Gjest TS Skrevet 24. september 2006 #81 Skrevet 24. september 2006 Heisann Jeg er i samme situasjon som deg, bare at for meg er det kommet enda litt lenger. Jeg ligger med sjefen jeg og klarer ikke å stoppe. Har mang en gang forsøkt å si stopp, at nok er nok, men så det bare det at jeg går konstant kåt og tenker på han. Så skjer det igjen.... forrige uke sugde jeg han under pulten hans før jeg red han i kontorstolen hans. Og i går ettermiddag tok han meg bakfra over bordet på møterommet Ja, jeg vet det er ulovlig sex siden vi er i et parforhold begge to, men det er så utrolig "rå og ulovlig" sex at jeg blir kåtere enn jeg noen gang tidligere har vært. Derfor klarer jeg ikke å stoppe.... ← Nei, ikke greit dette her gitt.. Faen altså.. Har du vært lenge i denne situasjonen du da?
Gjest I samme båt Skrevet 24. september 2006 #82 Skrevet 24. september 2006 Det har pågått i nesten 3 måneder nå.... og i morgen kommet det til å skje igjen....vi skal på et seminar i morgen, og sjefen har bukket et rom som vi "liksom" skal bruke som møterom med kunder.... men jeg vet at det først og fremt er med tanke på at han og jeg skal ha oss. Søren assa, jeg er våt i fitta her jeg sitter bare med tanke på den deilige sex'en vi skal ha i morgen.
Labomba_83 Skrevet 24. september 2006 #83 Skrevet 24. september 2006 (endret) Vet ikke om Trådstarter fortsatt er inne på forumet, men jeg lurer bare på hvordan det har gått med deg:) Endret 24. september 2006 av Labomba_83
Labomba_83 Skrevet 24. september 2006 #84 Skrevet 24. september 2006 (endret) Det har pågått i nesten 3 måneder nå.... og i morgen kommet det til å skje igjen....vi skal på et seminar i morgen, og sjefen har bukket et rom som vi "liksom" skal bruke som møterom med kunder.... men jeg vet at det først og fremt er med tanke på at han og jeg skal ha oss. Søren assa, jeg er våt i fitta her jeg sitter bare med tanke på den deilige sex'en vi skal ha i morgen. ← Sorry å måtte si det, men BRYT MED samboeren/kjæresten din! Dette er tydeligvis noe du ikke ønsker å avslutte!! Og du gleder deg til det til og med!!! Endret 24. september 2006 av Labomba_83
Yme Skrevet 24. september 2006 #85 Skrevet 24. september 2006 (endret) Joda. En feil er en feil, men dette dreier seg ikke om en feil. Hvis det virkelig er så vondt for henne, så gir hun seg nå. Hun har jo gjort seg opp selvstendige tanker rundt dette, og på det nåværende stadiet synes jeg ikke hun er verdt så mye sympati dersom hun ikke kutter ut elskeren sin eller åpner seg for partneren. Sorry. ← Helt enig! "Ånei, jeg har sex med skjefen om og omigjen! Hva skal jeg gjøre!? Dett er jo ikke meg!!" Er jo bare helt lattlig. Syns du bare skal innse at du er en dårlig samboer og en fantastisk egoist. Han stakkars fyrn som sitter hjemme har all rett til å vite om det her, så han kan gi deg en skikkelig ørefik... Utroskap har ingen unskyldninger i min bok, spessielt når det skjer om og omigjen! Endret 24. september 2006 av Yme
Gjest TS Skrevet 25. september 2006 #86 Skrevet 25. september 2006 Det har pågått i nesten 3 måneder nå.... og i morgen kommet det til å skje igjen....vi skal på et seminar i morgen, og sjefen har bukket et rom som vi "liksom" skal bruke som møterom med kunder.... men jeg vet at det først og fremt er med tanke på at han og jeg skal ha oss. Søren assa, jeg er våt i fitta her jeg sitter bare med tanke på den deilige sex'en vi skal ha i morgen. ← Ikke bra dette her nei. Har du dårlig samvittighet, eller er du av de som synes dette er helt uproblematisk? Vet ikke om Trådstarter fortsatt er inne på forumet, men jeg lurer bare på hvordan det har gått med deg:) ← Joda jeg er her. Fredag satt vi i fire timer. Vi hadde en meget konstruktiv prat og vi er enige om at vi skal stoppe alt. Dvs. vi har stoppet. Har ikke hatt kontakt siden da. For første gang på lenge.. J Helt enig! "Ånei, jeg har sex med skjefen om og omigjen! Hva skal jeg gjøre!? Dett er jo ikke meg!!" Er jo bare helt lattlig. Syns du bare skal innse at du er en dårlig samboer og en fantastisk egoist. Han stakkars fyrn som sitter hjemme har all rett til å vite om det her, så han kan gi deg en skikkelig ørefik... Utroskap har ingen unskyldninger i min bok, spessielt når det skjer om og omigjen! ← Hv em har sagt at jeg har noen unnskylding? Jeg synes det hele er patetisk og latterlig som du sier. Men du vet uansett ikke hva du prater om her. "En skikkelig ørefik".. Herregud, ja det ordner alt.
Gjest woody Skrevet 4. oktober 2006 #87 Skrevet 4. oktober 2006 Hvordan går det, trådstarter? Klarer dere å holde fingrene av fatet?
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #88 Skrevet 4. oktober 2006 ukaj...nå har jeg lest hele tråden. først av alt må jeg si: bra at dere har sluttet med det. Har du sagt noe til samboeren din? så må jeg få si: hvordan kunne du? hvis du elsker samboeren din så mye som du sier at du gjør, burde du ha tenkt deg om 2 ganger før du i det hele tatt begynte m sjefen.... men nå skal ikke jeg skjelle deg ut. ifølge det jeg har lest angrer du veldig masse på det har gjort, du vett at det du har gjort er feil og du er veldig sint på deg selv...det er i grunnen en stor nokk straff synes jeg
Gjest TS Skrevet 4. oktober 2006 #89 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg holder fingrene av fatet! Har ikke sagt noe til mannen min,. Jeg sliter med noen tanker, men har bestemt meg for å klare dette.
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #90 Skrevet 4. oktober 2006 Fredag satt vi i fire timer. Vi hadde en meget konstruktiv prat og vi er enige om at vi skal stoppe alt. Dvs. vi har stoppet. Har ikke hatt kontakt siden da. For første gang på lenge.. ← En konstruktiv prat på 4 timer?! om det betyr 4 timers prat om sex og hvor mye dere har lyst på hverandre og hvor feil det er så er det å fyre oppunder atter en gang. Ikke prat om sex ever again. 4 timer er drøyt.
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #91 Skrevet 4. oktober 2006 Herregud så mange skinnhellige mennesker det finnes her inne!!! Alle mennesker kan komme i situasjoner de aldri hadde tenkt seg, og ende opp med å gjøre ting de ALDRI hadde trodd de kunne gjøre..... Jeg synes du har vært flink jeg trådstarter! Bra at du klarte å ordne opp til slutt. Håper alt ordner seg til slutt..
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #92 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg signerer inn som gjest jeg nå, men er absolutt i samme båt som deg trådstarter. Og deg; Det har pågått i nesten 3 måneder nå.... og i morgen kommet det til å skje igjen....vi skal på et seminar i morgen, og sjefen har bukket et rom som vi "liksom" skal bruke som møterom med kunder.... men jeg vet at det først og fremt er med tanke på at han og jeg skal ha oss. Søren assa, jeg er våt i fitta her jeg sitter bare med tanke på den deilige sex'en vi skal ha i morgen. ← Huff argh jeg vil jeg vil...! Det pågikk i tre måneder med oss også, før vi ble oppdaga av dama hans, så jeg bytta jobb, og samboeren min tilga meg fullstendig. Men som jeg savner sjefen!! Det er noen måneder siden det ble slutt, da vi ble oppdaga, men så traff vi hverandre for tre uker siden igjen. Den første dagen vi traff hverandre, gikk det greit og vi bare prata om det som hadde skjedd, men den neste dagen... vel da hadde vi helt fantastisk deilig sex. Huff og jeg vil bare treffe han igjen! Han sier han vil treffe meg også, men prøver å få forholdet sitt med dama på rett kjøl igjen pga ungene deres. Søren jeg tror jeg elsker han. Og JA: Vi VET at det er galt og at vi er råtne... Også det at vi har gjort det igjen!! Finns ingen unnskyldninger. Phui måtte bare få det ut....Sliter veldig jeg, men det er jo en annen sak, og helt fortjent også.
Gjest TS Skrevet 4. oktober 2006 #93 Skrevet 4. oktober 2006 En konstruktiv prat på 4 timer?! om det betyr 4 timers prat om sex og hvor mye dere har lyst på hverandre og hvor feil det er så er det å fyre oppunder atter en gang. Ikke prat om sex ever again. 4 timer er drøyt. ← Herregud så mange skinnhellige mennesker det finnes her inne!!! Alle mennesker kan komme i situasjoner de aldri hadde tenkt seg, og ende opp med å gjøre ting de ALDRI hadde trodd de kunne gjøre..... Jeg synes du har vært flink jeg trådstarter! Bra at du klarte å ordne opp til slutt. Håper alt ordner seg til slutt.. ← Jeg signerer inn som gjest jeg nå, men er absolutt i samme båt som deg trådstarter. Og deg; Huff argh jeg vil jeg vil...! Det pågikk i tre måneder med oss også, før vi ble oppdaga av dama hans, så jeg bytta jobb, og samboeren min tilga meg fullstendig. Men som jeg savner sjefen!! Det er noen måneder siden det ble slutt, da vi ble oppdaga, men så traff vi hverandre for tre uker siden igjen. Den første dagen vi traff hverandre, gikk det greit og vi bare prata om det som hadde skjedd, men den neste dagen... vel da hadde vi helt fantastisk deilig sex. Huff og jeg vil bare treffe han igjen! Han sier han vil treffe meg også, men prøver å få forholdet sitt med dama på rett kjøl igjen pga ungene deres. Søren jeg tror jeg elsker han. Og JA: Vi VET at det er galt og at vi er råtne... Også det at vi har gjort det igjen!! Finns ingen unnskyldninger. Phui måtte bare få det ut....Sliter veldig jeg, men det er jo en annen sak, og helt fortjent også. ←
Gjest TS Skrevet 4. oktober 2006 #94 Skrevet 4. oktober 2006 En konstruktiv prat på 4 timer?! om det betyr 4 timers prat om sex og hvor mye dere har lyst på hverandre og hvor feil det er så er det å fyre oppunder atter en gang. Ikke prat om sex ever again. 4 timer er drøyt. ← Ble litt rot over her.. Men okay. Vi pratet faktisk i fire timer. Og det var meget viktig for oss begge! Vi pratet ikke om sex og hat vi hadde lyst på hverandre. Men hvordan vi skal vi skal forholde oss til hverandre, hvordan vi skal gjøre det i forhold til jobb osv. Herregud så mange skinnhellige mennesker det finnes her inne!!! Alle mennesker kan komme i situasjoner de aldri hadde tenkt seg, og ende opp med å gjøre ting de ALDRI hadde trodd de kunne gjøre..... Jeg synes du har vært flink jeg trådstarter! Bra at du klarte å ordne opp til slutt. Håper alt ordner seg til slutt.. ← Dette var veldig godt å lese! Tusen takk. Jeg signerer inn som gjest jeg nå, men er absolutt i samme båt som deg trådstarter. Og deg; Huff argh jeg vil jeg vil...! Det pågikk i tre måneder med oss også, før vi ble oppdaga av dama hans, så jeg bytta jobb, og samboeren min tilga meg fullstendig. Men som jeg savner sjefen!! Det er noen måneder siden det ble slutt, da vi ble oppdaga, men så traff vi hverandre for tre uker siden igjen. Den første dagen vi traff hverandre, gikk det greit og vi bare prata om det som hadde skjedd, men den neste dagen... vel da hadde vi helt fantastisk deilig sex. Huff og jeg vil bare treffe han igjen! Han sier han vil treffe meg også, men prøver å få forholdet sitt med dama på rett kjøl igjen pga ungene deres. Søren jeg tror jeg elsker han. Og JA: Vi VET at det er galt og at vi er råtne... Også det at vi har gjort det igjen!! Finns ingen unnskyldninger. Phui måtte bare få det ut....Sliter veldig jeg, men det er jo en annen sak, og helt fortjent også. ← Lykke til med deg også! Vet hvordan du har det!!
Yme Skrevet 4. oktober 2006 #95 Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Ikke bra dette her nei. Har du dårlig samvittighet, eller er du av de som synes dette er helt uproblematisk? Joda jeg er her. Fredag satt vi i fire timer. Vi hadde en meget konstruktiv prat og vi er enige om at vi skal stoppe alt. Dvs. vi har stoppet. Har ikke hatt kontakt siden da. For første gang på lenge.. J Hv em har sagt at jeg har noen unnskylding? Jeg synes det hele er patetisk og latterlig som du sier. Men du vet uansett ikke hva du prater om her. "En skikkelig ørefik".. Herregud, ja det ordner alt. ← En ørefik hjelper nok ikke, men jeg er ganske sikker på at han fyrn du er sammen kunne tenkt seg det uansett. Innlegget er endret. Trille (mod) Endret 4. oktober 2006 av Trille
Gjest TS Skrevet 4. oktober 2006 #96 Skrevet 4. oktober 2006 Ser ikke hvordan en ørefik skulle hjelpe..
Gjest TS Skrevet 4. oktober 2006 #98 Skrevet 4. oktober 2006 Tror det var unødvendig.. Tror alle forstår det da..
T.S Skrevet 4. oktober 2006 #99 Skrevet 4. oktober 2006 Tror det var unødvendig.. Tror alle forstår det da.. ← Da tar du feil.
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #100 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg signerer inn som gjest jeg nå, men er absolutt i samme båt som deg trådstarter. Og deg; Huff argh jeg vil jeg vil...! Det pågikk i tre måneder med oss også, før vi ble oppdaga av dama hans, så jeg bytta jobb, og samboeren min tilga meg fullstendig. Men som jeg savner sjefen!! Det er noen måneder siden det ble slutt, da vi ble oppdaga, men så traff vi hverandre for tre uker siden igjen. Den første dagen vi traff hverandre, gikk det greit og vi bare prata om det som hadde skjedd, men den neste dagen... vel da hadde vi helt fantastisk deilig sex. Huff og jeg vil bare treffe han igjen! Han sier han vil treffe meg også, men prøver å få forholdet sitt med dama på rett kjøl igjen pga ungene deres. Søren jeg tror jeg elsker han. Og JA: Vi VET at det er galt og at vi er råtne... Også det at vi har gjort det igjen!! Finns ingen unnskyldninger. Phui måtte bare få det ut....Sliter veldig jeg, men det er jo en annen sak, og helt fortjent også. ← Hvorfor byttet du jobb da? Sladret dama til sjefen til din samboer? Hvis du først er så heldig at du er tilgitt av din sammboer bør du ta godt vare på den muligheten. Men du er tydeligvis av den oppfatning at det er greit å gi han fingern og behandle han på den måten!!! Du håner en person som sikkert elsker deg og tror godt om deg, du er helt lavmål. Tragisk at det fins slike menesker som deg, hadde du hatt et minimum av respekt for deg selv og din samboer hadde du avsluttet forholdet ditt før du driver og knuller med andre. Jeg har tilgitt min bedre halvdel for et utroskap, den gangen ble jeg paff og litt satt ut. Hadde jeg oppdaget at hun er utro mot meg en gang til, vet jeg ikke om jeg hadde nøyd meg med en ørefik nei... Jeg vet at jeg hadde blitt sinsykt forbanna...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå