Gjest Gjest Skrevet 18. september 2006 #21 Skrevet 18. september 2006 Som jeg sa, fikk jeg også orgasme med sjefen. Hun er kvinne, og det er jeg og. Jeg forlot sambo til fordel for henne, for jeg har lenge følt meg bifil. Er kjempelykkelig i disse dager og ville ikke gjort noe annerledes. Hvorfor slettet mod dette innlegget mitt? Misunnelse?
Gjest TS Skrevet 18. september 2006 #22 Skrevet 18. september 2006 Joda. En feil er en feil, men dette dreier seg ikke om en feil. Hvis det virkelig er så vondt for henne, så gir hun seg nå. Hun har jo gjort seg opp selvstendige tanker rundt dette, og på det nåværende stadiet synes jeg ikke hun er verdt så mye sympati dersom hun ikke kutter ut elskeren sin eller åpner seg for partneren. Sorry. ← Du kan snakke direkte til meg. Ikke om meg. Jo, JEG har gjort meg opp selvstendige tanker rundt dette. Og er er absolutt ikke ute etter din sympati. Jeg måtte bare få tankene mine ned. Som sagt så vet jeg hvor feil dette er. Og det gjør det ikke lettere for meg. Aldri trodd jeg skulle komme i denne situasjonen. Selvfølgelig kjempe fint at du kommer med dine meninger rundt dette. Det var jo derfor jeg la inn dette. Jeg sliter vireklig med dette. Vil forresten ikke kalle sjefen for elskeren min jeg.. Men det er vel fordi det er vanskelig å tenke tanken..
Gjest TS Skrevet 18. september 2006 #23 Skrevet 18. september 2006 Som jeg sa, fikk jeg også orgasme med sjefen. Hun er kvinne, og det er jeg og. Jeg forlot sambo til fordel for henne, for jeg har lenge følt meg bifil. Er kjempelykkelig i disse dager og ville ikke gjort noe annerledes. Hvorfor slettet mod dette innlegget mitt? Misunnelse? ← Hva? Sa du det? Hvorfor fikk jeg lest det? Ble det slettet? Uansett så er ikke det et alternativ for meg å gå fra mannen min..
Mrs. K Skrevet 18. september 2006 #24 Skrevet 18. september 2006 Hvorfor slettet mod dette innlegget mitt?← Det er ikke slettet noe i tråden her. Kanskje det skjedde en feil da du postet innlegget ditt? Trille (mod)
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #25 Skrevet 19. september 2006 Sannheten kommer altid for en dag sier jeg! Jeg oppdaget at kona mi hadde vært utro med en på jobben. Hun gråt sine bitre tårer da det gikk opp for henne hva hun hadde gjort, hun ville jo ikke skille seg. Bare ha litt spenning på jobben. Nei hvis du mener det du skriver, at du ikke kan tenke deg og flytte fra han for du jammen ta deg sammen.... Det er så utrolig lavmål å bedra partenern sin, det er som å gi han fingern. Ja jeg er fortsatt bitter, men sannheten kommer altid for en dag.....Tenk på det!!!
Gjest TS Skrevet 19. september 2006 #26 Skrevet 19. september 2006 Sannheten kommer altid for en dag sier jeg! Jeg oppdaget at kona mi hadde vært utro med en på jobben. Hun gråt sine bitre tårer da det gikk opp for henne hva hun hadde gjort, hun ville jo ikke skille seg. Bare ha litt spenning på jobben. Nei hvis du mener det du skriver, at du ikke kan tenke deg og flytte fra han for du jammen ta deg sammen.... Det er så utrolig lavmål å bedra partenern sin, det er som å gi han fingern. Ja jeg er fortsatt bitter, men sannheten kommer altid for en dag.....Tenk på det!!! ← Ja, jeg tenker på det! Det er lavmål og jeg hater meg selv for at jeg er i denne situasjonen! Hadde jeg kunne gjort noe for at alt dette bare kunne forsvunnet så hadde jeg gjort det på timen.
Labomba_83 Skrevet 19. september 2006 #27 Skrevet 19. september 2006 Du sier at han ikke "vil" si deg opp. Du kan fint gi han en oppsigelse og gå på dagen. Hvis du virkelig vil bli i forholdet ditt, bør du komme deg laaangt vekk fra sjefen din. Og kanskje gi samboeren din en mulighet til å ta valget for deg, ved å fortelle han sannheten. Sannheten har en stygg tendens til å komme fra. Kanskje ikke i dag, eller om en uke. Men om mange år. Og da er det enklere å tilgi om det blir fortalt med engang, enn om f.eks 5 år! Og hvis du velger å bli der sjefen din er, bør du revurdere forholdet ditt til samboeren din. Man er utro av en grunn!
Gjest TS Skrevet 19. september 2006 #28 Skrevet 19. september 2006 Jeg vet at jeg kan gå på dagen. Men det får alt for store konsekvenser både for meg og andre. Det kommer jeg ikke til å gjøre. Det å fortelle samboeren dette har jeg tenkt mer og mer på i det siste. Han kommer til å få det så utrolig vondt. Jeg aner ikke hva jeg har stelt i stand jeg nå. Jeg tror også at sannheten alltid kommer for en dag. Uansett hvordan dette måtte virke så elsker jeg samboeren min over alt. Jeg får helt vondt inni meg når jeg tenker på dette. Og det gjør jeg hele tiden. Tenk at jeg har kommet i denne situasjonen og at jeg har fått meg hit selv.. Faen altså! Beklager..
Labomba_83 Skrevet 19. september 2006 #29 Skrevet 19. september 2006 Jeg vet at jeg kan gå på dagen. Men det får alt for store konsekvenser både for meg og andre. Det kommer jeg ikke til å gjøre. Det å fortelle samboeren dette har jeg tenkt mer og mer på i det siste. Han kommer til å få det så utrolig vondt. Jeg aner ikke hva jeg har stelt i stand jeg nå. Jeg tror også at sannheten alltid kommer for en dag. Uansett hvordan dette måtte virke så elsker jeg samboeren min over alt. Jeg får helt vondt inni meg når jeg tenker på dette. Og det gjør jeg hele tiden. Tenk at jeg har kommet i denne situasjonen og at jeg har fått meg hit selv.. Faen altså! Beklager.. ← Det er veldig kinky situasjon du har fått deg selv i. Jeg tror at det beste måten er å gjøre opp for seg. Selv om det innebærer at du sårer den du elsker og kanskje mister han. Det er mange forhold som blir sterkere av slikt. Tror du innerst inne vet hva du egentlig bør gjøre! Selv om det gjør veldig vondt!
Gjest TS Skrevet 19. september 2006 #30 Skrevet 19. september 2006 Det er veldig kinky situasjon du har fått deg selv i. Jeg tror at det beste måten er å gjøre opp for seg. Selv om det innebærer at du sårer den du elsker og kanskje mister han. Det er mange forhold som blir sterkere av slikt. Tror du innerst inne vet hva du egentlig bør gjøre! Selv om det gjør veldig vondt! ← Ja, du har rett. Jeg vet hva jeg må gjøre. Har visst det alt for lenge.. Jeg skammer meg så utrolig. Jeg skal kutte all kontakt, bytte jobb og gjøre alt jeg kan for å rette opp dette. Det blir ikke lett. Det er alt for mange innvolverte. -men det visste jeg jo da dette startet. Jeg tror rett og slett at jeg klikker jeg..
Labomba_83 Skrevet 19. september 2006 #31 Skrevet 19. september 2006 Ja, du har rett. Jeg vet hva jeg må gjøre. Har visst det alt for lenge.. Jeg skammer meg så utrolig. Jeg skal kutte all kontakt, bytte jobb og gjøre alt jeg kan for å rette opp dette. Det blir ikke lett. Det er alt for mange innvolverte. -men det visste jeg jo da dette startet. Jeg tror rett og slett at jeg klikker jeg.. ← Kanskje det var denne dytten du trengte for å klare å gjøre det:) Håper ting ordner seg for deg. Alle kan gjøre feil! Husk at motgang gjør en sterkere. Klisje i nåtid, men senere vil du se det:) Og antakelig være glad for valget du valgte! Og ting skal ikke være lett, da hadde det vært bortkastet å leve:) Og vil du fortsatt være sammen med samboeren din, er det nok en lang vei å gå. Men den er verdt det om du virkelig elsker han!
Gjest TS Skrevet 19. september 2006 #32 Skrevet 19. september 2006 Er ikke i tvil om at det er en vei jeg vil gå. Jeg elsker han så utrolig mye. Jeg har jo analysert, vurdert opp og ned i mente. Jeg prøver virkelig hardt å finne ut hva som har fått meg til å gjøre dette. Ingen som kjenner meg hadde trodd dette, hvis de hadde hørt det. Jeg har alltid vært sterkt i mot utroskap og alle vet hva jeg mener om det! Jeg har høy moral og er "super fornuftig".. Jeg er så utrolig skuffet over meg selv. Jeg har en lederstilling i et hektisk miljø. Jobber dag og natt. Det samme gjør samboeren min. Vi er "vellykkete" og har hatt et helt perfekt forhold helt til jeg klarte å drite meg så fullstendig ut! Nå skal jeg forandre på hele livsstilen min! Jeg skal jobbe mindre og nyte det jeg har! Skal jeg kunne leve med det jeg har gjort så må jeg gjøre noe drastisk med livet mitt.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #33 Skrevet 19. september 2006 Uff, jeg er så FORFERDELIG lei meg, altså ! Men jeg fortsetter likevel å knulle sjefen. Herregud så patetisk du er !
Gjest TS Skrevet 19. september 2006 #34 Skrevet 19. september 2006 Du skal IKKE dra i tvil om at jeg er forferdelig lei meg! -Og jeg har ALDRI knuttet sjefen.. Bare så det er sagt.. Men ja, jeg føler meg patetisk.
Labomba_83 Skrevet 19. september 2006 #35 Skrevet 19. september 2006 Er ikke i tvil om at det er en vei jeg vil gå. Jeg elsker han så utrolig mye. Jeg har jo analysert, vurdert opp og ned i mente. Jeg prøver virkelig hardt å finne ut hva som har fått meg til å gjøre dette. Ingen som kjenner meg hadde trodd dette, hvis de hadde hørt det. Jeg har alltid vært sterkt i mot utroskap og alle vet hva jeg mener om det! Jeg har høy moral og er "super fornuftig".. Jeg er så utrolig skuffet over meg selv. Jeg har en lederstilling i et hektisk miljø. Jobber dag og natt. Det samme gjør samboeren min. Vi er "vellykkete" og har hatt et helt perfekt forhold helt til jeg klarte å drite meg så fullstendig ut! Nå skal jeg forandre på hele livsstilen min! Jeg skal jobbe mindre og nyte det jeg har! Skal jeg kunne leve med det jeg har gjort så må jeg gjøre noe drastisk med livet mitt. ← Kanskje det er akkurat derfor det skjedde?? Fordi ingen ville ha trodd dette om deg.. at du er en "flink pike" som ikke gjør sånt, at du trengte utfordringen. Veldig bra å høre at du har skjønt hva som er mest fornuftig! Og hva du bør gjøre! Slike ting skjer for en grunn, kanskje det er denne livsstil endringer du trenger.
Gjest TS Skrevet 19. september 2006 #36 Skrevet 19. september 2006 Kanskje det er akkurat derfor det skjedde?? Fordi ingen ville ha trodd dette om deg.. at du er en "flink pike" som ikke gjør sånt, at du trengte utfordringen. Veldig bra å høre at du har skjønt hva som er mest fornuftig! Og hva du bør gjøre! Slike ting skjer for en grunn, kanskje det er denne livsstil endringer du trenger. ← Jeg er, og har alltid vært veldig bevisst på de valgene jeg har gjort så langt i livet mitt. Har aldri angret på noe som helst. -helt til nå.. Dette kommer alltid til å følge meg. Det er et stort personlig nederlag for meg at jeg har havnet i denne situasjonen. Jeg vet at jeg trenger å forandre livsstilen min. Slik jeg har det er ingen unnskyldning på det jeg har gjort. Men det kan være en forklaring.
Labomba_83 Skrevet 19. september 2006 #37 Skrevet 19. september 2006 Jeg er, og har alltid vært veldig bevisst på de valgene jeg har gjort så langt i livet mitt. Har aldri angret på noe som helst. -helt til nå.. Dette kommer alltid til å følge meg. Det er et stort personlig nederlag for meg at jeg har havnet i denne situasjonen. Jeg vet at jeg trenger å forandre livsstilen min. Slik jeg har det er ingen unnskyldning på det jeg har gjort. Men det kan være en forklaring. ← Ja du sier at du er i en lederstilling, så virker som om du er veldig målbevisst! Og har nådd langt:) Ønsker deg lykke til, uansett hva du måtte velge:)
Gjest TS Skrevet 19. september 2006 #38 Skrevet 19. september 2006 Ja du sier at du er i en lederstilling, så virker som om du er veldig målbevisst! Og har nådd langt:) Ønsker deg lykke til, uansett hva du måtte velge:) ← Takk! Det er IKKE tvil om hva jeg vil velge! Jeg sitter å skriver ned noen stikkord nå. Må prate med sjefen i morgen.
Labomba_83 Skrevet 19. september 2006 #39 Skrevet 19. september 2006 Takk! Det er IKKE tvil om hva jeg vil velge! Jeg sitter å skriver ned noen stikkord nå. Må prate med sjefen i morgen. ← BAre ikke enn opp med en til orgasme i morgen da ;P Be STRONG:)
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #40 Skrevet 19. september 2006 Du får "prate" med sjefen, hi hi. Ender vel med at du suger ham før lunsj. Du er vel sikkert en sånn politisk korrekt type som skjeller ut horekunder og den slags avvikere. Selv om de ikke gjør noe annet enn deg, nemlig å skaffe seg litt spenning i en kjedelig hverdag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå