Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hr falt helt for Diorshow. Den er så fin på holder lenge. Det eneste minuset er at den virkelig ikke tåler vann. Hvis det begynner å regne smitter den av med en gang. Er det slik for dere andre som bruker den? Før brukte jeg YSL Faux Cils. Den var god, men ikke så fin på. Den tålte derimot vann. Huff, dumt at Diorshow er sånn. Har vurdert den vannfaste, men er redd den sliter mye på vippene. Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var akkurat det samme for meg. Hvis jeg så regn på tv, rant mascaraen. Den vannfaste har jeg ikke prøvd, men ifølge parfymeridamen var den helt elendig, så jeg tror ikke jeg orker.

Dessuten synes jeg vannfast sliter, både på vippene og huden. Selv om du har verdens beste fjerner, må det mer innsats til for å fjerne den.

Skrevet

Jeg har også samme problemet. Har ikke prøvd den vannfaste jeg heller pga at jeg helst ikke vil ha vannfast. Går nok tilbake til Lancome Hypnose, som tåler regnet litt bedre.

Skrevet

Jøss... Jeg var på urnenedsettelse i dag med Diorshow på, var kanskje tre vipper nede som måtte få nytt på etterpå

Skrevet
Jøss... Jeg var på urnenedsettelse i dag med Diorshow på, var kanskje tre vipper nede som måtte få nytt på etterpå

som i vippestrå ?

har brukt denne mye selv og jeg har ikke hatt dette problemet, den satt som et hel**** i all slags vær hos meg :)

Skrevet

Jeg kjøpte den vannfaste da jeg skulle til "syden", og da satt den som støpt, både i varmen og under bading. Den satt fint hele dagen!

Men etter at jeg kom hjem sitter den ikke like bra. Den smitter av etter noen timer, slik at jeg blir litt gråsvart over øynene.

Den er forresten lett å fjerne om kvelden.

Skrevet

Har brukt Diorshow i flere år, og har ikke hatt problem med at den smitter av. Sist gang jeg kjøpte var de utsolgt for vanlig svart, så jeg kjøpte vannfast. Den er i alle fall helt bade- og tåresikker. Ikke er den vanskelig å fjerne heller. Jeg bruker Simple renseservietter fra apoteket, og det går lett av.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg har ikke hatt noe stort problem med dette. Det har skjedd et par ganger når jeg har syklet i høljregn, at det har satt seg noen små, svarte prikker på oversiden, men det er veldig lett å gni av. Foretrekker heller en maskara som smitter litt og som man lett kan fikse på, enn en som når den først smitter av, en umulig å få bort (dette har jeg opplevd, veldig irriterende).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...