke min tunge ble sååå stor....men kjenner at den er der ja Så nå sitter jeg her og snøvler da, og kan knapt nok uttale navnet mitt riktig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 29. januar 2003 #10 Del Skrevet 29. januar 2003 HALLOEN @LFAKRØLL!!!!! Ser ut som du har vært i storform Au, au var det ikke vondt, hvordan er det og spise utt nei det er sikkert ikke så lett og spise nå hi,hi. Ser ut som du hadde en super kveld på byn, trenger litt jentekvelder du nå. Hvordan går det foressten med deg og@lfakrøllmannen begynner det og gå en vei eller?? Tenker masse på dere og håper det ordner seg for dere!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 29. januar 2003 #11 Del Skrevet 29. januar 2003 HALLOEN @LFAKRØLL!!!!! Ser ut som du har vært i storform Au, au var det ikke vondt, hvordan er det og spise utt nei det er sikkert ikke så lett og spise nå hi,hi. Ser ut som du hadde en super kveld på byn, trenger litt jentekvelder du nå. Hvordan går det foressten med deg og@lfakrøllmannen begynner det og gå en vei eller?? Tenker masse på dere og håper det ordner seg for dere!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 2. februar 2003 #12 Del Skrevet 2. februar 2003 På min lille "invadere alle dagbøker"-runde kom jeg også hit. Tenker mye på deg, og håper at ting ordner seg for deg. Vil jo så gjerne det. Vil at alle skal ha det bra jeg, for slik synes jeg det burde vært. Vel, tenker i alle fall på deg, og selv om det kanskje ikke betyr så mye, så har du mitt løfte om at jeg mener det godt! Håper du har hatt ei fin helg! Kos deg med resten av søndagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 4. februar 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 4. februar 2003 Så har det gått en stund siden sist jeg skrev, nok en gang ! Må ta meg selv litt i nakken skjønner jeg.... Det har ikke skjedd så fryktelig mye i det siste. En positiv ting er jo at det har roet seg på jobben da - ferdig med årsavslutningen - nå sitter revisorene her og gjennomgår regnskapet. Så bare de blir ferdige kan vi puste ut. Helgen ble tilbrakt først på "vinterbord" med jobben til @-mannen, og det var kjempekoselig. Storkoste meg, til tross for at jeg ikke fikk spist så mye da. Synd det egentlig, fordi de hadde leid inn 2 av landslagskokkene - og det jeg smakte på var kjempegodt. Også så lekkert anrettet da ! Lørdag fikk vi besøk av hunden til et vennepar av oss som vi skulle passe over til søndag. En kjempesøt og snål Gordon Setter - snillere bikkje finner du ikke ..... @-mannen klarte å la være å jobbe på lørdag da - så da benyttet vi tiden godt til å prate litt og kose oss - det ser ut som den verste krisen er over. Men vi vet jo begge to at vi må jobbe hele tiden for å få det til å fungere, hvis ikke er vi fort tilbake igjen der vi har vært nå en periode. Og @-mannen var enig i at det var hans innsats det hadde skortet på i det siste. Foreløpig har han vært flink !! Imorgen blir pappa'n min 50 - skal feires til helgen. Men jeg tenkte jeg skulle være flink datter, og overraske med kake. Må bare finne ut hva jeg skal bake - og det litt brennkvikt. Den må jo bakes idag ! Sånn bortsett fra alt dette er jeg helt pumpet for energi om dagen - lurer på om det kan ha en sammenheng med at jeg venter mensen.... Igår måtte jeg faktisk legge meg i senga en halvtime og lukke øynene... Ille !?!?! 25 år og sover middag ! Satser på at det blir bedre - kanskje jeg trenger litt ekstra vitaminer ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 4. februar 2003 #14 Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg er 23, spiser vitaminer hver eneste dag, og sover gjerne middag likevel! Sovner på bussen på vei hjem fra jobb, ja i dag sovna jeg på jobb (altså når jeg var ferdig, men ville legge fra meg nøklene, men døra inn der var låst med en nøkkel jeg ikke hadde, så jeg la meg til i en sofa for å vente....) Litt ekstra søvn trenger vi av og til. Godt å høre at dere er over den verste krisa. Jada, man må vel gjerne jobbe litt med et forhold, men så legne man er villig til å gjøre det, så trur jeg dere klarer dette. Kjekt med positivt nyheter fra deg i alle fall. Hjelper nok på at det er mindre stress på jobb også. Alt i alt, jada, godt å lese dette innlegget ditt! Pappa'n min blir 50 i sommer, og jeg har akkurat oppdaget at min kjære går glipp av en av Brann sine hjemmekamper etter alt å dømme (da jeg altså ikke trur vi er her søndag når pappa fyller 50 på lørdag...) Kakabaking... ja du ER en god datter du Kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 15. februar 2003 #15 Del Skrevet 15. februar 2003 Har du forsvunnet???? *kikker både til høyre og venstre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 15. februar 2003 #16 Del Skrevet 15. februar 2003 Det lurer jeg også på. Bryr jeg meg mer enn jeg burde? Men jeg lurer nå på hvor du er likevel. Håper du har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 21. februar 2003 Forfatter #17 Del Skrevet 21. februar 2003 Hepp !! Her er jeg - også så koselig at noen har savna meg da Har bare ikke hatt tid til å oppdatere noe særlig de siste dagene. En kollega i min avd. er på ferie - og kombinert med et helt sinnsykt bilsalg de siste 14 dagene har det gått slag i slag. Vet jeg ikke er veldig flink til å oppdatere dagboka, og at jeg ikke har skrevet på lenge - men det har vel forsåvidt ikke Shakespeare heller *ler*. Uff, nei - den var dårlig *oppgitt over egen humor* Tja, hva har egentlig skjedd de siste ukene. Jo, for å begynne en plass så gikk jeg lenge og ventet på mensen....og begynte nesten å tro at vi endelig hadde lykkes - typisk det når man ikke ønsker det. Ønsker det jo på en måte, men slik som tilstanden har vært mellom meg og @-mannen den siste tiden så var det ikke det høyeste ønske....Men mensen kom til slutt da, på dag 43 !! Hjelpe meg som den kroppen min surrer med meg.... Og, jeg har det veldig bra om dagen. Jeg og @mannen har "skværet" opp - og begynt på scratch på en måte. Fikk diskutert litt rundt hva jeg syntes om mye jobbing, lite tid til hverandre - samtidig som jeg ønsket litt mer tid til venninner, familie etc uten at jeg skal føle skyld for at jeg bruker av vår felles tilmålte tid :-? Noen som skjønner hva jeg mener ? Skjønner det nesten ikke selv Så vi har en deal om at han kommer hjem hver dag til middag, som vi spiser sammen - også kan han heller logge seg på jobben hjemmefra, hvis han absolutt må jobbe. Og det har faktisk hjulpet. Selv om han ikke jobber noe mindre, så er han hvertfall i hus. Energien begynner å komme tilbake til meg også, har begynt å trene 2 ganger fast i uka, spiser sunt (les: salat til lunsj, rugbrød og ikke godis i uka) Resultatet lot heller ikke vente på seg, - 2kg. på halvannen uke....og det er med på å holde motivasjonen oppe... Helga skal tilbringes i heimen ikveld, med besøk fra fetter'n min og kona. Gleder meg til å se hvordan hun ser ut, har ikke sett henne siden jul - og de er gravide med termin i juli. Skal servere hjemmelaget pizza *nam* og øl. Selvfølgelig får den gravide noe annet..... Imorgen blir det bursdag hos mormor, og så skal jeg til ei jeg jobber sammen med. Vi er en gjeng på jobben som har laget vinklubb - og der har vi det artig...Vi er veldig påpasselige med å smake, notere vintyper, årganger og smak. Skriver loggbok og limer inn bilder fra hver gang. Men loggboka/referatene bærer preg av at vi blir rimelig beruset utover kvelden Imorgen blir det dessuten litt spennende siden ei av dem, som også er ei veldig god venninne av meg skal avsløre at hun er gravid. Kun jeg som vet det foreløpig....bortsett fra mann da seff :enig_animasjon: Søndag blir vel brukt til rekreasjon etter all sannsynlighet Nå ser det ut som det lysner for at jeg får byttet ISDN-kortet mitt hjemme også da. For de av dere som ikke kjenner historien så er det sånn at jeg har en mann som jobber i databransjen. ISDN-kortet mitt gikk i stykker for ca. et halvt år siden er det vel blitt nå og siden det er internett-tilgangen hjemmefra betraktelig redusert. Jeg har mast litt på han da, fordi det mest sannsynlig er garanti på det - var hvertfall gyldig garanti på det tidspunktet det gikk i stykker - men det er jo ikke blitt gjort noe med fra hans side.... Han bruker nemlig "docking station" (heter det det??) til sin bærbare, også bruker han samme skjerm og tastatur som den stasjonære. MEN her om dagen kom han plutselig hjem med en 19" TFT-skjerm, + trådløs mus og tastatur. Hintet litt da også om at han kanskje kunne få ordnet det kortet for meg - så var ikke jeg avhengig av at han logger på sin maskin for at jeg skal på nettet...er jo ikke alltid hjemme den bærbare pc'en heller når jeg vil på.... Og han skulle ta det ut iløpet av helga sa han og få tak i et nytt et på jobben. Men det er vel kanskje sånn det skal være - som skomakerens barn som går uten sko ! Nei, må vel gjøre meg ferdig her på jobben før helga. Merkelig stille vært idag egentlig.......ikke at det gjør noe da.... Da tar jeg helga folkens - kos dere alle sammen ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 21. februar 2003 #18 Del Skrevet 21. februar 2003 Takker for omtanken, alt er bra med meg og jenta mi i magen. Dagboken min er oppdatert med hele den lange historien. Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 21. februar 2003 #19 Del Skrevet 21. februar 2003 Godt å se deg tilbake i alle fall (og takk for hilsen i dagboka. godt at jeg ikke bryr meg for mye, jeg har lett for det ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 5. mars 2003 Forfatter #20 Del Skrevet 5. mars 2003 Så sitter jeg her igjen da - og skal prøve rable ned noe i dagboka. Uka som har vært har blitt borte i en fei. Var på Gaustablik i helga som var - knallvær, sånn orntli' påskevær med stekende sol.... masse god mat, drikke og hyggelig selskap. Og nå som det endelig hadde roet seg litt på jobb er det fullt kjør igjen, periodeavslutning denne gangen....blææææh.. Tja, halvannnen uke så er jeg ferdig med det også.... Noen ganger har jeg bare lyst til å finne meg noe helt annet å gjøre...barnehage, kassadame ...you name it...men hadde vel blitt drittlei av det også.... Jeg får nok bare sitte her med talla mine jeg.... Gleder meg ikke til å reise hjem idag - det venter ei kjempeopprydding på meg, en diger klesvask som skal brettes og strykes - et bad som ikke ser ut...og skifte av sengetøy. Men, jeg har bestemt meg for å brette opp armene og ta det idag ! Er nemlig ekspert på å utsette og utsette....og det sier seg selv at ting hoper seg opp, og at det må skippertak til. At jeg aldri lærer Har store planer hver gang jeg holder på om å gjøre ting med en gang i steden for å utsette ting..se på Tv etc... Men det sklir like herlig ut hver gang :fy: 10 min til jeg er ferdig nå - gidder ikke jobbe over idag, selv om det ligger drøssevis med papir på pulten her nå. Ser nesten ikke ut av vinduet for papir... - tja, en smule overdrevet kanskje, men det føles sånn hvertfall. Forresten, det snør ute idag...lenge siden det har snødd i Sandefjord nå.....koselig med snø, slipper å se alt møkka - også blir bilen ikke så fort møkkete da - et stoooort pluss Tja...får vel begynne å samle sammen litt saker her før jeg tar kvelden - ha en fortsatt god dag alle sammen !! Herlig - hjem !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå