Gjest Gjest Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Har en kjempe fin cardigan/jakke i sort fra h&m fjorårets .Har aldri brukt den Den er i veolur med sorte knapper og bånd som belte, er litt glinst i den, så passer jo til både fint bruk å ellers på en vanlig fest.Men nå kommer mitt problem Hva ha under?må være noe som ikke er så tykt.Skal ha jeans til å sorte sko med litt hel, og sort/litt brun farget veske.Har så utrulig masse klær men klare ike sette de sammen Så dere som hvet please svar Skal på tur snart.
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 En tynn genser/ 3/4 arm eller t- shirt? hva som helst egentlig, mønstret, ensfarget, knæsj, grå osv..
Gjest Frk Åberg Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 Du kan jo egentlig bruke hva som helst av farger til svart, men hvis du skal ha cardiganen igjenknappet, ville jeg kanskje hatt noe svart under hvis bare litt av den syns (vet jo ikke hvor utringet den er). Jeg bruker kun singlet under cardiganer (med mindre de er veldig tjukke). Syns bare det blir klumpete ellers.
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 Jeg ville hatt en kul topp, gjerne med litt mønster i. Så enkelt som det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå