Gå til innhold

Orgasme med sjefen..

Fremhevede innlegg

Skrevet
Men hvorfor vil du ha sex med han når du ikke vil ha han? *Skjønner ikke sånt jeg*

Nei, det kan du jammen si. Vi har jo følelser for hverandre, ellers så hadde dette aldri skjedd. Skjønner ikke hva jeg driver med selv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

FY , mener jeg. :sinna::frustrert::sinna:

At man er sjarmert av to (eller flere) mennesker på én gang, er ingen unnskyldning, for livet er fyllt med valg. Noen vanskeligere enn andre, men de må tas.

Eller klarer du å rettferdiggjøre sviket du utfører mot din partner? Jeg fatter ikke hvordan noen mennsker påstår at de elsker sin partner, men allikevel har en annen bak ryggen på denne. For man svikter og bedrar ikke den man elsker! :fy_fy:

Niomi har talt

Skrevet
FY , mener jeg.  :sinna:    :frustrert:  :sinna:

At man er sjarmert av to (eller flere) mennesker på én gang, er ingen unnskyldning, for livet er fyllt med valg. Noen vanskeligere enn andre, men de må tas.

Eller klarer du å rettferdiggjøre sviket du utfører mot din partner? Jeg fatter ikke hvordan noen mennsker påstår at de elsker sin partner, men allikevel har en annen bak ryggen på denne. For man svikter og bedrar ikke den man elsker!  :fy_fy:

Niomi har talt

Hvis du har lest hele tråden så ser du at jeg absolutt ikke kan rettferdiggjøre det jeg har gjort mot min partner. Forstår at du ikke har vært i lignende situasjon og at du derfor drar i tvil om at jeg elsker min mann. Det er IKKE jeg i tvil om. Du kan bruke så mange sterke ord du bare vil. Det forandrer ikke det faktum at jeg elsker han over alt, men til tross for det så jeg altså gjort dette. Dette er ikke noe jeg er stolt over eller glad for. Jeg er bare dypt ullykelig.

Skrevet
Nei, det kan du jammen si. Vi har jo følelser for hverandre, ellers så hadde dette aldri skjedd. Skjønner ikke hva jeg driver med selv..

Du har innsett at du eller han må bort fra jobben og det er bra, for så lenge dere jobber sammen er dere en tikkende bombe. Så lenge han går rundt med ståpikk og du med våt mus, noe dere begge er klar over, vil fristelsen til å føre de do kjønnen sammen tilslutt bli for stor. Så det er ingen "understatment" å hevde at dere er en tikkende bombe som kan komme til å knulle hverandre hvert øyeblikk om ikke tingenes tilstand endres.

Skrevet
Du har innsett at du eller han må bort fra jobben og det er bra, for så lenge dere jobber sammen er dere en tikkende bombe. Så lenge han går rundt med ståpikk og du med våt mus, noe dere begge er klar over, vil fristelsen til å føre de do kjønnen sammen tilslutt bli for stor. Så det er ingen "understatment" å hevde at dere er en tikkende bombe som kan komme til å knulle hverandre hvert øyeblikk om ikke tingenes tilstand endres.

Skrevet

Jeg vet det. Det går bare ikke at vi begge fortsetter.

Skrevet
Nå henger jeg ikke med her.

Ble situasjonen bedre eller verre av den orgasmen?

Veldig fint innspill i en tråd hvor trådstarter uttrykker fortvilelse.  :ironi:

Ups! Det var ikke sånn ment.

Jeg satt bare med inntrykk av at sjefssex med orgasme skulle være verre enn sjefssex uten orgasme ut ifra hovedinnlegget, noe som ville være avgjørende for min tilnærming til problemstillingen.

Trådstarter: Om jeg har gått over streken, så beklager jeg det.

Gjest (18.09.2006 18:57): Ikke ta alt i verste mening, er du snill.

Skrevet
Hvis du har lest hele tråden så ser du at jeg absolutt ikke kan rettferdiggjøre det jeg har gjort mot min partner. Forstår at du ikke har vært i lignende situasjon og at du derfor drar i tvil om at jeg elsker min mann. Det er IKKE jeg i tvil om. Du kan bruke så mange sterke ord du bare vil. Det forandrer ikke det faktum at jeg elsker han over alt, men til tross for det så jeg altså gjort dette. Dette er ikke noe jeg er stolt over eller glad for. Jeg er bare dypt ullykelig.

Jo, jeg har lest hele tråden. Og jeg er fullstendig klar over at alle kan gjøre feil. Men du har ikke bare gjort noe du ikke burde - du har valgt å fortsette å gjøre noe du ikke burde , igjen og igjen og igjen - og DET gjør meg forbanna. Finnes ikke én unnskyldning i hele verden, faktisk. Og ingen fine ord om anger kan dekke over at du gjør dette av egen fri vilje.

Stakkar mannen, sier jeg bare...

BTW: Jo, jeg har vært utro. Er en grunn til at han jeg da var sammen med nå er en eks, for å si det sånn.

Skrevet
Jo, jeg har lest hele tråden. Og jeg er fullstendig klar over at alle kan gjøre feil. Men du har ikke bare gjort noe du ikke burde - du har valgt å fortsette å gjøre noe du ikke burde , igjen og igjen og igjen - og DET gjør meg forbanna.  Finnes ikke én unnskyldning i hele verden, faktisk. Og ingen fine ord om anger kan dekke over at du gjør dette av egen fri vilje.

Stakkar mannen, sier jeg bare...

BTW: Jo, jeg har vært utro. Er en grunn til at han jeg da var sammen med nå er en eks, for å si det sånn.

Igjen og igjen og igjen? Hvor lenge har dette pågått og hvor mange ganger har det skjedd? Det har jeg ikke sagt noe om. Jeg har heller ikke sagt at det finnes noen unnskylding for dette! Heller tvert i mot. Vet ikke helt hva som gjør DEG forbanna, men jeg har aldri brukt mange fine ord for å dekke over noe som helst jeg. Jeg er klar over hva jeg har gjort. Og dette sliter jeg veldig med. Jeg er IKKE ute etter din sympati, jeg bare setter ord på følelsene mine.

Skrevet

Hallo, hvis du sliter så j*vlig med det, så bryt, da vel! Det er ikke verre enn å la være og være alene med sjefen bak lukket dør. Eller beholde trusa på. Dette klarer til og med de fleste fjortiser fint, så jeg skjønner virkelig ikke at et voksent menneske ikke klarer det dersom man faktisk vil. Og i følge dine egne innlegg, har dette skjedd mer enn én gang.

Og nei, ingen ord eller forklaringer i hele verden vil kunne forsvare utroskap. For utroskap er rent svik, både mot egen selvrespekt og aller viktigst - mot partneren, som man må ta konsekvensen av første gang det skjer. Jeg gjorde det slutt, da jeg innså at når jeg kunne gjøre noe sånt mot min samboer, var ikke det personen jeg skulle dele livet mitt med. Dette er ikke universalløsningen, men å fortsette utroskapen er ihvertfall ingen løsning!

Skrevet
Hallo, hvis du sliter så j*vlig med det, så bryt, da vel! Det er ikke verre enn å la være og være alene med sjefen bak lukket dør. Eller beholde trusa på. Dette klarer til og med de fleste fjortiser fint, så jeg skjønner virkelig ikke at et voksent menneske ikke klarer det dersom man faktisk vil. Og i følge dine egne innlegg, har dette skjedd mer enn én gang.

Og nei, ingen ord eller forklaringer i hele verden vil kunne forsvare utroskap. For utroskap er rent svik, både mot egen selvrespekt og aller viktigst - mot partneren, som man må ta konsekvensen av første gang det skjer. Jeg gjorde det slutt, da jeg innså at når jeg kunne gjøre noe sånt mot min samboer, var ikke det personen jeg skulle dele livet mitt med. Dette er ikke universalløsningen, men å fortsette utroskapen er ihvertfall ingen løsning!

Hun har jo sagt flere ganger her at det å fortsette utroskapen lenger nå ikke er et alternativ.

Skrevet

Jeg er enig i det du skriver jeg.

Men for meg så er det absolutt ingen alternativ å bryte. Hvis min samboer velger å gå fra meg, så er det noe jeg må tåle. Men jeg kommer aldri til å gå fra han. Jeg vet hva jeg har gjort.

Gjest Gjest_Sølvi_*
Skrevet

Bare ett spørsmål, hvorfor har du ikke samleie med han? Det ville jeg ha gjort, når ting først har gått så langt som det allerede har. Jeg tror dere likeosm vil gå rundt med "unfinished business" om dere ikke kjører løpet fult ut. Det vil alltid henge der som en mare. Så la han ta deg en gang, også kan du legge det hele bak deg.

Skrevet
Ups! Det var ikke sånn ment.

Jeg satt bare med inntrykk av at sjefssex med orgasme skulle være verre enn sjefssex uten orgasme ut ifra hovedinnlegget, noe som ville være avgjørende for min tilnærming til problemstillingen.

Trådstarter: Om jeg har gått over streken, så beklager jeg det.

Gjest (18.09.2006 18:57):  Ikke ta alt i verste mening, er du snill.

Ingen fare.

Bare ett spørsmål, hvorfor har du ikke samleie med han? Det ville jeg ha gjort, når ting først har gått så langt som det allerede har. Jeg tror dere likeosm vil gå rundt med "unfinished business" om dere ikke kjører løpet fult ut. Det vil alltid henge der som en mare. Så la han ta deg en gang, også kan du legge det hele bak deg.

Er ikke helt sikker på at det gjør saken enklere. Jeg står over det.

Satser på at jeg finner en måte å legge det bak meg.

Gjest Gjest_Sølvi_*
Skrevet
Ingen fare.

Er ikke helt sikker på at det gjør saken enklere. Jeg står over det.

Satser på at jeg finner en måte å legge det bak meg.

Men det er jo en grunn til at dere innledet dette sexuelle forholdet, ikke sant? Og selv om dere vet at det er galt det dere driver med, så har dere fortsatt ikke gjennomført det dere lenge har ønsket. Gjør dere det ikke nå og bryter, vil dere hele tiden gå og lure på hvordan det ville ha vært og også tenke på "hvorfor gjorde vi det ikke?" Dere blir altså ikke ferdig med dette.

Skrevet
Men det er jo en grunn til at dere innledet dette sexuelle forholdet, ikke sant? Og selv om dere vet at det er galt det dere driver med, så har dere fortsatt ikke gjennomført det dere lenge har ønsket. Gjør dere det ikke nå og bryter, vil dere hele tiden gå og lure på hvordan det ville ha vært og også tenke på "hvorfor gjorde vi det ikke?" Dere blir altså ikke ferdig med dette.

Ettersom jeg aldri har vært i denne situasjonen før, så vet jeg jo ikke hvordan jeg kommer til å tenke. Men slik situasjonen er i dag så er jeg rimelig sikker på at jeg aldri kommer til å stille meg sprøsmålet "hvorfor gjorde vi det ikke". Jeg kommer bare til å være lettet over at det faktisk aldri skjedde. Det er ille nok det som faktisk har skjedd mellom oss.

Gjest Har en gammel sjef
Skrevet

Oi, oi, oi... hadde jeg først satt meg i en slik situajon, ville jeg garantert ha tatt skrittet fult ut og smakt litt pikk i samme slengen. Skaden er skjedd så hvorfor ikke nyte litt også? Jeg hadde latt meg knulle for å si det slik........

Skrevet
Oi, oi, oi... hadde jeg først satt meg i en slik situajon, ville jeg garantert ha tatt skrittet fult ut og smakt litt pikk i samme slengen. Skaden er skjedd så hvorfor ikke nyte litt også? Jeg hadde latt meg knulle for å si det slik........

Da ser vi litt ulikt på det.

Gjest I samme bås
Skrevet

Heisann :)

Jeg er i samme situasjon som deg, bare at for meg er det kommet enda litt lenger. Jeg ligger med sjefen jeg og klarer ikke å stoppe. Har mang en gang forsøkt å si stopp, at nok er nok, men så det bare det at jeg går konstant kåt og tenker på han. Så skjer det igjen.... forrige uke sugde jeg han under pulten hans før jeg red han i kontorstolen hans. Og i går ettermiddag tok han meg bakfra over bordet på møterommet :rodme: Ja, jeg vet det er ulovlig sex siden vi er i et parforhold begge to, men det er så utrolig "rå og ulovlig" sex at jeg blir kåtere enn jeg noen gang tidligere har vært. Derfor klarer jeg ikke å stoppe....

Skrevet
Heisann :)

Jeg er i samme situasjon som deg, bare at for meg er det kommet enda litt lenger. Jeg ligger med sjefen jeg og klarer ikke å stoppe. Har mang en gang forsøkt å si stopp, at nok er nok, men så det bare det at jeg går konstant kåt og tenker på han. Så skjer det igjen.... forrige uke sugde jeg han under pulten hans før jeg red han i kontorstolen hans. Og i går ettermiddag tok han meg bakfra over bordet på møterommet :rodme:  Ja, jeg vet det er ulovlig sex siden vi er i et parforhold begge to, men det er så utrolig "rå og ulovlig" sex at jeg blir kåtere enn jeg noen gang tidligere har vært. Derfor klarer jeg ikke å stoppe....

Er du sikker på at det ikke bare er HAN du tenner på. Og tenner på at dere har sex "offentlig" på en slik måte at dere kan bli oppdaget??

Hvis dere begge er i et parforhold, bør dere vel kanskje vurdere å levne partnerene deres til fordel for hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...