Gjest Gjest_Trist_* Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Huff, den ene kattungen vår er så syk! Blodig diare, oppkast... Det er ikke orm i hverken bæsj eller spy. Og bæsjen er ordentlig blodig, ikke bare litt. Formen går opp og ned, men han er blek og ser tufs ut. I morgen er det rett til veterinæren. Hadde det vært mulig, ville jeg dratt i dag. Det går dessverre ikke, har jeg funnet ut.... Stakkars stakkars vesle puselusen! Han har vært svak siden han ble født, og har alltid vært liten av vekst - og tynn. Kan ikke forsvare å holde ham i live, han har det ikke bra. Og jeg har ikke råd til å sette i gang noen behandling heller. Ikke langvarig i allefall.
Ulva Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 pass på at katten får i seg nok drikke sånn at den ikkje blir dehydrert. ønske pusen god bedring og håper den klarer seg i natt
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 Gi den ekstra væske med en engangssprøyte uten kanyle. Men den høres dårlig ut, har kanskje fått en eller annen ekkel infeksjon. Stakkar lille pusen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå