Gå til innhold

Beste antifrizz- og glansprodukt?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har etter tre, fire år endelig gjort køl på After Partyen min, og nå er jeg på jakt etter noe nytt. Kan gjerne være serum eller krem, men helst ikke spray. Forslag mottas med takk!

Endret av Tristessa
Skrevet

Sebastian Smoothing Groomer. Dessverre er den gått ut av produksjon. Jeg kjøpte en voks/krem/balsam som skulle gjøre samme nytten (også Sebastian), men den er bare utrolig udrøy i bruk, og 260 kroner for 50 ml er litt i meste laget for min smak.

Så jeg skal følge med denne tråden. :sjarmor:

For min del bør det ikke bli for fett, for jeg har massevis av glatte hårstrå som lett får frisyren til å klappe sammen.

Skrevet

Jeg har en veldig irriterende blanding av hårstrå. Noe av det er ultraglatt, mens særlig håret i nakken er krøllete, frizzy og utrolig grovt og nasty. Er helt avhengig av å ha noe i håret, ellers ser det ut som om jeg har stukket fingeren i støpselet. Til og med frisøren min er oppgitt, men hun er til gjengjeld den eneste som klarer å få det helt fantastisk ved hjelp av masse sprayserum og rettetang. Er helt håpløs med tanga selv, dessuten sliter det jo mye i lengden. Why is this happening to meee! :sur:

Skakke værra lett dette nei..

Skrevet

Har prøvd:

1.SHINE JUNKIE Bed Head: heeerlig lukt og funker kjempebra

2.GLASS LOOK Redken: funker bra, lukter ingenting

3.GIRLTOYS Beadhead: funker veldig bra, lukter godt

4.CAMERA READY Tigi Catwalk: lukter nyydelig, funker kjempebra

Forøvrig er nr 1 og 4 mine favoritter!

Her er mine erfaringer, men anbefaler også å gå inn på lookfantastic sine sider og inn på de enkelte produktene, der finnes det reviews av de aller fleste, skrevet av kundene. Sjekker alltid produktene der før jeg kjøper de.

Skrevet

Prøv Tony & Guy- serien på Vita. Bruker selv en liten gjennomsiktig flaske som er antifrizz. Jeg har litt krøller (akkurat nok til at håret blir skikkelig bruset) og med denne guffa blir håret faktisk dempet og pent krøllet. Men flasken er en slik 50 ml flaske til ca 150 kroner. Bruker den opp i løpet av 1 1/2 uke.

Skrevet

REDKEN SMOOTH DOWN HEAT GLIDE LEAVE-IN SERUM, den syns jeg er knall god! Den er varmebeskyttende i tillegg, så det passer jo deg veldig bra om du pleier å bruke rettetang. Den roer ned frizzy hår og lukter godt.

Ellers anbefaler jeg BioSilk, et fantastisk produkt som kan brukes til mykje! :)

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

John Friedas Frizz-ease-serie anbefales på det sterkeste.

Skrevet

Heat Gliden har jeg allerede og bruker hver gang jeg vasker håret, men nakkehåret er og blir et helsike likevel. Tror jeg skal prøve meg på Outshine, muligens i kombinasjon med Satinwear, siden jeg generelt er veldig fornøyd med Redken. Det er bare så kjipt at jeg må ha så mye produkter i håret for at det skal se normalt ut. :forvirret:

Skrevet

Bestilte både Outshine og Satinwear på LF. Med 25% avslag får det heller bare være at det tar en evighet før de kommer i posten. Gleder meg til å prøve!

Skrevet
25% på alle styling produter på Lf.

Hvor kommer det frem :sjenert: Er det inkludert, eller trekker de disse ekstra prosentene av til slutt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...