Yme Skrevet 4. oktober 2006 #101 Skrevet 4. oktober 2006 Ser ikke hvordan en ørefik skulle hjelpe.. ←
La Guapa Skrevet 5. oktober 2006 #102 Skrevet 5. oktober 2006 Hei. Har lest hele tråden og sett div. "tilståelser" Min gamle pappa sa til meg (Da han ble skilt fra mamma som allerede hadde blitt sammen med en annen mann) "Hvis du noen gang er utro så ALDRI fortell det til mannen din om du vil beholde ham.Da må du heller pines resten av livet med din dårlige samvittighet." Jeg tenkte mye på det fordi mange over her lurte på om det var best å ikke vite. Jeg personlig hadde aldri klart å komme over nederlaget og sjalusien hvis mannen min hadde bedratt meg. Jeg tror ikke han hadde orket å leve med meg så full av usikkerhet som jeg hadde blitt Men det er vanskelig å velge hva som er best: Om han /hun får vite det av andre eller av deg... La Guapa Lykke til, Trådstarter. Du er bare et menneske og du har gjort en feil. Jeg tror det er lett å sitte på sin høye hest og si at :"det kan aldri skje meg" Jeg er glad det ikke er meg...det må være grusomt.
genacvale Skrevet 5. oktober 2006 #103 Skrevet 5. oktober 2006 Å si opp jobben bare pga det blir feil. Vær sterk - og unngå slikt. Altså, si klart nei, og men det! Lykke til.
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #104 Skrevet 5. oktober 2006 Ja, ikke sant? Sukk!.. Jeg vet jo at dette her er super feil. Jeg aner ikke hva jeg driver med jeg! Lurer på om det har klikket for meg.. Jeg er da ikke "sånn" i utgangspunktet. Jeg som har verdens beste samboer.. Nei, dette går bare ikke. Får så vondt i magen av dette jeg. ← SJEFENS BARN OG DINE BARN VIL NOK TILGI DERE. EN ORGASME ER JO IKKE VERDENS UNDERGANG.
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #105 Skrevet 6. oktober 2006 Hvorfor byttet du jobb da? Sladret dama til sjefen til din samboer? Hvis du først er så heldig at du er tilgitt av din sammboer bør du ta godt vare på den muligheten. Men du er tydeligvis av den oppfatning at det er greit å gi han fingern og behandle han på den måten!!! Du håner en person som sikkert elsker deg og tror godt om deg, du er helt lavmål. Tragisk at det fins slike menesker som deg, hadde du hatt et minimum av respekt for deg selv og din samboer hadde du avsluttet forholdet ditt før du driver og knuller med andre. Jeg har tilgitt min bedre halvdel for et utroskap, den gangen ble jeg paff og litt satt ut. Hadde jeg oppdaget at hun er utro mot meg en gang til, vet jeg ikke om jeg hadde nøyd meg med en ørefik nei... Jeg vet at jeg hadde blitt sinsykt forbanna... ← Ja, dama hans sladra til samboeren min. Og når det gjelder alt det andre; Jeg vet det.
Gjest TS Skrevet 11. oktober 2006 #106 Skrevet 11. oktober 2006 Hei. Har lest hele tråden og sett div. "tilståelser" Min gamle pappa sa til meg (Da han ble skilt fra mamma som allerede hadde blitt sammen med en annen mann) "Hvis du noen gang er utro så ALDRI fortell det til mannen din om du vil beholde ham.Da må du heller pines resten av livet med din dårlige samvittighet." Jeg tenkte mye på det fordi mange over her lurte på om det var best å ikke vite. Jeg personlig hadde aldri klart å komme over nederlaget og sjalusien hvis mannen min hadde bedratt meg. Jeg tror ikke han hadde orket å leve med meg så full av usikkerhet som jeg hadde blitt Men det er vanskelig å velge hva som er best: Om han /hun får vite det av andre eller av deg... La Guapa Lykke til, Trådstarter. Du er bare et menneske og du har gjort en feil. Jeg tror det er lett å sitte på sin høye hest og si at :"det kan aldri skje meg" Jeg er glad det ikke er meg...det må være grusomt. ← Du aner ikke hvor godt det var å lese dette. Sikkert fordi du faktisk forstår at dette ikke er helt lett. Takk. Å si opp jobben bare pga det blir feil. Vær sterk - og unngå slikt. Altså, si klart nei, og men det! Lykke til. ← Tusen, tusen takk!! SJEFENS BARN OG DINE BARN VIL NOK TILGI DERE. EN ORGASME ER JO IKKE VERDENS UNDERGANG. ← Håper aldri at noen av barna får vite det.. Har ikke hatt "slik" kontakt siden den lange praten vi hadde..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå