Gjest Gjest Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Jeg kjøpte meg et olaskjørt som er litt småkort jeg tenkte jeg skulle ha på meg i en spesiell bursdag nå Tenkte kanskje at jeg skulle kjøpe sånn halvlang sort tights som rekker til midt på leggen m/blonder nederst og ha under og at det ble stilig med noen søte, sorte høyhelte sko til. problemet er bare at jeg plutselig ikke finner det noen steder! er det jeg som ikke følger med, eller er det helt ut nå?
Gjest Gjesta Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Huff ja er vi ikke ferdige med det da?
Gjest Blanca Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 Det er nok mest av de litt grovere, nøytrale tightsene å finne nå.
Gjest niomi Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 Kjøpte det på KappAhl på Oslo City for rundt en måned siden.
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 Huff ja er vi ikke ferdige med det da? ← Kan du ikke heller linke til de trådene hvor det har blitt diskutert? Har ikke fått med meg dette jeg skjønner du.
Gjest niomi Skrevet 18. september 2006 #6 Skrevet 18. september 2006 (endret) Kan du ikke heller linke til de trådene hvor det har blitt diskutert? Har ikke fått med meg dette jeg skjønner du. ← Hehehe, har nok mer med frøken Evelinas generelle aversjon mot tights. Tror hun håper at tights-trenden skal være over hver gang hun åpner øynene. EDIT: Leif Endret 18. september 2006 av niomi
Gjest Gjesta Skrevet 18. september 2006 #7 Skrevet 18. september 2006 Tror tights har kommet for å bli (en stund), og bare vent til sommeren, Evelina; da dukker den korte varianten opp (les: SYKKELSHORTS :hår: )
Fam Skrevet 18. september 2006 #8 Skrevet 18. september 2006 Tror tights har kommet for å bli (en stund), og bare vent til sommeren, Evelina; da dukker den korte varianten opp (les: SYKKELSHORTS :hår: ) ← Grøss og gru
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2006 #9 Skrevet 18. september 2006 Har merket meg flere ganger de siste dagene hvor slående likheten er mellom enkelte jenter (gjerne litt kraftige) i korte dongeriskjørt med tights under, og centurionene i Asterix Det ser ikke bra ut, for å si det sånn... En solid kropp som pga skjørtet later til å plutselig slutt i to pipestilker nederst.
Gjest Gjesta Skrevet 18. september 2006 #10 Skrevet 18. september 2006 Grøss og gru ← huff akkurat det samme skulle jeg si
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 18. september 2006 #11 Skrevet 18. september 2006 Kan jeg spørre om hvor gamle dere er? det er jo forskjell på smaken til 18-åringer og 40+ Jeg tror liksom ikke jeg ville spurt mamma om råd til antrekket før jeg skulle på fest
Gjest Gjesta Skrevet 18. september 2006 #12 Skrevet 18. september 2006 Kan jeg spørre om hvor gamle dere er? det er jo forskjell på smaken til 18-åringer og 40+ Jeg tror liksom ikke jeg ville spurt mamma om råd til antrekket før jeg skulle på fest ← jeg er gammel.
Gjest niomi Skrevet 19. september 2006 #13 Skrevet 19. september 2006 (endret) Jeg er ikke SÅ gammel, men akkurat gammel nok til å ha fått med meg forrige tights-bølge. Forrige helg pyntet jeg meg for øvrig for min kjære. "Midt nedpå leggen"-tights med blonde, snuppekort dongeriskjørt, oversize genser med stort belte til. Og pumps. Var kjempefin, syns jeg. Min samboer sa ingenting. Så jeg måtte jo da si: "Ser du ikke at jeg har pyntet meg? Er jeg ikke fin?" "Joda, veldig fin," var svaret. Ansiktsuttrykket sa noe annet. Min kjære var nemlig tenåring på 80-tallet, med alt det innebar av motefadeser, og han måtte innrømme at jeg lignet litt vel mye på bertene han gikk i klasse med da, og at nei, det var kanskje ikke favorittstilen hans. Endret 19. september 2006 av niomi
Gjest Skya Skrevet 19. september 2006 #14 Skrevet 19. september 2006 Tror tights har kommet for å bli (en stund), og bare vent til sommeren, Evelina; da dukker den korte varianten opp (les: SYKKELSHORTS :hår: ) ← Ja, sykkelshorts og rumpetaske!
Gjest Meep Skrevet 19. september 2006 #16 Skrevet 19. september 2006 Jeg kunne trenge en rumpetaske. men bare til å ha mp3-spilleren min og nøkler i når jeg jogger...
Gjest Skya Skrevet 19. september 2006 #17 Skrevet 19. september 2006 (endret) Jeg kan sikkert gå i fatter'n sitt syden-pikkpakk og finne en til deg. Endret 19. september 2006 av Skya
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #18 Skrevet 19. september 2006 Sjekk på Oslo City på den butikken ved sida av JC... Var det Peder Risøe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå