Gjest squeeky Skrevet 19. september 2006 #21 Skrevet 19. september 2006 Jeg er og fremdeles syk....Har sittet på telefonen siden jeg sto opp med kunder og kollegaer...en ting er å være enten syk nok eller ikke, men i min stilling som innebærer mye kundebesøk så kan jeg ikke komme rundt til dem med feberbyger og rennenese.....Plutselig begynner jeg å svette som en gris, eller så fryser jeg så hardt at jeg begynner å skjelve... Men skal bare ta det med ro i dag også...har klart å holde meg unna husarbeid(har bare satt på oppvaskemaskin og klesvask)
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #22 Skrevet 19. september 2006 Er jeg ikke så dårlig at jeg bare ligger i sengen, så går jeg på jobb som vanlig. Pleier ikke å trene på kvelden hvis jeg har feber, er jeg derimot kun snørrete så tar jeg en jogge tur det pleier å løsne på gørra.
Gjest Gjesta Skrevet 19. september 2006 #23 Skrevet 19. september 2006 Ja, så ble det min tur til å være syk...svimmel og glovarm. Men jeg er ikke et menneske som burde være syk, for jeg er så RASTLØS Ender opp med at jeg vasker klær, støvsuger, smårydder og surfer som en gal på nettet... Så, hva gjør dere andre når dere er syke? Er jo begrenset hvor lenge en orker å ligge i sofaen og sove, eller se på film. Sukk Kanskje jeg skal finne frem GTA og utøve litt vold på PS2 Hilsen "dakkars" meg ← Hvis jeg orker å vaske klær, støvsuge og smårydde og lurer på hva jeg skal finne på, reiser jeg på jobb, selv om jeg er litt syk. Så holder jeg meg mest mulig for meg selv, jobber i eget tempo, avlyser krevende arbeidsoppgaver etc.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #24 Skrevet 19. september 2006 Når jeg er syk ligger jeg i senga og sover eller i sofaen foran tv dersom jeg orker det.
Gjest gjest1 Skrevet 20. september 2006 #25 Skrevet 20. september 2006 Når jeg er syk (er jeg veldig syk ligger jeg bare på sofaen og klør i beina) pleier jeg å: ~ Se film (gjerne noen favoritter som jeg har sett mase, så er det ingen krise om jeg ikke får med meg mere halvparten) ~ Høre på musikk ~ Høre på bok på cd (er jeg i bedre form: lese) ~ Surfe ¨på nett ~ Snakke med venner/mamma ~ Skravel med mannen ~ Pakke meg inn i pledd og drikke te og spise lollipopp ~ Strikke/hekler ~ Sove masse ~ Dusje (lange varme dusjer, skulle hatt badekar;) ) ~ Er det lite vind og mildt; masse klær + pledd og sitte litt ute for å få litt frisk luft hmm.. det var det jeg kom på i farten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå